• 14. Intalnirea •

4.2K 226 13
                                    

Ziua de ieri a fost buna. Adica in acea facultate elevii sunt foarte ok.
Acum e dimineata,iar eu ma trezesc destul de vioaie,pentru a merge la facultate.
Ma duc la baie si fac un dus si rutina de dimineata,dupa merg la sifonier si imi caut haine. Imi iau o lenjerie neagra,o pereche de colanti negri de piele,un sutien negru,o bluza crem mai larga,botinele negre,fara toc si geaca de piele.
Ma pun la masuta de machiaj si imi dau cu rimel si un ruj de culoarea buzelor.
Parul mi-l indrept cu placa lasandu-l pe spate.
Imi pun o esarfa la gat neagra,pentru ca afara bate vantul,dupa imi iau geaca,geanta si telefonul,plecand spre facultate impreuna cu Abigale.
*
*
*
Intru pe poarta,si apoi in casa. Cand inchid usa,Albert ma ia in brate,la fel si Niall.
-Buna. Spun ei zambitori.
-Hei. Le spun si imi las geanta pe canapea.
-Cum a fost? Ma intreaba Albert in timp ce se pune pe canapea cu Niall.
-Binisor. Eu merg sa ma schimb. Ce avem de mancare? Intreb eu.
-Iti facem cartofi prajiti daca vrei.
-Ok. Spun si merg sus.
Albert pov.
Dupa ce Cass urca sus,eu si Niall mergem la bucatarie.
-Tie iti place Cassidi? Intreb eu dintr-o data.
-Mie? Intreaba Niall uitandu-se la mine,parca confuz.
-Mai e cineva aici? Intreb amuzat de fata lui.
-Mnu. Spune el continuan ceea ce face.
-Acum raspunde. Spun si el se uita la mine.
-Pai...cam da. Spune el rusinos.
-Si de e nu ii spui? Intreb ducandu-ma la masa
-Nu simte la fel. Spune lasand capul jos.
-O stiu pe sora mea de cand era mica si cand ii place de cineva stiu. Si stiu ca ii place de tine. Spun sigur pe mine.
-De unde stii? Intreaba Niall ridicandu-si capul si uitandu-se la mine.
-Secret. Spun si el doar zambeste.
Cassidi coboara jos imbracarmta mai lejer si cu parul prins.
Noi deja am terminat cartofii si i-am pus in farfurie.
-Mersii baieti. Spune si ne pupa pe obraz pe amandoi.
Ne asezam la masa. Eu ma uitam la televizor,Cass manca cartofii iar Niall se uita la ea.
-Unde sunt baieti? Intreaba Cassidi punandu-si farfuria la spalat.
-la mall. Spun simplu. Ah ,era sa uit. M-am angajat. Spun vesel.
-Da? Unde? Intreaba sora mea.
-Sunt chelner la o cafenea din mall. Si platesc si bine si se da si bacsis. Spun ranjind.
Cei doi incep sa rada.
Am plecat sus,lasandu-i pe cei doi amorezati in sufragerie uitandu-se la televizor.
Cassidi pov.
Albert a plecat sus,iar acum stau pe canapea impreuna cu Niall butonand telecomanda.
-Cass? Intreaba Niall usor timid,cred.
-Da? Intreb fixandu-l cu privirea.
-Ai...ai vrea sa iesim in seara asta? Intreaba inrosindu-se.
Cred ca m-am inrosit si eu,dar e mai conteaza?
-Sigur. Spun zambind. Zambeste si el apoi spune:
-Pai atunci ne vedem peste 3 ore. Sa te imbraci comod. Imi face cu ochiul si pleaca sus.
Incep sa topai pana la mine in camera,si merg la sifonier. Stau si ma uit dar chiar nu stiu ce anume sa iau pe mine. Dupa cam jumate de ora imi aleg un sutien negru,un tricou negru largut cu ceva scris pe el,o pereche de blugi albastri deschis stramti si o pereche de tenesi negri.(poza la media) Tricoul il bag putin in pantaloni.
Imi piaptan parul,inca stand drept de cand l-am facut azi dimineata. Imi primd cu o clama suvitele ce ma enervau pe fata,dupa aplic niste parfum.
Ma uit la ceas si mai am 2 ore la dispozitie.
Decid sa intru putin pe telefon pana mai trece timpul.
Intru pe twiter si vad ca am o multime de notificari si mesaje dragute dar si urate de la fanele baietilor.
Intru si pe facebook si instagram,punand o poza noua,si in 5 minute am facut 300 de aprecieri pe instagram.
Mai stau putin si hotarasc sa ma machiez caci a trecut deja o ora.
Imi dau cu putin tus si rimel,si un ruj coral.
Imi piaptan inca odata parul si imi iau o geaca de piele si o esarfa albastra.
*
Cobor jos si il gasesc pe Niall la capatul scarilor,imbracat cu o pereche de blugi negri,un tricou alb,o geaca de piele si niste converse negre.
-Esti foarte frumoasa. Imi spune pupandu-ma pe obraji.
-Si tu. Spun zambindu-i.
-Mergem? Intreaba el iar eu aprob.
Mergem in garaj si intram in masina lui,Audi R8 negru.
Iesim din curte si mergem spre centrul orasului. Dupa cateva minute in care am ras,am ajuns la parcul de distractii.
-Iti place? Vrei sa mergem altundeva? Intreaba repede.
-Imi place! Aici ramanem! Spun entuziasmata ca un copil mic.
Iesim din masina si mergem la roata.
Dupa ce ne dam o tura luam vata pe bat.
-Ai aici niste vata. Spune el isi apropie degetul mare de coltul gurii mele.
Ne uitam unul in ochii celuilalt si vad ca se apropie usor de mine. Cand buzele noastre mai au umpic si se ating,vad ca el nu are de gand sa se apropie,asa ca il trag spre mine sarutandu-l. La inceput pare surprins apoi isi revine.
Ne despartim din sarut si eu zambesc.
-Vrei sa fii iubita mea?

*****************
Putin suspans. :))
Sper sa va placa.
29-09-2015
Diana

Living with One Direction-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum