TEHLİKELİ OYUN
Yeni bir haftanın ilk günü yani pazartesi. Çoğu kişinin korkulu rüyası aynen benimde olduğu gibi. Pazartesi gününü çocukluğumdan beridir hiç sevmemişimdir . Ancak bu sene doğum günüm pazartesi gününe geliyor .Sanırım bu sene pazartesi günü bana uğurlu gelecek .Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum ben Mine .Bu sene mart ayında 18 yaşıma gireceğim. Bu seneki doğum günümde de dileceyeğim dilek değişmedi. Muhtemelen dileğimin ne olduğunu merak etmişsinizdir . Daha da meraklandırmadan söyleyeyim en iyisi. Dileğim vampir olmak. Genelde tüm yakın çevrem bunu dilediğimi biliyor ve bana deli gözüyle bakıyorlar. Onlar istedikleri kadar bana deli gözüyle baksınlar bu sene vampir olacağım.
1.Bölüm ( TERCİH )
Sabah erken kalkmaktan nefret ediyorum demişmiydim ? Demediysem demek istiyorum yani böyle güzel güzel uyumak varken erken kalkmakta nedir ? Yeni aldığım bir kararla fobilerimin içine çalar saatide ekliyorum. En iyisi kalkıp giyinmek yoksa okula yetişmek gibi birşey söz konusu dahi olamayacak. Aslında bugün tören var ama törene katılmayanlara ceza verildiği icin hiç cezayla ugraşasım yok . Onun için kalkıp formalarımı giydim ve dişlerimi fırçaladım. Rimel , lipbalmımı ve cüzdanımı çantaya attım ve evden çıktım. Bugün kardeşim deniz hasta olduğu için okula gitmeyecek. Allahım nasıl bir şans ilk defa hasta olmayı bende istedim. Bu arada servisede son dakikada yetiştim. Yaklaşık 15 dakikalik yolculuk sonunda okula ulaştık . Sıra bakindıgımda emre ve aslıyı gördüm kendi aralarında konuşuyorlardı. Yanlarına gittiğimde sustular daha doğrusu konu degistirdiler. Tahminimce bana süpriz doğum günü yapacaklar onu konuşuyorlar dı ancak hiç bozuntuya vermedim.
- Aslı sınıfa geçtiğimiz de ;iyimisin makyaj yapmamışsın bu hiç hayra alamet değil dedi .
-Gülümseyerek ona baktım ;malesef uyku ve makyaj bir arda devam etmiyo dedim ve ayaklandım kalk lavaboya gidelim makyaj yapıcam dedim.
Mine; yaa rahat ver sen git işte dedi ama tabikide üstün ikna kabiliyetim sayesinde oda benimle geldi. Rimelimi ve lipbalmımı sürdükten sonra ellerimi yikladim ve sınıfa geçtik. Tam olarak bizim arkamizdan hoca da sınıfa geldi tam olarak amacım uyumak olduğu için boş olan arka sıraya geçtik.
-Aslıya ;tenefüste beni uyandır. Kahvaltı yapalım dedim. Tenefuste koluma batan kalemin acısıyla uyandım. Aslıya ters bir bakış attım.
-Aslı; Yapacak birsey yok seslendim kalkmadın son çare dedi . Aslında haksizda sayilmazdi çünkü zor uyanan biriydim . Konuyu daha fazla uzatmadan kantine indik aldığım tost ve meyve suyunu mideme indirirken ,
-Aslı hiç beklemediğim bir anda; bu sene nasıl bir doğum günü istoyorsun dedi.
-Yüzüne bakarken ; bunun süpriz olması gerekmiyormuydu dedim .
-Yüzüme baktı ve ; evet öyle ama nasıl olsa anlıyorsun bari istediğin gibi olsun dedik dedi .
-Gülümsedim ve ; Damon Salvatore 'u getirin başka birşey istemem dedim .
- Bir kahkaha patlattı ;yok devenin bale pabucu sen onu unut kızım mantıklı birsey iste dedi .
-Vampir temalı olsunda nasıl olursa olsun dedim. Düşün dü ve tamam ozaman buldum dedi . Tabikide ne bulduğunu bana soylemedi. Öğle arasi akşam deken okul bitti eve geldim ödevleri yaptım ve yorgunluktan uyuyup kalmisim. Yaklaşık olarak 1 hafta böyle geçti doğum günüme son 1 hafta kalmıştı . Sabah alarm sesi ile tekrar uyandım ama çok fena bur üşüme geliyordu yataktan çıkamıyordum bile.
- Annem odaya geldi; kalk artik geç kalacaksin dedi ama ben hala titriyordum . Annem mine numara yapma kalk hadi dedi ama sonradan yanima gelip alnima dokununca üstümü açtı yaniyosun sen cabuk duşa gir dedi ama benim bunu yapmaya hiç niyetim yoktu bukadar heleki bukadar uşurken tabiki annem beni dinlemeyerek üstümle banyoya soktu ve buz gibu suyu açtı ben suyun altında titrerken okulu aradı ve mine bugün hasta okula gelemeyecek diye okula bildiği verdi ardında yanıma gelip beni duştan çıkarttı dolabımdan ince birseyler çıkardı ve sen giyin ben randevu alacağım dedi annem denizi okula yolladiktan sonra randevu aldı ben bu sırada üstümü giyinmiştim . Ardından annem geldi ve hastaneye gittik doktor muayene etti ve birkac test yaptirdi ardindan rota virüsü olduğumu söyledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ OYUN
VampireEn büyük hayalin nedir ? Ya da dileğin . Minenin ki vampir olmaktı. .Kimisine göre saçmalık ,kimisine göre delilik ,Mine içinse dünyanın en mükkemmel olayıydı . Ancak bunun gerçek olabileceğine tam anlamı ile inanmamıştı. Taki onlar Mineyi bulana d...