Parti 2

34 0 0
                                    

Arkadaşlar öncelikle merhaba . Bildiğiniz gibi yazmaya daha doğrusu yazdıklarımı paylaşmaya yeni başladım . Mutlaka eksiklerim ve hatalarım vardır .Bunun için özür dilerim  .Hikaye hakkında ya da karakterler hakkında ne düşündüğünüzü yorum olarak bırakırsanız sevinirim . Bu arada sizce Arda mı Alp mi ? :)

Bölüm 5 (Parti 2)

(Minenin anlatımı)

-Şimdi ki hedefim odadan çıkıp Nisa ve Azranın yanına gitmekti . Bunun için sonkez aynaya bakıp çantamıda aldıktan sonra odadan çıktım . Direkt olarak okulun bahçesine gittim . Nisa ve Azra okulun önündeki bankta oturuyorlardı . Alp in söyledikleri hala aklımdaydı ama artık gelicem demiştim . Hem en fazla ne olabirdi diye kendime cesaret vererek Nisa ve Azranın yanına gittim . Beni gördüklerinde

-Nisa gülümseyip çok güzel görünüyorsun dedi ardından

-Azra elbisene bayıldım nereden aldın ?

-Ankardan almıştım . Doğum günüm için deyip gülümsedim .

-Nisa İyi bakalım hadi gidelim geç kaldık dedi ve partinin olduğu yere doğru ilerledik . Okulun ilerisinde bar tarzı biryer de yapılıyordu . Kapıda ki kişi birer maske verdi .

-Azra off bee e sevdiğim makeli parti dedi .

-Ben daha önce maskeli partiye katılmadım . Umarım iyi olur dedim ve gülümsedim .

-Nisa bende severim gerçekten eğlenceli oluyo bak görürsün dedi ve içeriye girdik .İçerisi tahmin ettiğim gibi karanlıktı ve çok fazla ses vardı .İçeridekiler delirmiş gibi dans ediyorlardı ama o sırada gözüm Karşıda ki masaya kaydı . Maskeden tanımaktan zorlanmıştım ama evet Ardaydı ve bana bakıyordu . Aklıma sabah dedikleri geldi ayaklı kan torbası . Sanırım yine aynı şeyi düşünüyordu .

-Nisa kızlar şu tarafa geçelim orda yer var dedi ve o tarafa doğru ilerledik . Masaya oturduğumuz da .Gözlerim istemsizce Ardayı aradı . Sanırım bunu o yapıyordu . Hayır anlamıyorum amacı neydi ? O sırada gözlerim Ardayı buldu hala bana bakıyorduve yanında oturan Başak utanmasa kucağına oturacaktı . İçimden lütfen bırak diye yalvardım . Tamda aklımı okumuş gibi izin verdi bende önüme döndüm .O sırada servis yapan kız geldi .

-Ne istersiniz dedi .

-Azra ve Nisa biz bira alalım . Sen ne istersin diye bana baktılar .

-Ben kola alayım dedim .

-Nisa bana bakıp güldü şaka yapıyorsun. Kızım bu gece içmezsen nezaman içeceksin ?

-Ben daha önceden içmedim cesaret edemiyorum . Hem gece uzun belki sonra alırım dedim .

-Azra Tamam ozaman sen bilirsin biz 2 bira 1 kola alalım .dedi ve garson gitti.

-Azra içmiyosun ozaman dans edelim kalk hadi dedi .

-Ya boşver ben dans edemem .

-Aaa kızım ama yeter otur otur . Süslenmene yazık hadi kalk dedi ve kolumu çekiştirdi .

-Gülerek annem gibi konuştun dedim ve ayağa kalktım .

-Aklın yolu bir güzelim hadi bakalım dedi ve dans pistine doğru ilerledi .

-Azra ve Nisa çıldırmış gibi dans ederken ben kenarda durup ritim tutuyordum . Okulda daha önce görmediğim birkaç kişi dans teklifinde bulundu ama kibarca reddettim .O sırada Başağın Ardanın önünde dans ettiğini gördüm içimden birşey o kızı yolmak istedi ama kendi kendime manyakmısın ya o senin neyin ki ?Seni ayaklı kan torbası olarak görüyo dedim ve Ardından masaya geçtim içeceklerimiz gelmişti . Kolamı alıp içmeye başladım .Benim ardımdan Nisa ve Azra geldi ve yanıma oturdular ve biralarını içtiler. Benim kolam ve Nisa ve Azranında birası bittikten sonra tekrar garsonu çağırdılar .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin