Din perspectiva Sandrei
Il vedeam pe Ryan in fata mea, cu arma in mana,gata sa apese pe tragaci. Eram panicata,totul era acum la puterea brunetului,o liniste mortala lasandu-se in sala de bal.
- Fii pregatit sa rasufli pentru ultima data,Chris!
- Nu! OPRESTE-TE RYAN! am strigat eu.
- Cine,eu? Daca il vreau mort,asa va fi!
Mi-am atintit privirea spre Chris,apoi spre Ryan.
Nu am mai ezitat asa ca, in momentul in care brunetul era pregatit sa apese pe tragaci,am sarit in fata lui Chris,nepasandu-mi prea mult de faptul ca as putea muri.
- Stai, Sandra...Din perspectiva autorului
Bruneta nu a mai apucat sa auda ultimele cuvinte ale lui Chris, zacea mai mult moarta decat vie pe podea rece din sala de dans, s-a sacrificat pentru Chris deoarece il iubea prea mult ca sa il piarda,putea sa isi piarda intr-o secunda viata dar Sandrei nu ii pasa, iubirea pentru el era prea puternica.
Din perspectiva lui Chris
Nu puteam sa o las asa,nu ma asteptam sa faca asa ceva, se vede ca e in coma. Am luat-o in bratele mele facandu-mi loc printre multimea vizibil agitata.
- Stai Chris! Mergem cu tine.mi-au zis ingrijorate Jeniffer si Kayla
Am urcat repede in masina spre cel mai apropiat spital.***
Dupa 2 ore
Conversatie intre medic si cei trei
- Domnisoara este bine,mici probleme cu memoria,dar o sa isi revina in cel mai scurt timp. O vom externa dupa 1 ora
- Multumim!***
- Pfiu! au rasuflat cei trei
- Putea sa fie si mai rau,Chris! a spus Kayla
- Stiu,iar asta m-a nelinistit foarte tare!
- Nu stiu ce ti-as fi facut daca murea! a spus Jeniffer iritata
- Dar,s-a sacrificat pentru tine,te iubeste omule!***
Dupa o oraDin perspectiva lui Chris
Cele doua fete au parasit incaperea. O vedeam si pe Sandra,oh abia asteptam sa o strang in brate iar de data asta o luam cu mine,nu o mai puteam lasa singura!
***
Ajunsesem si in apartament, am urcat usor spre dormitor,am lasat-o usor in pat,asezandu-ma langa ea. A trecut prin multe,pentru mine! Am sarutat-o si am adormit.