Bölüm 4 (Parti 1)
-Alp tekar cevap vermek istedi ancak tekrar susturdum.Alpe tutunarak yürümeye devam ettim . İşin aslı Mert beni dövmemişti ancak kolumu okadar acıtmıştıki şu anda kolumu hissetmiyordum ve bunun acısının yarn çıkacağını tahmin ediyordum . Tabi ki korkmamda cabasıydı . Bir an kalbim yerinden çıkacak zannetmiştim ve hepsinden önemlisi böyle birşeyi yapabirmiydi yani beni öldürebilmiydi. Derin düşüncelerimden ;
-Alp in seslenmesi ile ancak çıkabildim . Mine iyimisin ?
-İyiyim sadece biraz kolum acıyor birde korktum dedim .
-Tamam merak etme şimdi kafeterya ya gidelim . Hem sen karnını doyur hemde koluna bir bakalım dedi .
- Gerek yok ben odama gideyim .Bugünlük bana fazlasıyla yetti desem de Alp i ikna edemedim .
-Olmaz hadi gidiyoruz dedi ve beni de arkasından sürükledi işin aslı evet kurt gibi açtım ama yaşadığım korkudan dolayı hiçbirşey yemek istemiyordum .
-Kafeteryaya geldiğimizde içerideki masalardan birine geçtik gerçekten güzel bir mekandı .
-Burası okul değilmi ya böyle bir kafeterya benim bildiğim okullarda olmuyordu dedim .
-Alp sonunda gülümseyerek burasının senin bildiğin bir okul olduğunu söylediğimi hatırlamıyorum dedi .
-Bende gülümseyerek daha neler var çok merak ediyorum dedim ve o sırada garson geldi.
-Alp biz bir chickenburger kola ve filitre kahve alalım dedi garson peki efendim dedi ve yanımızdan ayrıldı . Sakşın birşekilde Alp'e bakarken gülmeye başladı .
-Sen benim ne isteyeceğimi nereden bildin dedim ?
-Bu da benim yeteneğim dedi ve göz kırptı .
-Oha valla mı herkesin yeteneğimi var? Senin ki zihin okuma benimki ne? Dedim meraklı birşekilde.
-Gülümseyerek bana baktı melesef bunu bende bilmiyorum . Bunu sen keşfedeceksin zamanla .dedi ve masadaki şekerle oynamaya başadı .
-Yaa uff ama ben nasıl bulacağım çok uzun sürer dedim somutarak .
-Alp benim somurtmama gülerek yüzüme baktı .Belki sana ufaktan yardım edebilim dedi .
-Anın da değişen yüz ifademle ona baktım . Gerçekten mi? Bunu benim için yaparmısın ?dedim .
-Nolacak kızım taş atıpta kolum mu yorulacak yarın kütüphane gideriz ve biraz araştırma yaparız dedi.
-Oh valla mis dedim ve sırıtmaya başladım . O sırada aklıma acaba Ardanın gücünün ne olabileceği geldi . Alp e bakarak sırıttım ve Alp dedim .
-Efendim dedi yüzü düşmüş birşekilde .
-Sana birşey soracağım ama sen muhtemelen biliyosun demi ?dedim .
-Evet dedi.
-Peki onun gücü ne dedim ?
-Ondan etkilendin mi ? dedi ciddi bir şekilde .
-Aklımdan önce evet geçti ama hemen düşüncemi değiştirerek hayır dedim .
-Dilin hayır diyor ama aklın karışmış dedi . Az önce oynadığı şeker paketini eline alarak .
-Hayır karışmadı sadece değişik biri dedim .
-Karışmış bunu anlayabilecek kadar zekiyim onun yeteneğine gelecek olursak isteği kişiyi kendi isteğine göre yönlendire bilir . İstediği şekilde hareket ettire bilir dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ OYUN
مصاص دماءEn büyük hayalin nedir ? Ya da dileğin . Minenin ki vampir olmaktı. .Kimisine göre saçmalık ,kimisine göre delilik ,Mine içinse dünyanın en mükkemmel olayıydı . Ancak bunun gerçek olabileceğine tam anlamı ile inanmamıştı. Taki onlar Mineyi bulana d...