Bilinmeze Doğru

40 1 0
                                    

-Alp gittikten sonra kendi kendime düşünmeye başladım . Ne yapmalıydım ? Gitmelimiydim ?Kalmalımıydım ? Kafam resmen karman çoraman olmuştu . İçimde ki birşey gitmemi söylüyordu . En büyük hayalim gerçek olacaktı . Ama herşeyimi kaybedecektim . Ailemi ,arkadaşlarımı, eskiye dair ne varsa onu . Sakinleşemek için uyumayı denedim ama yatakda dönüp durmaktan uyuyamadım . En sonunda dayanamayı Alp i aradım . Telefon birkaç kez çaldıktan sonra Alp telefonu açtı.

-Kararını bukadar hızlı vereceğini düşünmüyordum . Dedi.

-Buraya gelebilirmisin ? Bu arada tam olarak karar vermiş sayılmam .Sormam gereken bazı sorular var .

-Tamam bekle hemen geliyorum .Dedi ve telefonu kapattı.

İşin aslı ona ne soracağımı da tam olarak bilmiyordum. Yatağın üstüne oturmuş ne söyleyeceğimi düşünürken kapı çaldı. Kapıya doğru gittim ve kapıyı açtım . İçeriye girdi .

-Evet seni dinliyorum . Ne soracaksın ? Dedi

- İşin aslı ne soracağımı bende bilmiyorum ama kafama takılan şeyler var . Mesela ben burdan gittim ne olacak? Ailem bunu kabul mü edecek ? Mutlaka peşime düşeceklerdir . Yoksa beni mi unutacaklar ? Hiç doğmamış gibimi olacağım ? Arkadaşlarım okuldakiler mutlaka bir şekilde peşimde olacaklar . Ozaman ne olacak ? Dedim ve yatağın üstüne oturdum . Alp de yanıma oturdu ve konuşmaya başladı .

- Bak Mine görüyorum ki kafan çok karışmış . Bu gayet normal . 2 gün önce hiç birşeyden habersiz sıradan bir insanken şimdi durmuş bir vampirle sohbet ediyosun . Bu senin için çok fazla . Ama canını sıkmana gerek yok bunu kabul ettiğin takdirde ailen seni unutmayacak . Sadece senin eğitim için başka bir ülkeye gitiğini düşünecekler hem bu şekilde okulundan da dikkat çekmeyeceksin .

- Peki bu nasıl olacak ? Sen etki altına mı alacaksın? Okadar kişiyi .

-Hayır bunu büyücüler halledeceker. Ancak ufak bir değişiklike . Hekes seni bu dönemin başından itibaren yurt dışında olarak bilecek .Çünkü dönemin ortasında birden kaybolman mutlaka mantık hatalarına sebep olacaktır. Bu arada arada sırada seninle görüşüyorlarmış zannedecekler .

-Ama bir sıkıntı daha var . O kadar şeyi biliyorsan bunuda biiyosundur . Annem ve babam ne olacak ? Babam annemi aldattı . Annem boşanmak istiyo. Deniz ne tepki verecek bilmiyoruz .Bu olay denize çok zarar verebilir . Hem bende yanında olmayacağım . Tek başına kalacak . Dedim üzgün bir şekide .

-Mine eğer istersen bunu da unutturabiliriz . Anne bunu hiç öğrenmemiş olabilir. Bu şekilde onlarda zarar görmez .Dedi Alp gözlerimin içine bakarak, ikinci kez gölerimin içine bukadar dikattli bakıyordu sanki orada birşey arıyordu .

Gözlerimi kaçırarak ve Ağlayarak

- Olmaz Alp bunu yapamam.Düşünsene annem bunu bilmecek .Aladatılmış olacak ama yinede bunu bilmeyecek .Ben bu kadar kötü olamam dedim . Evet anneme de kızgındım sonuç olarak haftalardır bundan bana bahsetmemişti . Ama yinede böyle birşeyi yapak içime sinmiyordu .

-Mine seni anlıyorum ama bunu sadece test olacağın süre içinyani 3 ay için unutsa ha olamaz mı ? Belki testi geçemeyeceksin. Döndüğün zaman herşeyi yeniden yaşayacaksın . Annen ozaman da gerçeği öğrenecek . Dedi.

-Bilmiyorum ama böyle birşey olduğu takdirde babam o kızla ilişkisine devam edecek bu daha da kötü değilmi sence de dedim .

-Tekrar dikkatli bir şekilde kızarmış gözlerimin içine baktı . Buna asla izin vermem . Merak etme ayrılmış olacak 3 ay sonrasında testi geçtiğin takdirde . Annen bu ilişkiyi öğrenecek ve kendi kararını verecek . Denize gelecek olursak . Denizin zihin sağlığını koruması yani yıkılmaması için büyü ile ona destek olacağız. Şimdi ne diyorsun Mine yapacakmısın bunu ?

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin