#17

760 20 0
                                    

Ok,asta era destul de ciudat,pe bilet scrie " Te voi omorî C..." probail a fost distras de avionul meu din hartie si nu a scris totul,ce ganduri mizere avea baiatul ăsta? Fac o poza la bilet si fug grabida spre Jeniffer si Sandra.

***
Reîntâlnirea dintre cele trei

- Ce ai gasit? a intrebat speriata Sandra
- Pai asta...aratand imaginea cu biletul celor doua
- Oh,Doamne,nu creed. sigur il vrea mort pe Chris. FETELOR TREBUIE SA IL OPRIM!!! a tipat Sandra
- Da,cu orice pret..dar sa fim pe faza la banchetul din seara asta,se poate intampla orice. a adaugat alarmata Jeniffer

***
Din perspectiva Sandrei

Asta este extrem de ciudat si nu vreau sa ma gandesc la ceea ce se putea intampla...moartea lui Chris. La doar 18 ani, Ryan sa fie un criminal? Nu vreau sa ma gandesc la ceva rau,dar constiinta imi spune ca sigur ceva rau avea sase intample cu Chris,iar daca nu o sa ma ocup personal de asta il voi pierde.. pentru totdeauna.

***
In seara banchetului

Cele trei fete erau aranjate precum niste printese, Sandra avea o rochie lunga cu decolteu,de culoare roz, Jeniffer o rochie scurta cu paiete iar Kayla o rochie vaporoasa alba, era superba.
Toate eram gata pana am auzit soneria.
- Raspund eu!!
- Ok Sandra.

***
Din perspectiva Sandrei

Am deschis usor usa,iar in fata mea se afla,probail barbatul visurilor mele...inalt,saten,imbracat intr-un costum superb,ochi verzi stralucitori. Acela era Chris,care ma privea atent,din cap pana imi picioare. S-a pus in genunghi si mi-a oferit un trandafir rosu.
- Accepta-mi scuzele draga mea,si nu mai pleca niciodata din viata mea.
L-am privit uimita pe saten,nu puteam zice nimic...dar nu il puteam uita,statea acolo pentru mine asteptand probabil un raspuns. Am luat delicatul trandafir in mana si l-am privit in ochii aia verzi, de vis,erau plini de dorinta,iubire, o suita de sentimente.
- O sa iti accept scuzele si iti promit ca nu voi mai pleca din viata ta, pentru ca...te iubesc! Acesta mi-a zambit si m-a pofitit in limuzina din fata casei,dar inainte de a pleca,mi-am intors rapid capul si mi-am vazut prietenele, gesticulau sugestiv sa merg cu el.

***
LA BANCHET

Cand am intrat in sala de dans,toti ochii erau atintiti spre mine si Chris. M-am uitat imprejur, nici urma de Hale si Ryan. In sfarsit am putut respira usurata.
I-am cuprins mana lui Chris in a mea si am mers spre ringul de dans..a fost superb.

***
Dupa o ora

Toata armonia,veselia si buna dispozitie au fost brusc intrerupte de niste sunete de arma. Toata lumea a fost agitata si s-a ascuns pe unde a putut. Ok,asta era demn de un film de actiune.
Din toata agitatia si-a facut aparitia Ryan, cu o arma in mana,Hale tinundu-i companie. In acel moment o teama mi-a patruns intreg corpul,simteam cum ma cutremur toata aducandu-mi aminte de acel bilet gasit de Kayla, nu pot sa il las pe Chris sa moara chiar sub ochii mei!

Învaţă-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum