Znova sedím na gauči v mojom novom domove.
„Vieš. Mamička,ocko a Manson sú na lepšom mieste. Boli dobrí ľudia vieš? Anjelikovia ich potrebovali tam hore.Obraz sa zmení.
„Ako naozaj zomreli?"
„Zomreli pre dobrú vec."Trhnutím sa zobudím. Mans spí vedľa mňa. Nikdy som nedúfala, že ho znova uvidím.
„Čo sa stalo?" zašepká.
„Zlý sen."
Objíme ma.
„Kľudne spi ségra. Som tu pre teba."
•••
Zobudím sa v bratovom objatí. Hrozne mi to chýbalo. Potichu sa vymaním z jeho rúk a vojdem do kuchyne. Niektorí už raňajkujú. Bez slova si vezmem džús. Musím zobudiť Tobiasa.
„Tobi?" pohladkám ho po ramene. Otvorí oči a usmeje sa. Potichu sa vymotá z postele a výde von.
„Tréning pred tréningom?"
Neodpoviem, rovno zaútočím. Vrhnem na neho ohnivú guľu. Uhne sa. Rozbehne sa a zareže mi nožom do ramena. Zvriesknem od hnevu a rozbehnem sa oproti nemu. Bodnem ho do nohy a zvalím na zem. On si ma prehodí cez plece a pristanem za ním.
„Pauza!" vyhlásim zadýchane a ľahnem si na zamrznutú zem.
„Toto mi chýbalo."
„Sú tu!" počujem uľavený výdych Emi.
„Nepotrebujeme pestúnku!" odpovedala som.
„Ja si myslím že hej!"
Decká ss zhromaždili na dvore.
„Temní majú úžasnú schopnosť! Dokážu všetko, čo si len pomyslia. Tieto schopnosti však treba užívať s rozumom. Nechcem vám nič zakazovať, ale uvedomte si, že všetko má hranice. Telepatia. Milión hlasov v hlave. Ak tomu nevytýčite hranice, zbláznite sa."
„Silové pole," začal Tobias, „oberá o silu. Ochráni vás, ale oberie o ostatné. Keď odpadnete, je po vás."
„Živly," nadviazala Ema, „ nikto ich neovláda všetky, okrem Nef, Tobiasa a Mansa. Zaváhanie je smrť. Kto si myslí, že klameme, alebo vás sabotujeme?"
Ticho.
„Začneme."
*o týždeň*
Štyri skupiny. Štyria vodcovia.
„Milujem ťa." pobozkám Tobiasa.
„Aj ja teba. Budeš mi chýbať."
„Stretneme sa." stisnem mu ruku.
„Spolu?"
„Spolu."
„Navždy?"
„Navždy."
Pobozkali sme sa. Stále sa iba lúčime.
Bum. Odmiestnili sme sa do lesa.
„Rozmiestnite sa."
Decká sa roztrúsili do radu.
Bež!
Rozbehli sme sa. Sakramenty sa nachádzajú v artefaktoch, starých budovách a múzeách. Moja skupina prehľadáva Alpy. Ema je v Egypte, Tobias v Číne a D okupuje Pompeje. Dostali sme varovanie, že všetky Sakramenty niečo chráni.
Čau ségra.
Mans mi venuje úsmev .
Bráško.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princ Školy Temna /1/
FantastikSila drieme v mojej hrudi, buble, čaká. Bola tam vždy, pokojná. Až doteraz. Pretože teraz, teraz mám jeho. ** Mám zem,som večne mladá. Mám vzduch,som nespútaná. Mám vodu, som navždy čistá. Mám oheň som mocná. Mám pôvab ducha. Mám seba. Som Nefrit. ...