Wow. Se pare ca sunt cativa care imi apreciaza povestea. Multumesc! Sper sa va placa si acest capitol. Nu va sfiiti sa lasati cate o parere. X
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-LOUIS' POV-
Stateam pe holul casei, asteptand-o pe Rose sa iasa din baie. Inca ma simteam foarte ciudat in legatura cu se s-a intamplat mai devreme. Nu pot sa cred ca iar si-a batut joc de mine. Nu inteleg ce are cu mine. Poate am fost prima persoana pe care a cunoscut-o aici si s-a gandit ca nu are rost sa mai caute pe altcineva de care sa rada. Imi provoaca greata. Cum de stau si imi petrec atata timp gandindu-ma la ea cand am lucruri mult mai importante de facut. De exeplu balul, sau intalnirea mea din seara asta cu Monic, sper sa ma ierte pentru ca nu am mai avut timp de ea. Am destule pe cap din cauza lui Rose. Oh, iar Rose, Doamne cu ce ti-am gresit de nu pot sa scap de ea?
M-am dus la bucatarie sa iau ceva de baut, iar cand ma intorc pe hol, vad cum telefonul ei vibra pe masa pe care tinem deobicei cheile. Il iau si vad ca a primit un mesaj de la Ryan.
Se pare ca esti mai salbatica cand esti beata, dar asta nu ma opreste sa te vreau mai mult. Data viitoare sper sa avem mai mult timp. Nu pot sa scap de gustul si parfumul tau. Te urasc, Nebun-o! Nu uita, daca nu apari in seara asta va trebui sa te pedepsesc.
RyBeast.
Citeam aceste randuri de nenumarate ori, sperand sa fi inteles gresit, dar fara niciun rezultat. Se pare ca ea si cu Ryan chiar sunt impreuna. Dar cu toate astea mi se pare chiar un gest nesimtit sa trimiti asemenea mesaje indecente.
"Ai dat de aur, Tomlinson?"
M-am intors speriat de vocea pe care tocmai am auzit-o. Era Rose. Cobora usor scarile, in timp ce eu nu puteam sa ii iau ochii de la ea. Purta unul dintre maieurile mele largi, care ii lasa sutienul rosu dantelat sa i se vad, iar boxerii mei negri ii veneau perfect ca niste pantaloni scurti mulati. Parea o tinuta lejera, pe care si surorile mele o poarta prin casa, insa pe ea arata sexy. Se apropia de mine, iar eu nu stiam ce sa fac. Acum, corpurile noastre erau la 5 centimetri distanta unul de altu, iar ea se uita direct in ochii mei. Iar sentimentul acela de paralizie, insa nici nu am putut sa spun ceva ca mi-a smuls telefonul ei din mana.
"Ia sa vedem noi ce e asa de interesant in telefonul meu." A spus, ducandu-si cealalta mana la gura, tinandu-si degetul aratator intre buzele ele pline. S-a uitat la mesaj, insa nimic nu se putea citi pe fata ei. Nici un zambet cum numai ea are, sau vreo incruntare a sprancenelor, nimic.
"Trebuie sa plec. Ne vedem maine."
"Stai dar cu scoala cum ramane? Trebuie sa ne intoarcem la restul orelor, iar tu nu poti iesi pe strada asa!" Am tipat in timp ce ea se intrepta spre usa.
"Cum zici tu!" A spus fara sa se intoarca spre mine pe un ton care nu exprima altceva decat nepasare.
A DOUA ZI
"Lou, imbraca-te! Parintii mei trebuie sa se trezeasca in orice clipa!" Imi soptea Monic, incercand sa ma trezeasca. Am facut cum a spus si am iesit repede din casa ei, fara sa ma uit macar in urma.
Am intrat repede in casa, sperand ca mama sa nu se fi trezit, insa nu a fost cum vroiam eu.
"Louis Tomlinson nu spune iar ca ai fost la fata aia!" A tipat mama atat de tare incat simteam cum toata casa s-a cutremurat. "Dintre toate fetele din liceul tau trebuie sa fie ea iubita ta? Credeam ca te-am crescut mai bine!"
CITEȘTI
The perfect and The tattooed - Louis Tomlinson FanFiction
FanfictionPentru un baiat bun problemele apar numai cand intalneste fata nepotrivita care sa ii schimbe lumea. Dar daca aceasta fata se dovedeste a fi un monstru care nu cauta altceva decat razbunare.