A rose, please - Part Two

196 13 4
                                    

-LOUIS' POV-

Dupa tot ce s-a petrecut azi, nu pot sa cred ca acest cosmar continua. Se pare ca soartei ii place sa rada de mine, altfel nu imi pot explica cum dintre toate personele care puteau intra in salon a fost ea. A intrat repede, uitandu-se lung la noi, mai bine zis la mine, caci Vince si Harry vorbeau despre modelul tatuajului. S-a apropiat de canapea si si-a aruncat casca puternic, aproape lonvindu-ma. Cred ca asta a si fost intentia sa. Tocmai acum cand trebuia sa fiu alaturi de prietenul meu, a venit ea sa strice tot. 

"Hei batrane!" A spus ea, in timp ce Vince si-a ridicat privirea, facandu-i parca sa straluceasca cand au vazut-o.

"Te-ai intors straino? Ma mir cum ai stiut drumul inapoi. Cum a fost prima zi?"

De ce acest dialog ma face sa cred ca se cunosc de ceva vreme? Poate chiar mai multa vreme. Ma uitam cum si-a lasat geanta pe masa din fata noastra si s-a pus la biroul de la intrare alaturi de Amy.

"Ca orice prima zi de scoala. Nimic nou." Cuvintele ei m-au facut sa rad putin, facand-o sa imi arunce o privire plina cu dispret.

"Ce mai ai azi de tatuat, batrane?"

"Baiatul acesta vrea un tatuaj cu un fluture." A spus Vince aratand spre Harry. 

"Pai doar nu era pentru domnul Perfect sa isi faca asa ceva. L-ar fi pedepsit mamicuta, nui asa Louis?" Vince s-a uitat putin ciudat, nestiind ca ne-am mai intalnit cu ea.

Mi-a ajuns sa rada ea de mine. Nici nu ma cunoaste si nu are acest drep. Adevarul e ca nici eu nu stiu prea multe despre ea. Doar ca ii place atentia, se pare. Oare ea ce parere mai are despre mine, inafara de faza cu domnul Perfect. Ce zic eu acum? Concentreaza-te Lou si dai o replica inteligenta. Dar nu apuc sa rostesc ceva caci Vince intervine.

"Nu fi rea si fa schita aia pentru Tom. O sa vina mai tarziu, a zis ca iar vrea un dragon si de data asta pe gat."

"Vai tata, tipu asta nu se mai satura, cred ca are deja vreo 6." A spus Rose indignata, luand o foaie, apucandu-se de schita.

TATA? Nu am auzit eu bine? Creatura asta e fica lui? Deasta arata in halul asta, nu are parinti care sa ii pese si care cred ca mai rau o incurajeaza. Oare mama ei nu are nimic de spus? Sau poate parintii ei sunt divortati si sta cu tatal sau, caci pare "cool".

"Deci se pare ca tu esti uimitoarea artista, de care tatal tau ne povestea." A spus Harry cu un zambet jucaus. Acel zambet jucaus pe care il avea atunci cand punea ceva la cale. Oare ce mai are prietenul meu cretuliu in minte? "Nu vrei sa iti dai o parere despre tatuajul meu?" A continuat. Ea a zambit usor, si s-a apropiat de noi. A luat usor schita, tinand-o cu grija in mana, apoi s-a uitat direct in ochii lui; acesta reintorcandu-i privirea.

"Ar arata mai bine daca aripile ar fi mai rotunde, nu crezi?" Aceasta i-a spus pe un ton putin jucaus, facandu-ma sa ma intreb daca incearca sa fie draguta pur si simplu sau are un scop anume. Harry a incercat sa ia schita in mana, sau mai bine zis sa o ia pe ea de mana facand ca privirile lor sa se intalneasca din nou. "Cred ca ai dreptate, ce zici Vince il poti modifica?" Vince a zambit usor si l-a sfatui sa o lase pe Rose sa ii faca modelul si tatuajul, cu pretextul ca a avut prea multi clienti azi si se simte obosit. Am ramas putin uimit cand Vince a spus asta, nu cred ca ar putea Rose sa faca ceva la fel de bine ca tatal ei, care are totusi niste ani in meseria asta.

"De ce nu? Chiar mi-ar face mare place sa im faca noua mea coleguta primul meu tatuaj."  I-a raspuns Harry facandu-i cu ochiul lui Rose. Era clar ca flirtra cu ea. Si nu ma mir de ce. Arata bine, nu pot sa zic, insa parul ei rosu si tatuajele, dar mai ales cercelul din buza cred ca ii strica tot aspectu. "Unde vrei sa fie tatuajul?" L-a intrebat, dupa ce a facut schita. Harry doar a zambit si si-a dat jos tricoul, lasandu-si abdomenul tonifiat descoperit. "Chiar aici, sub piept." I-a raspuns.

The perfect and The tattooed - Louis Tomlinson FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum