Vreau sa le multumesc celor care continua sa imi citeasca povestea. Ma bucur ca o gasiti originala, chiar daca nu stau sa ma gandesc prea mult la ea si scriu ce imi vine repede in minte. X
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Stateam nemiscat pe scaun, gandindu-ma la ceea ce mi se intampla. Nu stiam cum o sa reactionez eu la vederea tatuajului, dar sa stiu cum o sa vada ceilalti fapta mea. Unora chiar nu le pasa. Era, pot sa spun o moda pentru ei. Insa ceva insemna tatuajul acesta pentru mine, dar nu imi puteam da seama ce. Simteam cum aparatul imi apasa pe piele, cauzand dureri ingrozitore. Dar Rose isi plimba usor degetele pe corpul meu descoperit, facand sa simt cum atingerea ei incearca sa ma calmeze si sa imi produca furnicaturi din cap pana in picioare. Credeam ca voi fi agitat, dar simtindu-i respiratia pe piele atunci cand se apropia pentru detalii puteam sa jur ca ma aflu in alta lume. Era ca o partida de sex, numai ca durerea controla toata aceasta placere. Harry era langa mine si tot spunea ceva despre cat sunt de curajos, sau ca nu poate sa creada ca fac asta, insa nu puteam intelge ce zice. Concentrarea mea era pierduta in alta parte. Ciudat este faptul ca nu parea ca simte tot ce simt eu acum, ba chiar era amuzat cand Rose ii facea tatuajul. Atunci cand aparatul s-a oprit, s-a dus si toata acea senzatie care imi distrugea ratiunea.
"Gata. E perfect la fel ca tine. Sau mai bine zis ca cel care erai inainte sa iti faci asa ceva." Un ras batjoricator i-a scapt printre buze.
"Mai taci! Macar acum nu mai sunt domnul Perfect, nu?" Am incercat sa o zic ca pe o gluma. Nu inteleg de ce dar parca nu mai e acea persoana care mi-a stricat toata ziua. Sau incearca sa fie draguta caci ii sunt client?
"Hhhmmm...fata de mine esti, Lou. "
"Iti cam place sa imi spui Lou, nu? Insa porecla asta e doar pentru prieteni si inca nu ne cunoastem destul ca sa imi spui asa?"
"Poate tu nu ma cunosti, insa pentru mine esti ca o carte deschisa." Am simtit in vocea ei un ton de superioritate, care ma facea sa ma intreb in legatura cu ce a zis mai devreme. S-a ridicat ca sa isi curete aparatul.
"Mmm...Cat iti datoram?" A intrebat-o Harry, in timp ce se imbraca.
"Tata se ocupa de asta, veniti intr-o zi dupa scoala, acum cred ca e ocupat si nu vreau sa il deranjez."
Doar atat a apucat sa zica, caci a fost intrerupta de clopotelul de la intrare. Cel ce a intrat avea o infatisare foarte impunatoare. Era chiar mai inalt ca Harry, purta un ticou si o pereche de jeansi negrii, iar in mana avea o jeaca de piele. M-am uitat pe geamul din incaperea principala si am vazut ca mai era o motocicleta, langa cea a lui Rose; probabil ca era a lui. Avea cateva tatuaje pe mana, iar privirea sa putea lasa insarcinate multe fete din liceul meu.
"Ryan, dar ce e cu tine aici, te-ai hotarat in sfarsit sa vii?" A spus Rose, in timp ce buzele ei s-au curbat, lasand un zambet dulce sa ii apara pe fata. Acesta s-a apopiat de ea si a luat-o in brate.
"Nu puteam sa te las sa te distrezi doar tu, nu-i asa?" "Vad ca ai clienti, mai dureaza mult?"
"Nu, stai 5 minute si sunt gata." "Ce zici de tatuaj, ursulet?" Spune uitandu-se la mine.
"Ce amuzant! Exact asa ii zice si mama lui." A inceput Haryy sa rada, in timp ce obrajii mei au prins o culoare atat de aprinsa incat parul lui Rose nici nu se putea compara compara.
"Arata extraordinar, dar ustura, e ceva de rau?"
"Lasa-ma sa vad." Ea s-a apropiat de mine, in timp ce ma uitam in oglinda uriasa de pe perete. A ingenunchiat ca sa poata ajunge la nivelul tatuajului si s-a uitat atent la el. Pot sa spun ca inima a inceput sa imi bata foarte tare si chiar nu stiam de ce. Insa in momentul in care buzele s-au despartit lasand un aer rece sa treaca printre ele, atingandu-mi pielea am simtit cum sangele in vine mi se opreste. Pur si simplu am inghetat. Era ceva la ea, care ma facea sa descopar noi senzatii pe care nu le-am mai trait pana acum. "Mai bine acum?" A spus incet, punand un bandaj peste tatuaj. "Nu are nimic, dar cred ca pielea ta e cam sensibila, ar trebui sa vi daca cumva nu se vindeca."
