• 7. Concertul. •

4.2K 261 8
                                    

*Peste o saptamana*
-Hai! Si incepem. Hai mai cu talent! Harry da din piciare nu din fund! Louis lasa morcovul si canta si danseaza cum trebuie! Zayn nu te mai uita in oglinda!
Mda.. Suntem toti in sala de cantat si repetam si coregrafia pe caream invatat-o de la dansatorul lor,dar in acelasi timp si canta.. Cel care tipa la baieti era dansatorul,un baiat de vreo 20 de ani,inalt si bine facut cu cateva tatuaje,pe numa Mike.
Maine e concertul si ei inca se incurca la coregrafie,chiar daca e foarte simpla si am repetat-o in fiecare zi cate 3 sau 4 ore. Saracul dansator care ne invata,are de furca cu noi.
-De la inceput! Tipa si ne punem la locurile noastre
Incepem sa dansem si sa cantam,totul e foarte bine,pana Niall,se impiedica.
-Serios Niall? Intreb gesticuland.
-Scuze. Spune lasand capul jos.
Am mai continuat sa exersez cu ei pana cand in sfarsit,dupa 3 ore,nu se mai incurca in Miscari. Dansatorul a plecat si ne-a lasat singuri sa ne adunam de pe jos.
-Eu merg sa fac de mancare,voi faceti un dus ceva ca ati transpirat mai rau ca la un maraton. Spun stramband din nas.
Toti merg in camerele lor,iar eu merg la bucatarie.
Stau si ma gandesc ce sa fac de mancare,pana imi vine o idee. Niste macaroane cu sos, si cu nuca.
Am pus macaroanele la fiert,si intre timp ma ocupam si de sos. Am taiat carnea in bucatele mici,si o ceapa la care am plans mult,si le-am pus la calit.
*
*
*
Am pus pe masa 6 farfurii albe,si castronul mare cu macaroane cu sos,si cele cu nuca.
-Baietiii!!! Tip in timp ce pun sucul de mere pe masa.
-Daa!! Tipa Liam.
-Hai la masa! Tip dar mai incet si imediat ii vad pe baieti alergand la masa,cu Niall in frunte.
E asa adorabil. Cu fatuca aia de copil mic si ochii,si zambetul... Te-ai ticnit! Constiinta proasta. Nu m-am ticnit. Iti dai seama ca te-ai facut singura proasta,nu? Si ba esti. Gata! Hiu,a tacut.
Ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam,in timp ce baietii imi spuneau in ce ordine cantam melodiile.
*
*
*
M-am pus in pat,asteptand ca somnul sa ma fure. E deja 23:30,deci ar cam trebui sa dorm.
*
Dimineata a venit repede. M-am ridicat lenesa din pat si am mers la baie. Mi-am facut o baie fierbinte si lunga,in care mi-am relaxat toti muschii. Mi-am facut si rutina de dimineata,apoi am mers la sifonier. Mi-am luat o salopeta verde,scurta,cu un maieu negru pe dedesupt. Mi-am luat vansii negrii si mi-am prins parul intr-o coada. M-am uitat la ceas si am vazut ca e deja 10:30. Am coborat jos si baietii de jucau pe un joc cu o cursa de masini.
-Neata! Spun si ma asez pe canapea langa Liam si Niall.
-Neata. Spun baietii concentrati pe jocuri.
-Ce face solista mea preferata? Intreaba Niall punandu-si mana dupa umarul meu si zambind dulce.
-Ce vrei Niall? Il intreb amuzata.
-Clatite. Spune el ca un copil mic facand botic. Awwwww. Asa de dulce.
-Ma duc sa fac,iar tu,si arat spre el, vii sa ma ajuti.
-Ok. Spune vesel topaind pana la bucatarie.
Am inceput sa facem aluatul,Niall fiind atent la fiecare miscare pe care o facem.
-Eu le prajesc!!! Tipa dintr-o data,speriindu-ma de era sa scap castronul jos.
-Bine,dar te rog nu mai tipa. Chicotesc eu.
El roseste. Stai. Roseste?! E si mai dragut asa.
Incepe sa le prajeasca avand grija sa nu le arda. Cand sa intoarca clatita cu tigaia,o arunca asa de tare ca se lipeste de tavan.
