-Vrei sa fii iubita mea?
-Da! Spun emotionata,iar el ma trage intr-un sarut dulce.
Am mai stat prin parcul de distractii,iar apoi am mers la masina.
M-am asezat pe locul din dreapta,iar Niall a pornit masina si am plecat spre casa,el impletindu-si degetele de la mana dreapta cu ale mele.
Cand ajungem,coboram si ne luam de mana,pasind in casa.
-Suntem acasa! Tipa Niall si in secunda urmatoare toti sunt jos uitandu-se la mainle noastre.
-Da,suntem impreuna! tip inainte ca ei sa inainte ca ei sa intrebe ceva.
-Dar cum? Intreaba Albert.
Am inceput sa le povestim cum am ajuns sa fim impreuna,apoi am mers la bucatarie.
Pe masa era o cutie de pizza neinceputa si alte 5 in cosul de gunoi deja terminate.
Am mancat 2 felii de pizza,iar Niall restul,bineinteles,apoi am mers la mine in camera,dar nu inainte de a ii da lui Niall un sarut de noate buna.
Am intrat in camera si am mers la baie facand o baie binemeritata,apoi m-am schimbat in pijamale si m-am pus in pat,pentru ca maine am facultate.
*
*
*
Dimineata ma trezesc din cauza alarmei. O opresc mormaind chestii neortodoxe,apoi merg la baie si imi fac rutina de dimineata.
Merg la sifonier si imi iau o pereche de blugi negrii,un tricou albastru si larg,si niste converse negre(la media). Inainte sa imi iau hainele alese,imi pun o bustiera neagra si lenjeria neagra. Dupa e ma imbrac,ma dau cu rimel la ochi si un strugurel cu aroma de capsune. Imi pieptan parul blond lasandu-l bucle cum e el,si m-am parfumat. M-am uitat la ceas si ma aveam 20 de minte pana sa inceapa orele,asa ca mi-am luat un hanorac negru a lui Albert,geanta si telefonul,si am coborat jos.
-Neata iubitule. Spun si il sarut pe Niall care era la masa.
-Neata iubire. Spune el zambind
-Niall,ma duci te rog la facultate? intreb eu.
-Sigur. Spune si isi ia cheile.
-Stai sa imi iau ochelarii de vedere de sus. Spun grabita si merg in camera mea. Caut ochelari cu privirea si ii vad pe birou. Mi pun repede pe ochi si fug jos unde ma astepta Niall. Urcam in masina si pornim spre facultate.
Inainte sa ajungem,Niall isi pune ochelarii de soare negrii si gluga in cap,sa nu il recunoasca nimeni.
-Mersii ca m-ai adus. Ma intorc spre el si il sarut.
-Ne vedem cand iesi. Spune el iar eu zambesc coborand din masina.
Inchid usa si el pleaca,iar eu merg la intrarea in facultate. La usa ma intalnesc cu Abigale si un baiat pe care nu il cunosc,si o fata.
-Neata. Spune Abigale fericita.
-Neata. Spun eu.
-Cass,ei sunt Josh si Cami. Ea e Cassidi. Spune ea facand prezentarile intre noi.
-Incantat/ă! Spunem toti trei la unsion.
Josh era un baiat dragut,cu parul castaniu facut creasta si ochi negrii,si bine facut. Arata bine,dar il am pe Niall.
Cami era inalta si foarte frumoasa. Parul ei era castaniu cu suvite blonde care se vedea ca sunt naturale,si ochii gri-albastrui.
Am plecat spre dulapuri,si spre mirarea mea,aveam dulapurile unul langa altul.
-Am mate. Spun eu.
-Si eu. Spune Josh.
-Pai noi merem la ora,avem engleza. Spune Abigale.
Ea cu Cami pleaca,iar eu cu Josh mergem la ora.
Intram in clasa si ne asezam in ultima banca de la geam.
Am inceput sa povestim in timpul orei,caci profesoara nu a venit.
Am aflat ca sta in celalalt capat al Londrei,are o sora de 5 ani si locuieste singur.
**
*
Orele au trecut repede,iar cand am iesit din facultate,am recunoscut imediat masina lui Niall la poarta.
Am luat-o pe Abligale dupa mine si am intrat in masina.
-Buna. Spunema amandoua,iar eu cu Niall ne sarutam.
-Voi doi sunteti impreuna? Intreaba entuziasmata Abi.
-Da. Ii raspunde Niall zambindu-mi.
Am inceput sa ii povestesc cum sa intamplat pana am ajuns la apartamentul ei.
*************
Bunaa. Scuze de greseli.
3.10.2015
Diana
CITEȘTI
Living with One Direction-terminata
FanfictionCassidi e o fata de 18 ani,care duce o viata destul de grea,parintii ei murind intr-un accident de masina,si ea acum traind intr-un apartament micut impreuna cu prietena sa cea mai buna,stand prost cu banii si abea reusind sa isi plateasca cursurile...