11. Kapitola

3.4K 337 23
                                    

Túto časť venujem bjmartina, pretože som si musela vypnúť zvuk :D stále mi chodili upozornenia na votes a kým prebehla všetky časti, mamku skoro kleplo :D ďakujem a uži si časť :D

„Dnes budú výsledky. "

Toto sú prvé slová, čo som dnes počula. Ema je ako na ihlách.

„No a? Veď vieš kam chceš ísť a vieš aj ku komu patríš. Stres by mali mať ostatní."

„Máš pravdu. Ja som len zvedavá. "

Hneď ako dopovie, na posteliach sa objaví obálka.

„Na tri?" spýtam sa.

„Raz,dva, tri!"

Na základe písomného testu osobnosti, komisia pre výber zamerania rozhodla takto:

Nefrit Edwards bude odo dňa 2.11.2015 uznaná za plnohodnotnú Temnú čarodejnicu.

Dňa 2.11.2015 o 19:00 sa uskutoční pečatný obrad. Vo prípade neúčasti bude čarodejník / čarodejnica/iné vylúčený/ná/ne zo spoločnosti. Obrad sa uskutoční v príslušnej škole.

„Temná!" vyhŕkne Em.

„Aj ja! Ten obrad je už v pondelok."

„Milí študenti. Očakávam vás v aule o desať minút." ozve sa izbou.

Rýchlo sa zdvihneme a vbehneme do chodby. Zrazu ma niekto objíme.

„No čo ty moja zrúdička?" je to Tobias.

„Temná. Ty?"

„Že sa pýtaš." pozrie na mňa pohľadom veď-nie-si-až-tak-blbá.

„Samozrejme."

Spolu sme vkročili do miestnosti aj sadli sme si na sedačky. Chvíľu sme čakali.

„Študenti. Ako ste si všimli, v listoch bol spomenutý obrad. Uskutoční sa v pondelok. Očakáva sa,že sa oblečiete vhodne a vo farbe druhu mágie, ktorú budete praktizovať. Dúfam,že sa vyhneme zbytočným trapasom. To je všetko. Využite víkend na prípravu. Môžete sa rozísť."

„To bude. " zamumlal Tobias.

„Ideš v obleku? "

„Máme reprezentovať svoj druh. Nikdy by som si nedal oblek."

„Bol by si pekelne sexi." zavrčí Em.

„Ale. Ja som vždy. "

Pichlo ma v hrudi. To bola žiarlivosť? Vylúčené. Zrazu si ma Tobias pritiahne a pobozká ma.

Za nami sa ozve klopkanie opätkov a chodbu zaplaví silná vôňa.

Afrodita.

„Tobias!" odtiahne ho odomňa. „Na akej strane si?" spýta sa a mne nevenuje ani pohľad.

„Strane? Na žiadnej. Ale ak si myslela druh,som temný."

„Ale veď to je jedno." prehodí vlasmi.

„Keď vravíš." zloží si jej ruku z ramena akoby to bola zapáchajúca ponožka, „Poď láska." objíme ma . Máme čo robiť, aby sme sa nerozbehli.

„Krava."

My si Em sme sa rozosmejeme na celé kolo.

„Čo je také vtipné?" začuduje sa Tobias.

„Ona predsa."

Smejúc sa sme vošli do izby.

°°°

Em odišla. Zasa ležíme na posteli. Vzájomne sa dotýkame farieb. Od energie čo medzi nami prúdi mi už brnia prsty.

„Chcem vedieť prečo sa to deje."

„Aj ja." pritakám.

„Je to krásne. Vo živote som nič krajšie nevidel. " prechádza mi po tvári,krku a rukách. Dnes sa mi to však nesníva. Pozerám do jeho očí.

„Ani ja."

Priblíži sa. Na okamih sa mi zapozerá do očí a spojí naše pery. Najprv jemne, no potom sa bozk prehĺbil. Jazykom mi prešiel po pere. Mierne som pootvorila ústa. Nechcela som, aby sa to niekedy skončilo. Jemne som ho zaťahala za vlasy. Pritiahol si ma bližšie.

Možno je na čase priznať si, že je medzi nami niečo viac.

„Milujem ťa. " šepne mi na perách.

„Aj ja teba."

Navždy?

Počujem vo svojej hlave.

Navždy.

__________
Ahojte!!!♡
Máme tu novú časť. Konečne spolu že? To im trvalo! A teraz je to real♥dúfam že sa páčila. Na obrázku je škola.

Votes+komentík ☜✔

Princ Školy Temna  /1/Where stories live. Discover now