Pe mine ma bufneste rasul,dar el sta si se uita la ea.
-Nu mai rade! Spune vrand sa para nervos,intorcandu-se spre mine. Fix in acel moment,clatita cade si ii pica in cap.
Am izbucnit intr-un ras haotic de ma durea burta,iar baietii au venit repede sa vada e se intampla. Cand l-au Vazut pe Niall cu clatita in cap si cu gura cascata,au inceput si ei sa rada.
-Bun,gata! Spune Liam abea abtinadu-se sa nu rada. In 3 ore e concertul,deci ar cam trebui sa ne pregatim. Harry,le faci tu? Intreaba referindu-se la clatite.
-Mbine. Mormaie si incepe sa le prajeasca.
-Eu ma duc sa ma pregatesc! Tip si fug in camera. Merg la sifonier si scot o rochie gri,pana la jumatea coapselor,larga si cu fata lui Mikey Mouse pe ea,cu buzunare. O pun pe pat si ma gandesc ce papuci sa imi iau. Imi aleg o pereche de vans negre cu Mikey Mouse desenat pe ei.
Imi iau sutienul negru dantelat,si o pereche de boxeri feminini,nu foarte lungi pe picior,pe mine,apoi trag rochia pe mine si imi pun papucii. Parul mi-l indrept perfect cu placa,dar lasandu-mi totusi din volum.
Inainte de a ma machia,mi-am dat cu o crema hidratanta pe fata,iar apoi pentru machiaj am optat pentru un ruj de culoarea piersicii,care nu se prea vedea,rimel si o linie subtire de tus la ochi. Nu am nevoie de fond de ten pentru ca am tenul curat,fara pic de cosuri sau acnee.
Mi-am pus un lant cu o semi-luna,primit de la mama,acum 3 ani, si o pereche de cercei negrii,gen perla si M-am parfumat putin.
Cand am fost gata,am vazut ca mai sunt 30 de minute pana vine masina dupa noi. Mi-am legat o camasa in carouri rosii si negre de mijloc,si am aranjat-o putin,apoi mi-am luat telefonul si am coborat jos.
-Woow! Arati... Incredibil! Spune Niall.
-Multumesc nici tu nu esti ma prejos. Ii spun sarutandu-l pe obraz,simtind si mici furicaturi pe sina spinarii.
El era imbracat intr-o pereche de blugi negri mai stramti,un tricou alb cu un ''Decolteu'' un forma de V,un sacou negru peste,suflecat la maneci pana la coate,si niste vans albastre.
Am mers la bucatarie unde am mancat 3 clatite,si am baut si 2 cani de apa.
S-a auzit un clacson de afara,si imediat baietii alergau pe scari gata imbracati.
-Cassidi,arati super! Spun toti la unison.
-Multumesc baieti! Nici voi nu arati rau. Spun zambind.
Iesim din casa si dam de o limuzina neagra. Ne urcam si in 20 de minute ajungem la locul unde se tine concertul. Cand coboram din masina,o multime de fane erau tinute de bodyguarzi,in timp ce tipau.
Am trecut repede pe langa ele si eu am mers in backstage,iar baietii la machiaj.
-Baieti,sper ca nu ati uitat coregrafia,nu? Intrebuitandu-ma atenta la el.
-Nuu. Spun ei in cor ca niste copii mici.
Peste 5 minute baietii si cu mine am intrat pe scena,si am inceput sa cantam,in timp ce dansam coregrafia.

*
*
*

Dupa 5 ore de cantat baietii inca erau fresh,chiar daca topaiau ca niste canguri,in timp ce eu abea mai respiram,dar ma tineam destul de bine.
-Baieti,ati fost grozavi!! Tip si ii imbratisez pe fiecare in parte,sarutandu-i pe obraz.
Mergem in limuzina ,dar asta dupa ce dau autografe si fac poze,iar apoi plecam spre casa.
**************
Buunaaa. Sper sa va placa. Scuze de greseli.
12-09-2015
Diana

Living with One Direction-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum