Günümüz gençliğinde bir akım başlamış ve devam etmekte : Asi ve Rocker.
Hangimizin okulunda, sınıfında, arkadaş çevresinde, hiç yoksa yaşadığı çevrede böyle tiplerle karşılaşmıyoruz ki? Onların ilgi zevkleri sabittir ; ya İron Maiden, Metallica dinlerler ( En bilindik hitleri), gitar çalarlar ve en arka sıralarda insanlardan uzaklaşmaya çalışıyormuş gibi bir görüntü sergileyip aslında dikkati üzerine toplamak isterler.
Böyle arkadaşlar genelde siyah ve koyu renkler tercih ederler. Cehennem sıcağı bile olsa o deri ceket üzerlerinden çıkmaz ve mutlaka haftanın en az 3 günü dinledikleri - ya da dinliyormuş gibi yaptıkları- grupların t-shirtlerini giyerler. Saçları cinsiyet farketmeksizin uzun ve siyahtır -absürd renklerde boyatan ve uzaylıya benzeyen kızlarımız olmadığı sürece- ve bu arkadaşlarla tanışıp kaynaştığınızda sadece dışarıdan cool görünmeye çalışan aslında kezo/keko nun teki olduğunu anlamaya başlarsınız.
Çünkü bu arkadaşlar kendilerini toplumdan uzak tutarak bir süre arkadaşsız kalır -hep cool görünme çabası bunlar- ve gerçek kişiliklerini içlerinde gizlerler ve tabi siz tanışmak falan isteyince mutlu oluyor bu insancıklar...Gelelim onların açık verdiği tarz meselesine; evet arkadaşım aynen çok rocker sın da bayramlarda giydiğin o pembe cici elbiselere daha çok bayılıyoruz. O belediyenin dağıttığı boyunlukları takıp üstüne de bir deri ceket atınca da rocker olmuyorsunuz hele Arctic Monkeys'in sadece 1 şarkısını dinlediğiniz halde t-shirt ünü giyip panda eyeliner ve pembe çantanızla kombinleyince hiç ama hiç rocker olmuyorsunuz.
Bence tarz kıyafetlerin yanısıra konuşma stili ve karakterle kıyafetlerin birleşimidir. Yani rocker havalarında gezip cır cır cırlayan insanlar Freddie Mercury gibi giyinseler de hiç bir zaman rocker olamayacaklar ne yazık ki ...
Beni okumaya devam edin...
Tavsiyelerim ve toplum bakış açısı bölümlerim bu incelemelerden sonra gelecektir.Sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek "Tip"
ChickLitGünümüz sokak modasındaki 'Tek Tiplilik' kavramına karşı çıkılarak cinsiyet ayrımı yapılmaksızın Türk insanına daha özgün, kaliteli ve 'Tek Tiplilikten' uzak giyinme önerileri .. Moda silinir gider sadece stil kalır ...