Multimedia: İlayda'nın yaptığı bir Difference kapağı... (Çok teşekkür ederim.)
System Of A Down - Lonely Day
-
"Irkçılık cahilin sığınağıdır. Bölmek ve yok etmek ister. Özgürlüğün düşmanıdır ve kafaya kafaya çarpışıp yok edilmeyi hak eder."
- Pierre Berton -
+++
"Kızım oluyor."
Sessizliğin dalga dalga yayılarak daha da yoğunlaştığı odanın içerisinde bulunan herkes aralanan dudaklarından kaçan nefeslerin odaya dağılışını hissedebiliyordu.
Şaşkınlık sessizliğin arkasından gelerek yavaşça içlerine işliyor, sessizliği bozmaması için adeta uyuşturuyordu. Üzerlerine binen şok etkisi düşüncelerinin seslerini kısıyor, hislerini katlediyorlardı. İçlerinde oluşmaya başlayan boşluğun onları yutmasına ramak kalmışken gözbebeklerinin irileştiklerinin farkına varmaları o kadar uzun süremezdi.
Xavier Logan'ın dudaklarından dökülen kelimelerin yarattığı şaşkınlığın etkisine girmemek için kendine süre tanımak istiyordu. Düşüncelerini kendince şekillendirmek istiyordu.
İfadesizliğini bozmak bir yana, takındığı sert kabuğundan vazgeçmeye dair küçük bir adım dahi atmazken masanın üzerinde birleştirdiği ellerini küçük bir kıpırtı ile hareketlendirdi.
"Logan, rica etsem seninle yalnız konuşabilir miyiz?"
Logan hafifçe kalkan kaşları ile kafasını yavaşça ve sakince sallarken aslında bu sözün kendisine söylenmediğini gayet iyi biliyordu. Diğerlerine karşı küçük bir ima da bulunan bu sözler ile sessizliğin küçük mırıltılar eşliğinde bozulması ile yavaşça ayaklandılar.
Logan diğerlerine kısa bir süreliğine göz gezdirerek kapıdan çıkışlarını izlerken en son çıkan Ororo'nun arkasında yer alan Scott ve Jean'a gözü kaydı. Jean'ın yüz hatlarını incelemekten kendini alamazken turuncumtırak saçlarının bir kaç tutamının hafif esinti ile uçuşması hoşuna gitmiş, belli belirsiz bir gülümsemenin yüzüne yerleşmesini sağlamıştı.
Jean incecik ve narin parmakları ile saç uçuşan saç tutamlarını geriye iterken bir kolunu beline dolayan Scott'un kendisine doğru yaklaşması ile saçlarını avcunun içerisine alıp kulağının arkasına sıkıştırdı.
Scott beline sardığı kolu ile Jean'ı kendine çekerken Jean büyük bir gülümsemenin dolgun dudaklarını şekillendirmesine izin verdi. Scott gözlüklerinin ardından gözlerini kapatırken Jean gülümsemesinin çapını küçülttü.
Scott dudaklarını Jean'ın dudaklarına değdirdiğinde Jean da istemsizce gözlerini kapattı. Kapı kapandığında bu görüntü giderken diğerleri de dışarı çıkmışlardı.
Logan gördüğü görüntüyle baskı yaptığı koltuğun kenarlarından ellerini çekerken birbirine bağlanan dudaklarının aralandığının farkına varması uzun bir süre almıştı. Kulakları küçük bir uğuldama ile onu dış dünyadan koparırken gözlerinin önünde yaşanan olayın onun üzerinde bıraktığı etkiyi üzerinden atamıyordu.
Xavier sertliğinden taviz vermeden "Logan?" diye seslenirken şaşkınlıkla kapıya bakmasına anlam veremiyordu.
Logan Xavier'in kendisine seslendiğinin yeni farkına vardığında kulaklarını tıkayan uğuldamanın yavaşça kaybolduğunu hissetti. Görüntüler yavaşça kaybolarak hafızasının bir köşesine atıldığında gözlerini kendisine bakarak anlam çıkarmaya çalışan Xavier'e doğru çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Difference § X-Men
Fanfiction"Geçmişten günümüze dek mutant ırkı her daim insanoğlu için bir gizemli kutu olmuştur adeta, genlerine ince ince işlenen muazzam gizem her zaman doğanın bilinmez tarafına dair bir ipucu vermiştir. Fakat insanlar anlamadıkları ve bilmedikleri şeyler...