Lukova matka nečekaně dostala práci až na samém severu Austrálie. Luke se zrovna vrátil z prvního rande s Irene, s hlavou někde vysoko v oblacích. Po té katastrofě s barem se nevzdal a odvážil se ji pozvat na rande - a, věřte tomu nebo ne, vyšlo to! Byla tak úžasná a zábavná a skvělá, přesně jak si představoval. A nejlepší na tom bylo, že se zdálo, že o něj taky má zájem. Usmívala se na něj, roztomile se smála jeho vtipům a nakláněla se nad stůl v hlučné restauraci, kam ji Luke vzal, aby ho lépe slyšela - nebo aby mu byla blíž?
"Luku, co to -"
"Jé, ahoj mami."
"Co se tady tak potácíš? Vysypal jsi mi celý koš s prádlem!"
"Promiň, počkej, pomůžu ti..."
Když bylo všechno prádlo opět na svém místě, požádala Luka matka, aby si s ní sedl do obýváku.
Zarazil se. Něco se dělo. Většinou skoro všechen společný čas trávili v kuchyni - pak se Luke uchyloval do svého pokoje a Liz k televizi. Tohle znamenalo jediné - musí spolu o něčem důležitém mluvit.
"Co se děje, mami?"
"No, víš... Dostala jsem práci, Luku. Dobře placenou a takovou, jaká by mě bavila. Jediný háček je ten, že..."
"Ano?"
"Museli bychom se odstěhovat. Je možné, že se zase vrátíme, ale nejméně příštích několik měsíců..."
"Ale, mami - zrovna jsem potkal Irene a -"
"To mě mrzí, Luku, ale potkáš další holky. Peníze jsou teď důležitější. Omlouvám se."O deset dní později už seděli v letadle. Jediné, na co dokázal Luke myslet, byla Irene. Ano, znal ji jen krátce a tak, ale... Měl ji opravdu rád. A ty její smutné oči, když ho prosila, aby neodcházel...
"Prý se zase brzy vrátím," sliboval.
Pozoroval mraky a bylo mu strašně smutno při pomyšlení, co všechno mohl prožít. Ano, byly to jen dvě rande a několik nesmělých polibků, ale stejně. Co když se za půl roku vrátí a zjistí, že se změnila nebo si našla někoho jiného?
Nemělo by na tom záležet. Vždyť mezi nimi nic nebylo. Ale kdyby bylo, určitě by to stálo za to.
Zdálo se, že Liz ví, na co myslí. Stiskla mu ruku.
"Je mi to vážně líto."
ČTEŠ
Feels Good [5SOS CZ fanfiction]
FanfictionKaždá písnička skupiny 5 Seconds of Summer vypráví jiný příběh...