"Bine..."A fost tot ce am putut sa spun, apoi am incercat sa ma imbrac. "Multumesc." Am adaugat, in timp ce ea si-a luat jeaca de piele si casca de pe canapea.
"Cu placere. Ryan, hai sa mergem doar nu vrei sa inceapa fara noi."
"Ai dreptate, mai bine du-te si anuntal pe tatal tau ca mergem la caverne."
"Imediat." A zis Rose, apoi a urcat niste scari pentru a ajunge la etaj.
"Acela e desenul lui Cassie?" M-a intrebat Ryan cu un zambet destul de ciudat.
"Da. Nu stiu de ce, dar cand l-am vazut am vrut sa fie al meu."
"Ti-a spus macar ce reprezinta?" M-a intrebat putin surprins de alegerea mea.
"Nu..."
"Gata sa mergem!" M-a intrerupt Rose, iar fara sa se uite la noi a iesit cu Ryan din salon. "Pa Amy!" A fost tot ce a spus cand a plecat.
"Tu stii ce inseamna acest tatuaj?" O intreb pe Amy, curios de semnificatia sa.
"Nu, eu sunt doar de 3 zile aici."
Fara a mai sta mult pe ganduri am plecat. L-am lasat pe Harry la el acasa, apoi m-am indreptat spre a mea. Tot incercam sa imi dau seama de semnificatia trandafirului, dar nu reuseam. Oare are legatura cu Rose? Este o posibilitate. Mai sigur o sa o intreb, dar poate e mai bine sa nu ii dau atentie, dupa poate cred ceilalti ca am vreo legatura cu ea, sau mai rau ca suntem impreuna. Si asta ar fi foarte ciudat, caci am o iubita, Monic. Fuck! Am uitat ca trebuia sa ma intalnesc cu ea acum 2 ore. Ma uit la telefon si vad ca am primit un mesaj de la ea:
"Data viitoare Tomlinson anunta-ma cand ma lasi balta."
Am vrut sa o sun, insa ce rost mai avea? Si ce trebuia sa ii spun, ca am fost sa imi fac un tatuaj? Nu vroiam sa mai afle cineva inafara de Harry, si baietii care sunt sigur ca stiu de la el. Parca a spus Rose ceva de niste caverne. Oare sunt cele de la marrginea orasului? Cred ca vrea sa se de-a cu motorul pe acolo, caci numai motociclistii isi fac veacul acolo. Cei drept nu sunt de la noi din oras; majoritatea vin din alte parti.
Ajung acasa si singurul lucru pe care il fac e sa ma duc sa fac un dus. Poate o sa mai uit de ziua de azi. Apa fierbinte imi atingea usor pielea. Simteam cum tatuajul ma face sa tresar putin datorita apei. Incercam sa inchid ochii sa uit de tot, insa cu cat picaturile de apa se scurgeam pe tot corpul meu imi imaginam ca este respiratia ei. A lui Rose, sa nu va ganditi la Monic, cateodata e pentru mine doar doua picioare care ma asteapta larg deschise cand am chef. Erau niste sentimente mai demult pentru ea, dar de ceva vreme au disparut. "Rose..." Am suspinat adanc fara sa imi dau seama de numele pe care l-am rostit. Cei cu mine? Nu Louis nici nu o cunosti pe fata asta...si deja te gandesti mereu la ea? Imposibil. Am iesit repede din dus, m-am imbracat si m-am apucat sa mananc, sperand sa imi golesc minte. Asta merge mereu cu Niall, insa se pare ca la mine nu da roade. Ce am facut sa merit asta? E ceva nou...ceva ce nu am mai intalnit inainte.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Poate e putin, dar foarte putin perversa. A fost cu intentie. Poate mintea mea va face ceva si mai si...nu stiu sigur. Sper sa am timp sa postez in continuare macar un capitol pe saptamana. Sper ca va placut. X
CITEȘTI
The perfect and The tattooed - Louis Tomlinson FanFiction
FanfictionPentru un baiat bun problemele apar numai cand intalneste fata nepotrivita care sa ii schimbe lumea. Dar daca aceasta fata se dovedeste a fi un monstru care nu cauta altceva decat razbunare.