Dimineata sunt trezita de telefonul care suna. Pe ecran scria "Matei*,asa ca ii raspund .
C.t.
-Alo? Raspund somoroasa.
-Buna Cassidi! Ce faci? Raspunde vesel Matei.
-Buna. Pai dormeam pana cand cineva s-a gandit sa ma trezeasca. Raspund eu sarcastica ridicandu-ma in fund.
-Scuze. Lasa asta,vrei sa ne vedeam azi? Intreaba el.
-Azi? Ce zi e azi? Intreb eu amintindu-mi ca nici macar ce zi este nu stiu.
-Miercuri.
-Pai daca vrei hai la cafeneaua unde lucrez,caci toata saptmana lucrez si stau pana tarziu.
-ok. Ne vedem. Pa.
-Pa. Raspund si inchid.
C.t.t.
Inchid apelul si ma uit la ceas. E 8:40,deci am timp sa si mananc ceva.
Merg la baie si imi fac treburile si un dus,apoi merg la dulap. Imi iau o pereche de blugi negrii,un hanorac albastru larg pe care scria U.S.A. si o pereche de bocanci maro. Imi prind parul colorat intr-un coc dezordonat,si imi dau pe fata cu o crema hidratanta. Merg la bucatarie si imi fac un sandwish cu snitel,rosii si maioneza. Il mananc si pe la 9:30 sunt gata. Imi iau geaca si telefonul cu cativa bani,plecand spre cafenea. Intru inauntru si ii salut pe colegii mei,luandu-mi sortul si carnetelul. Am servit multe mese iar cand mai umpic imi luam pauza,pe usa intra Matei imbracat intr-o pereche de blugi albastri,o geaca neagra si niste bocanci. Se uita prin cafenea pana ma vede la masa unei batranele. Ii iau comanda batranelei si ii zambesc lui Matei.
Merg la masa lui iar acesta imi zambeste.
-Buna. Imi spune sarutandu-mi obrajii.
-Buna. Ce vrei sa cumperi? Il intreb.
-2 cafele si 2 briose. Si imi face cu ochiul.
Eu rosesc si merg la Edy spunandu-i comanda.
Cand e gata le iau si le duc la masa lui Matei.
Ii spun ca vin imediat,si merg la Lisa sa ii spun ca am luat pauza.
Ma asez la masa si incep sa povestesc cu Matei,acesta facandu-ma sa rad la glumele lui.
*
Matei a insistat sa ramana pana ce imi termin tura sa ma conduca acasa,iar eu nu am refuzat.
Dupa ce mi-am lasat sortul si mi-am imbracat geaca,am plecat spre casa cu Matei.
-Si cum e apartamentul? Intreaba dupa o vreme Matei.
-E chiar foarte frumos. M-am acomodat foarte repede. Ii rasound uitandu-ma la elp
-Ma bucur ca iti place. Imi spune zambind.
Ajungem la apartament si Matei pleaca la el acasa. Intru in apartament si ma schimb in pijamale punandu-ma la somn.Intre timp in Londra
Niall pov.
-Cum ai putut sa spui asa ceva la televizor?!? Tu esti normal?! Ma intreaba Louis dandu-mi o palma dupa cap.
-Chiar nu stiu ce e cu mine,bine?! Tip enervat. Asa mi-a venit sa spun! Nu stiu,de cand am fost in club parca nu mai gandeste Niall cel bun din mine. Spun asezandu-ma pe canapea cu fata in palme.
-Cum adica? Intreaba derutat Liam.
-Adica,dupa ce am baut un pahar de bautura adus de Kira,nu mai vedeam bine,si mi-o imaginam pe Kira ca fiind Cassidi,iar de aici totul se intuneca,nu mai stiu nimic. Mi-e dor de Cassidi! Raspund sincer.
-Doar nu crezi ... Spune Harry uitandu-se la Liam.
-Ba da. Spune Liam devenind nervos.
-Ce? Intreb confuz.
-Curva aia de Kira te-a drogat! Si sunt sigur ca si inainte de interviu a facut la fel! Tipa Harry iar eu maresc ochii nevenindu-mi sa cred.
- Merg sa vorbesc cu Kira. Raspund enervandu-ma numai cand ii rosteam numele.
Imi iau pe mine geaca si caciula plecand spre casa Kirei.
Intru fara sa bat si ce sa vezi. Kira era peste unu,dezbracata,si se f***au.
-Curva ordinara! Nu vreau sa te mai vad in preajma mea! Tip si ea tresare.
-Dar...Niall. Raspunde ea gafaind dandu-se jos de pe tip care se uita plictisit la noi.
-Nici un dar! Tip si plec inapoi acasa gonind pe strazile Londrei.
Trebuie sa o aduc inapoi pe Cassidi,dar cum?
**********************
Deci,am reusit sa postez. Saptamana asta nu mai postez ca nu am timp.
Multumesc de voturi si comentarii,imi faceti ziua mai buna :)
25-10-2015
Diana
CITEȘTI
Living with One Direction-terminata
FanfictionCassidi e o fata de 18 ani,care duce o viata destul de grea,parintii ei murind intr-un accident de masina,si ea acum traind intr-un apartament micut impreuna cu prietena sa cea mai buna,stand prost cu banii si abea reusind sa isi plateasca cursurile...