Part2

47 6 0
                                    

(Mutimedya da Fatih)Sabah annemin güzel sesiyle uyandım. Yağmur hadi kalk kızım kahvaltı hazır !! Tamam annecim kalkıyorum.Kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Bugün ne giyeceğime karar verdikten sonra aşşağıya indim.Babamı öpüp sofraya oturdum.Annemde oturduktan sonra kahvaltıya başladık.Kahvaltı bittikten sonra telefonumu ve çantamı alıp çıktım.Bugün beren ve ezgiyle bir kafede buluşacaktık.Hemen bir taksi çağırıp kafeye doğru yol aldım.Kafeye geldiğimde ne beren ne de ezgi vardı.5 dakika bekledikten sonra ezgi ile beren geldi.Biraz oturduktan sonra kalkıp alışverişe gittik.Sonra ise ayrılıp evlerimize gittik.Eve gideceğim sıra da barda karşılaştığım çocuğu yani Fatih i gördüm.

Selam

Selam

İstersen elindekileri ben taşıyabilirim? dedi

İyi olur :D

Yuh kızım ne var bunların içinde bu kadar ? !!

Kıyafeet :D

Pardon yani çok fazla şey var içinde de ondan öyle dedim.

Önemli değil :D

Evin nerde istersen seni bırakabilirim.

Oluur. dedim

İlerde ki arabasına doğru yürüdük.Arabası beyaz porscheydi.Arabaya bindikten sonra evimi tarif ettim.Eve geldik.Teşekkür ettikten sonra arabadan indim.Eve girip kıyafetlerimi dolabıma yerleştirdim.Annem akşam yemeği hazır dedikten sonra aşşağıya indim ve yemeğe başladım.Yemekten sonra biraz televizyon izledim.Babam yanıma oturup"anlat bakalım fıstık günün nasıl geçti"dedi.Bende"İyi geçti babacım.Kızlarla kafede oturduktan sonra kızlarla alışverişe çıktık.Sonra bi yerde tanıştığım bi arkadaşım eve bıraktı."dedim.Babam da beni öptü.Bende öptükten sonra hadi herkese iyi geceler ailem ben uyumaya kaçar dedikten sonra odama çıkıp biraz takıldıktan sonra telefonuma mesaj geldi.

Selam ben Fatih gece gece rahatsız etmedim umarım :)

Telefonuma Fatih i kaydettikten sonra onun mesajına cevap verdım.

Yoo.Rahatsız etmedin.

Hmmm.Peki nasılsın bakalım.

İyiyim sen ?

İyiyim bende

Hmmm.

Bişey sorabilir miyim ?

Tabii

Hiç sevgilin oldu mu ? Orkun şerefsizi hariç ?

Kızım yağmur bu sana yürüyo İç ses bi sus sen ya ! -_-

Hayır. Ya aslında biz orkun la sevgili falan değildik o kendini inandırdı.Sonra beni de zorlayınca ben kabul ettim.

Hmmm.Peki

:)

Şeyy...

Ney

Yarın buluşalım mı ?

Hiç fena fikir değil aslında :) Peki nerde ?

Caramel cafe saat 13:00 olur mu ?

Olur :)

Tamam canım iyi geceler :)

İyi geceler

Bana canım dedi ya yuhh az yavaş yürü Öküzzz -_-

Bu çocuk sana abayı yakmış

İç ses sen hiç konuşma kapa çeneni bi gün ölürsem sırf iç ses yüzünden allahım yaa :D sjsjsjsj

Hadi iyi geceler iç ses

İyi geceler

Ulan iç sese iyi geceler diyom o kadar yalnızım sjsjsjsjsj

Sevgili ayıcıklı pijamalarımı giyip onun hayaliyle uyudum.

Selam canlar yorum ve votelerinizi bekliyorum.Öpüldünüüüzz :* :*


MAVİ KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin