Öldürecekti beni. Şuan karşımda ve üzerime doğru silah tutuyordu. Ölecektim. Ama vazgeçmemeliyim. Kendimi nasıl kanıtlayabilirim bilmiyorum ama çabalamalıyım.
"Anlamıyo musun beni yanlış anladın kardeşin yapıcakti. Ben gelmeseydim o parani alip sevgilisine götürcekti bende düşündüm ki be.."
hic nefes bile almadan söylediklerim onun lafımı yarıda kesmesiyle bitiremeden yarım kalmıştı."Kes sesini!!" ..
"yaa öldürme beni yemin ederim ya ben yapmadım"
kolumdan tutup beni yere fırlattığında anladım durumun ciddiyetini. Elindeki silahı bir dakikalığına olsun bırakmamıştı bırakmamıştı elinden. Son kez baktım yüzüne vazgeçmeyecekti. Gözlerinde acaba doğru mu söylüyor diyecek tek duygu yakalayamamıştım. Gözlerimi tüm gücümle sıkıp dizlerimin üzerinde beklemeye başladım.
"Oğlumm bekle"Bu ses kemal amcanın sesiydi. Ateşin dedesinin sesi. Gözlerimi yavaşça açtığımda kemal amca dışında handan ve defne cadısıda oradaydı. Sessizliği bozan ateş olmuştu.
"Ne işiniz var burada"
Kısa bir sessizlikten sonra kemal amca defneye bakmaya başladı
"Hadi başla defne hepsini anlat abine. Neresinden başlar ne anlatırsın o sana kalmış"
Aslansın be dede. Suçsuz olduğumu nerden öğrendiler acaba. Bu salak defne mi anlattı acaba neyse ne ben artık bu kadar strese korkuya dayanamıyorum. Daha fazla düşünürsem beynim patlayabilirdi.
"Noluyo hiçbirşey anlamadım şimdi ben ölüyo muyum? Noluyo"
Ateş yine kötü kötü bakıyodu!. Bu çocukta sıktı artık. Noluyoruz ya bu havalar neden sanki bulunmaz hint kumaşı. Kemal amca yanına gelip en içtenliğiyle sarıldı bana.
"Sana bisey olsaydı ölürdüm. İyi misin benim prenses kızım"
"İyiyim kemal amca merak etme"
"Sen benim torunlarımdan daha ötesin onlar dede demesinler sen dede diye seslendirme bana"
"Peki dedecim benim ...tabi haklısın sende torunlarından yana bi şansızlığın var ama üzülme ben varım bundan sonra"
"Dile benden ne dilersen prenses"
"Evet aslında var bi dileğim.. Güzel Kayınvalideciğim sayın görümcem ve canım kocacığımdan güzel bir özür bekliyorum"
Ateşe baktiğımda gözlerinden ateş çıkıyordu. Umrumda bile değil arkamda kapı gibi dedem var. Ben bunun verdiği güvenle odadaki 3 suratsızın yerine olabildiğince sırıtıyordum onları da deli ediyordu zaten. Dedem bu isteğini onaylayan bakışlar gönderdiğinde işi biraz daha kızıştırıp onları sınır edecektim.
"Dedecim özürlerini şimdi dilediler ve tatmin olacağım bir şekilde olsun bu"
Mihahah çok kötüyüm ben ya :D ama sonuna kadar haketmiyolar mı? Gayet hakediyolar valla. Bundan sonra ateş saçımın teline bile dokunamaz. Ben bu keyifle güzelce arabaya bindim. Eve geldiğinde çok yorgundum. Ateşle beraber yeni bir odaya geçtik?. Daha geniş ve güzel bir odaydı. Hem banyosuda vardı. Hemen banyoya girdim. Sıcacık bir duşun sonunda geceliklerimi giymiştim. Saçlarımı kurularken odanın kapısı sertçe kapandı. Ve benimde şeytan yanım konuşmaya başladı. Ateşi delirrtt ateşi sinirlendirir nasıl olsa dedenin yanında güvendeyim ..
"Ne biçim kapı çarpmak o .. Ohh tabi para bol kır yenisini yaptırr boz yenisini al. Valla biz böyle büyümedik ateş bey."
"Bak sen çok konuşmaya başladın ne o dedeme mi güveniyosun 1-2 güne kendi evimize taşındığımızda napıcaksın"