Atentie! La sfarsit sunt scene +18.
Dimineata ma trezesc in bratele barbatului pe care il iubesc. Niall ma tinea bine in brate,parca fiindu-i frica sa nu fug. Era asa dragalas. Avea parul ciufulit si buzele intre deschise. Il sarut si merg la bucatarie. Ma apuc sa fac niste clatite cu ciocolata.
Cand sunt gata,mananc una si apare si Niall imediat dupa.
-Neata! Spune si ma ia in brate.
-Neata. Spun si eu si ne punem la masa.
-Vrei sa ne intoarcem inapoi la Londra? Intreaba uitandu-se in ochii mei.
-Mda. New York-ul e prea aglomerat. Raspund eu.
-Ok,pai dute sa iti faci bagajele. La 16 avem avion. Spune el iar eu il sarut fugind in camera mea.
Iau geamantanul de sub pat si imi pun toate lucrurile.
**
*
Cand termin e deja ora 14. Am mers in sufragerie iar Niall statea pe canapea.
-Eu fac o baie apoi cred ca putem pleca. Spun iar el aproba zambind .
Imi fac o baie de o ora,apoi ies si imi iau lenjeria neagra,o bluza gri groasa,o pereche de blugi negrii si bocanci negrii.
Imi usuc parul si il las liber.
-Putem pleca! Tip si incerc sa duc bagajul la usa dar nu imi iasa. Vine Niall si il ia punandu-l la usa.
-Mersii. Spun eu.
-Oricand. Spune si ma saruta dulce.
Imi pun caciula,manusile si geaca,la fel si Niall,si plecam. Luam un taxi pana la aeroport,si surpriza! Abigale si Albert ne asteptau cu avionul personal.
-Albert,Abi,aveti ceva de spus in apararea voastra? Intreb cand ajungem langa ei.
-ammm....avem ciocolata. Spune Abi incercand sa para entuziasmata.
Dar bineinteles,cum eu am o slabiciune pentru ciocolata ii las in pace si fug im avion incepand sa devorez o ciocolata alba foarte buna. Ii puteam auzi pe ceilalti trei cum chicotesc dar nu i-am bagat in seama.
Tot drumul am stat la Niall in brate,sarutandu-ne,sau mancand ciocolata.
Dupa ce am aterizat am plecat spre casa baietiilor,unde am fost asaltata de catre ceilalti baieti.
Seara am plecat spre casa mea si a lui Niall.
Cobor din masina la fel si Niall,si intram in casa. Imi dau bocancii jos,dar sunt luata prin surprindere de Niall care ma tranteste de perete sarutandu-ma flamand.
Ma strange de fese ridicandu-ma de la sol,eu fiind obligata sa ii inconjor talia cu picioarele mele. Urcam la etaj pana in camera,el tinandu-ma in brate si sarutandu-ne.
Ma tranteste in pat,dandu-si camasa neagra jos,la fel facand si cu a mea. Am ramas in sutien in fata lui dar nu imi e rusine.
Imi saruta sanii prin sutien apoi il da jos si pe ala,luandu-mi un sfarc intre dinti,ceea ce ma facut sa gem de placere. Imi duc mainile la cureaua blugilor lui si ii dau jos,la fel si boxerii. Imi da si el blugii si lenjeria jos,uitandu-se apoi in ochii mei.
-Esti sigura? Intreaba el bland.
Dau din cap in semn ca da nemaiputand sa raspund la cat de excitata eram.
Intra in mine incet,cateva lacrimi de durere cazandu-mi din ochi,dar la scurt timp durerea este ameliorata de placere. In casa se auxeau numai gemetele noastre.
-Inca putin iubito! Geme Niall si ne dam drumul in acelasi timp.
Iasa din mine si ne acoperim cu un cearceaf,adormind instantaneu la cat de epuizati suntem.
********************
Ser sa va placa. Nu ma prea descurc la scene +18,dar sper ca mi-a iesit :))))
8-11-2015
Diana
CITEȘTI
Living with One Direction-terminata
FanfictionCassidi e o fata de 18 ani,care duce o viata destul de grea,parintii ei murind intr-un accident de masina,si ea acum traind intr-un apartament micut impreuna cu prietena sa cea mai buna,stand prost cu banii si abea reusind sa isi plateasca cursurile...