Part3

46 4 0
                                    

Sabah sevgili anneciğimin beni ayaklarımdan başlayarak yüzüme kadar su dökmesiyle uyandım.

Anne napıyosun yaaa !!

E nabayım kızım uyanmadın bende böyle uyandırdım

Ya anne ya insan kızına böyle bişey yapar mı yaa hele de bana bana YAĞMUR AKAY'a yapılır mı buu :D

Hadi şımarmada kalk kahvaltı hazır

Peki anne diyerek kalktım ve banyoya gittim.Her zaman ki gibi günlük işlerimi yapıp aşşağıya indim.Hemen masaya oturup kahvaltımı yaptım.Hızlı hızlı yedikten sonra odama çıkıp ne giyeceğime karar verdim.Kot şortumu giyip üstünede su yeşili kolsuz bluzumu giyip altına da beyaz supergalarımı da giyip beyaz çantamı alıp çıktım.Saat 12:30'du daha gelmesine yarım saat var. Uff bekle dur şimdi.Saat 12:45 off dakika saymaya başladım.Heh sonunda geldi.Bay ego'ya bak ya hepte kaslarını belli eden şeyleri giymiş.Off o giriş neydi bee bütün kızlar baktı valla.Bütün kızlar lan bütün kızlar buna bakıyo.Iğğğğğhhhh sinirden bütün kızları gebertmek istiyorum.

İç ses bu çok tatlı yaaa yerim ben bunuuu

Yuhh yağmur yuh içine düştün çocuğun

Öff tamam be iç ses sende bi yavşattırmıyosun :D

Selam

Selam

Eee nbr güzellik ??

İç ses o bana güzellik mi dedi ?

Evet dedi valla

Neyse iç ses uzatma

İyi sen

İyi bende

Anlat bakalım

Ne anlatayım ?

Hayatınıı :)

Hayatımı benim hayatımı anlatayım sana ??

Evet senin hayatını

İyi işte yuvarlanıp gidiyoz patron bu ay maaşları yatırmamış.Çocuklar aç kaldılar.Evde yorganları kemiriyo. :D dedikten sonra büyük bir kahkaha attı.Ve bütün kafe bize bakmaya başladı.

Ne bakıyonuz lan dönsenize önünüze diye kükredi.Sonra sinirli bir şekilde hadi kalkalım dedi.Sadece Tamam diyebildim.Kafeden çıkıp.Arabasına bindik.Beni eve bıraktı.Tam inecekken elimden tuttu ve

Özür dilerim.

Neden ??

Bağırdığım için

Yoo önemli değil. dedikten sonra yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.



Arkadaşlar bölümlerde bi karışıklık var part3'ün yerine part4 geçmiş ufak bi karışıklık en kısa zamanda düzelticm.Eğer sizde okuyacaksanız part2'den sonra part3'ü sonra part4'ü okuyun.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Şimdiden öpüldünüzzz :* :* :* :)


MAVİ KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin