7. Kapitola

3.9K 352 9
                                    

„Meškáme!" zvýsknem, keď  zbadám čas na budíku.

„Čo?" Em vyletí z postele. Začne pobehovať po izbe a nadávať.

Nakoniec  to však všetko stihneme a dobehneme na poslednú chvíľu. Podvedome v dave hľadám Tobiasa, no márne.

Veľká sála sa zaplnila študentmi. Riaditeľ sa chystá urobiť vyhlásenie, pre ktoré sme museli vstávať o hodinu skorej.

Hneď ako si sadneme vykráča na pódium.

„To je načasovanie." pošepká mi Ema.

„Zdravím študenti. Prejdem rovno k veci, keďže vás čaká vyučovanie. Tento rok sa bude konať výročný školský ples. Predsedu rady zvolím sám,keďže rada minulých študentov si svoje povinnosti nesplnila. Zajtrajšie stretnutie nebude a  ďalšie zvolá až rada.Aby ste sa príliš netešili, prvákov čakajú profilové testy, druhákov a tretiakov kondičné a štvrtákov záverečné skúšky. Testy preveria vaše schopnosti, no aj osobnosť. To je všetko, môžete ísť na hodinu." rýchlim krokom zbehne preč z pódia ešte skôr,než sa prví študenti postavia na odchod.

•••

Blíži sa deň skúšok a zároveň s ním deň plesu.

Môj prvý ples! Hrozne sa teším, ale s kým pôjdem? A hlavne čo si oblečiem?

Zo zamyslenia ma vytrhne známy hlas.

„Ahoj Nefrit." do cesty sa mi postaví Dereck.

„Ahoj Deck." usmejem sa na neho a ďalej sa ponáhľam do učebne nedbajúc na to, že sa ponáhľa za mnou.

„Eh..Nefrit? Chcel som sa ťa spýtať, či by si somnou nešla na ples?" spýta sa v plnej rýchlosti.

Zostanem  stáť ako obarená. Spoza chrbta vytiahne ružu a čaká s nesmelým úsmevom. Prúd študentov nás odtláča na druhú stranu chodby, ale na tom nezáleží.

„Áno!" objímem ho, keď  sa konečne preberiem zo šoku.

Prvý problém je vyriešený.

„Super. Potom mi povedz aké máš šaty, aby som zohnal kravatu." žmurkne a vyparí sa v dave. Alebo vo vzduchu?

„Máš to mať." poviem pre seba, usmejem  sa a vbehnem do učebne.

Elixíry.

Keď  vojdem do triedy, vrhnú  sa na mňa dva pohľady. Jeden Emin a druhý Tobiasov.

Ema na mňa pozerá pohľadom plným nadšenia a Tobias na mňa zazerá, ako keď dieťaťu vezmeš hračku.

„Priznaj sa." vybalí na mňa Ema hneď, ako  si sadnem.

„Veď to vieš!" nadšene vypísknem s radosťou, že okrem dievčaťa valiaceho sa dolu schodmi budem aj dievča, ktoré pozval riaditeľov syn.

Zvýskne a vôbec jej nevadí, že trieda je plná študentov.

•••

Cez hodinu vojde do triedy vysoký, vychrtlý okuliarnik a zahlási:

„Nefrit do riaditeľne."

Všetci si začnú šepkať a prekrikovať sa. (poznáte ten trápny pocit? :D )

Rýchlo prebehnem chodbou a zaklopem. Riaditeľ ma,samozrejme, čakal.

Hneď, ako som vojdem a usadím sa, prehovorí.

„Nefrit. Chceš byť predsedníčkou výboru na ples? Bol by som rád, keby si sa toho ujala. Téma je Halloween, keďže ples sa koná v halloweensku noc.."

Jeho výber ma prekvapí, ale prečo nie?

„Áno. Budem veľmi rada." podáme si ruku a ja sa chystám ujať sa svojej funkcie ako najlepšie viem.

______________________________

Čaute decká!!! Dúfam že vás moc nezomrelo..škola zabíja, tak dúfam že ste ok :D inak ako bolo? Dúfam že sa nehneváte, že ste tak dlho čakali :D
Ďalšia časť piatok/ nedeľa večer

Love ya :*

Princ Školy Temna  /1/Where stories live. Discover now