"Will! Dur artık!" sonunda olanları kavrayabildiğimde, sanırım geç kalmıştım. Calum yerde kıpırdamadan yatarken, tek düşündüğüm iyi olup olmadığıydı.
Will yakasını tuttuğu Calum'u sertçe yere bıraktığında, kaşlarını çatarak bana baktı.
"Ne o? Eski sevgilini mi koruyorsun?"
"Onu öldürecektin!"
"Hakediyor, piç kurusu."
"Onu rahat bırak!"
Hızla Calum'un yanına eğildiğimde, sertçe bileğimden tutarak beni kaldırdı.
"Ona dokunayım deme."
"Bileğimi bırak, canımı yakıyorsun."
"Bırakmazsam?"
Boşta kalan elimi yumruk yapıp sertçe gözüne geçirdim. Beklemediği bir an suratına yumruk patlatmam geriye sendelemesine yol açarken, bu sefer tekmemi sertçe erkekliğine geçirdim.
"Bu olur."
Yere yığılıp acıyla inleyerek etrafa küfürler savururken, ben sırıtıyordum.
Abime, beni küçükken kendimi savunmam için gönderdiği kurslar için ne kadar minnettar olduğumu gidince söyleyecektim.
Tekrar eğildim ve Calum'un kolundan tutarak ayağa kaldırdım. İnlemesiyle, aniden duraksadım."İyi misin?" Kısa bir baş sallamasından sonra hızla onu revire götürdüm.
Çıkış saati olduğundan, hemşire Sandra ortalıklarda yoktu ve bu aptalı toplamak bana kalmıştı.
Elime aldığım pamuğa biraz ilaç döktükten sonra, oturduğu yere ilerleyip doğrulttum.
Pamuğu yavaşça kaşına bastırdığımda inlemesi, odada yankı yaptı.
"Üzgünüm, bu biraz yakabilir"
"Bunu şimdi mi söylüyorsun?"
"Kes sesini," bu sefer pamuğu, dudağının kenarında ki kurumuş kana bastırdım. Tekrar inlediğinde, pamuk yüzünden boğuk ve komik çıkan sesiyle konuştu.
"Sikeyim, acıyor!"
"Bebek gibisin." Gözlerimi devirerek pamuğu kenara bırakıp, kaşına ve dudağının hemen kenarına bant yapıştırdım.
Aldıklarımı yerine koyarken, bulduğum buzla tekrar yanına döndüm.
"Gözüne bastır. Morarmaya başlamış."
"Teşekkür ederim."
"Önemi yok. Bir daha sana bir şey söylediğimde dikkate al."
"Ben kural tanımazım."
"Sen asyalı bir götsün Calum Hood."
"Bu götü önemsiyorsun." Dediği şeyle bir kaç dakika yaşadığım duraksamanın ardından cevap verdim.
"Sikeyim ki, evet."
Bir önceki bölümde yazılan yorumlara kahkahalarla güldüğümü söylemeden edemeyeceğim akshskshsjkwlwl
Will'i savunanlar ve Will'i sövenler olarak yorumlarınız mükemmeldi alajkslslsks