• 6.Nu pot sa cred! •**

4.2K 274 10
                                    

-Nici nu vrei sa stii! Spune Abigale si ia o clatita.
Chicotesc si intre timp vin si restul baietiilor jos.
-Cassidi,poti merge tu te rog la super-market sa faci cumparaturile pentru casa? Noi trebe sa mergem la Simon si nu avem timp. Spune Louis cu fata de catel.
-Ufff,bine! Oftez eu. Abigale,vii cu mine?
-Scuze Cass,dar trebe sa ajung la servici. Spune ea.
-Serios?! Bine,merg singura. Spun si merg in camera mea. Merg la sifonier si imi iau o salopeta scurta cu model aztec,si niste sandale negre simple. Mi-am lasat parul pe spate,punandu-mi o bandana neagra de-a lui Harry in cap. Ceee? El si-a uitat-o aici,iar eu o port. Mi se pare corect. Imi dau cu rimel si putin fard crem la ochi,si cu un ruj de culoarea piersicii pe buze,apoi imi iau telefonul si cobor jos.
-Uite bani sa platesti cumparaturile si lista cu ce trebe luat. Spune Liam intinzandu-mi o suma foarte mare de bani si o lista luuuunga.
- Si cu ce merg? Intreb punandu-mi mana in sold.
-Cu masina mea daca vrei. Spune Niall si imi intinde cheia de la masina sa.
-Multumesc. Il sarut pe obraz si iau cheia. Merg in garaj,unde erau multe masini. Cum nu stiam care e a lui Niall,am apasat pe butonul de deblocare al cheii,si imediat s-a auzitun clincanit. M-am intors in dreapta si am dat de un Audi R8,negru,cu geamuri fumurii. Da,da,stiu sa conduc. Am luat carnetul anul trecut,dar nu am avut destui bani pentru o masina.
Am urcat in ea si am pornit motorul. Usile garajului s-au deschis si am iesit din garaj,apoi si din curte,inaintand deja pe strada ce duce spre super-market.
In 10 minute am ajuns si am parcat masina. Am coborat si am blocat-o,apoi am intrat in magazin. Am luat cel mai mare carucior,si am inceput sa fac cumparaturile. Bineinteles ca pe lista erau si prezervative pentru Harry,fixative pentru Zayn,multe kg de morcovi pentru Louis, pizza congelata si multa mancare gata facuta pentru Niall si furculite pentru Liam. Mda..
Am luat tot ceea ce era pe lista si am mers la casa. A fost destul de scump fata de ce imi permit eu,dar am avut destui bani,ba chiar au mai ramas jumatate din suma.
Merg la masina si bag cumparaturile in portbagaj. Cand sa urc in masina,telefonul meu vibreaza. Il scot si vad ca am un mesaj.
De la Louis.
Cassidi,am uitat sa iti spunem ca mai avem nevoie si de o solutie pentru apa din piscina,o gasesti in Kilme(nu e nume adevarat :)) ) ,stii tu,magazinul din celalalt capat al orasului. O sa gasesti solutia langa piscinele din capatul magazinului. Mersii.
Serios?! Acum trebuia sa mai merg in a 10 km pana la magazinul ala,si inca 20 pana acasa. Am oftata si am urcat in masina conducand pana la magazinul de care spunea Louis.
Ce mod perfect de a-ti petrece ziua de nastere,nu? Asa ziceam si eu.
Am ajuns intr-un sfarsit la magazin,si am inceput sa ma invart pe langa piscine,dar nu dadeam de nici o solutie de pus in apa.
M-am mai invartit in jur de o ora prin tot magazinul,dar apoi ma trasnit o idee. Puteam sa intreb personalul,sa vad unde e solutia.
Am cautat un angajat al magazinului si cand l-am gasit am mers la el.
-Nu va suparati,unde gasesc solutii pentru apa de piscina? Intreb eu politicoasa.
-Imi pare rau,dar nu mai sunt momentan solutii. Numai maine aducem iar marfa. Imi spune acel angajat.
Ii multumesc si pornesc nervoasa spre masina.
Urc si pornesc spre casa.
Dupa un drum de jumatate de ora ajung,parchiez si incerc sa duc toate plasele in casa. Cand intru,baietii,Abigale si cativa prieteni apropiati,Mike,Joe,Aly,Miri si Larisa ,sar pe mine urandu-mi la multi ani si aruncand cu confetii pe mine.
-Nu pot sa cred! Voi de unde stiati? Ii intreb emotionata pe baieti.
-Abigale. Spun in cor si eu ma duc si ii iau in brate,la fel facand si cu restul.
Am mers la bucatarie,si am lasat plasele,apoi am mers in sufragerie. Louis a dat drumul la muzica,si am inceput sa ne zbenguim pe acolo,zici ca eram bagati in priza.
Mai pe seara au adus si tortul de ciocolata.
Niall bineinteles ca a mancat jumate de tort,facandu-se pe fata numai ciocolata.
Am inceput sa ne jucam baba oarba,si am dat de cateva ori cu capul de perete,dar ce mai conteaza?
Cand s-a facut deja ora 12 noaptea,Abigale,Mike,Joe,Miri,Larisa si Aly ,au trebuit sa plece,caci ei merg la servici. Ne-am luat ramas bun,si au plecat cu masinile lor.
-Hai sa deschizi cadourile!! Tipa Zayn ca un copil mic sarind in sus.
Chicotesc si merg pe canapea. Liam imi intindea cate un cadou.
De la Abigale am primit un album foto cu poze cu noi de cand ne stim,si o rochie lunga pana in pamant,bleu-marin foarte draguta. Aly,Miri si Larisa mi-au luat o pereche de tocuri negre,un lant de aur si o cana cu o poza cu noi 4. De la Mike si Joe am primit o jacheta neagra draguta,si o pereche de casti noi noute.. De la baieti am primit un lant,un inel,o bratara,haine,un leptop si... Un telefon nou?! Ultimul aparut pe piata?!
-Baieti,chiar nu trebuia. Spun si ii imbratisez strans pe fiecare.
-Mai am ceva pentru tine. Spune Niall.
Merge pana sus,si peste 2 minute coboara jos cu un urs cat el de mare,pe care scria I LOVE YOU , maro cu alb.
-Aaaa!! Tip si merg si iau ursul in brate si era chiar foarte pufos,apoi il iau si pe Niall si il sarut pe obraji.
-Acum,daca ma scuzati,eu merg la somn. Noapte buna. Spun si iau ursul.
-Noapte buna! Spun baietii. Urc la mine in camera si pun ursul in pat.
Ma schimb intr-un maieu scurt gri,si o pereche de boxeri negrii feminini. Ma demachiez si ma pun in pat,tragand perdeluta ca sa nu ma vada nimeni. Iau ursul in brate si simt cum somnul ma fura repede.
************************
Buunaa. Scuze de greseli.
10-09-2015
Diana

Living with One Direction-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum