Part6

20 2 0
                                    

Medya'da kafa bulan bir Yağmur. :D skskjs

Bir dürtme edasıyla uyandım. Şaka tabi ki dürtmedi kimse ben uyandım. Sjshjs nyse hemen banyoya girdim günlük işlerimi halledim aşşağı indim. Anet&Babey yine yemek yiyolardı. Bende hızlıca oturup, tıkınmaya başladım. Bi yandan da anneme:
Y: Anne bugün napcanız?
P: Evdeyim annem. Noldu neden sordun?
Y: Ya bugün kızlarlan takılcaktık ta evde rahatsız olur musun diye sorcaktım.
P: Tamam annem kızlar gelsin. Ben alışverişe çıkarım. :)
Y: Saol annem.
Diyip yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Şimdi yukarı çıkıp üstümü değiştirip kızları aramalıyım. Koşarak merdivenleri çıktım. Kızları aradım. 1 saate bize gelmelerini söyledim. Hmm şimdi bn ne giycem?? Ya bi eşofman bi t-shirt çekeyim tamam işte neden uzatıyom ki? Bilmmxd skdjks ok.
Biraz nette takılak kızlar gelene kadar. Yeni takipçiler oo iyi iyi hkhskhs Nee!!! Fatih Teksoy mu?? Bakayım pp'ye aha vallaha o. Şş oooo 1 2 3 lay lay layyy. Noluo lan tamam stadda değiliz. Anladım peki. Kızlar gelir şimdi ben daha fazla saçmalamadan aşşağı ineyim en iyisi. İnerken zil çaldı koşarak kapıyı açtım. Kızlarla sarılıp sarmaştıktan sonra zar zor ayrılabildik. Hemen yukarı çıktık. Annem gittiği için rahat konuşabilirdik. Kızlara herşeyi detaylı anlattıktan sonra kızların azı açık kaldı. Hep bir ağızdan OOOO dedikleri zaman anırdım. Ahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha tamam ytr. Kızlara kafa bulmak için fişne suyu getirdim ve coşmaya başladık. Ben bi yarım saat sonra BOŞVERRR diyip acayip acayip dans etmeye başladım. Kızlar zorla durdurdu. Sanırım iyi değilim. Akşam olmuştu kızlar gidelim artık diyip gitmişler, bende bi kenarda sızıp kalmıştım.

MAVİ KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin