Κεφαλαιο 3

281 24 1
                                    

Μολις ξυπνησε ο Ηλιας το πρωτο πραγμα που του ηρθε στο μυαλο ηταν η χθεσινη του συμφωνια με την Ελιζα. Επρεπε να σκεφτει. Να σκεφτει πως θα κερδισει την παρτιδα. Βγηκε εξω απο τη σκηνη και την ειδε να καθετε στο τραπεζακι της. Μολις τον ειδε η Ελιζα ετσι αγουροξυπνημενο ηθελε να του ορμησει και να αρχισει να τον φιλαει. Την πλησιασε.
"Καλημερα"της ειπε και εκατσε διπλα της
"Καλημερα"του απαντησε με ενα χαμογελο στα χειλη
"Λοιπον τι θα κανουμε σημερα;"την ρωτησε μετα απο δευτερόλεπτα αβολης σιωπης
"Ο,τι θες" απαντησε και ανασηκωσε τους ωμους της. Αμέσως το μυαλο του γεμισε με σκέψεις. Θα μπορουσε να της κανει πολλα πραγματα που δεν θα ξεχνούσε ποτε αλλα προτίμησε κατι πιο αθωωο.
"Βατραχοπεδιλα εχεις;"τη ρωτησε
"Ναι γιατι;"
"Θα δεις. Πανε βαλε μαγιο και σε λιγο παλι εδω" δεν προλαβε να τελειωσει την προταση του και η Ελιζα ειχε γινει καπνος. Αφου εβαλαν μαγιο ξανασυναντηθηκαν εξω απο τη σκηνη της Ελιζας
"Παρε βατραχοπεδιλα, μαγιο,πετσετα και ελα μαζι μου" η Ελιζα εβαλε οσα της ζητησε σε μια τσαντα και τον ακολουθησε. Πηγανε μεχρι το αυτοκινητο του Ηλια. Ανοιξε το πορτ παγκαζ και απο μεσα εβγαλε μια τσάντα γεματη μασκες αναπνευστηρες και διαφορα αλλα.
"Αυτα για σενα"ειπε και της εδωσε εναν αναπνευστηρα και μια μασκα.
"Και τωρα τι;" του ειπε αυτη
"Ελα μαζι μου" της ειπε. Βρηκε εναν φιλο του που ειχε μηχανακι οποτε το δανειστηκε. Ανεβηκε αυτος και απο πισω η Ελιζα. Ολη την ωρα ηταν σφιχτά δεμενη πανω του χωρις ελπιδα να ξεφυγει. Εφτασαν σε μια ερημική παραλια. Ηταν μικρη και περιβαλλοταν απο βραχια και δυσκολη προσβαση με αποτελεσμα να ειναι μονοι τους. Η Ελιζα κοιτουσε γυρω γυρω σαν να φωτογραφιζε τα παντα με το μυαλο της.
"Τι θα κανουμε εδω;" το μυαλο της Ελιζας δεν ειχε την παραμικρή ιδεα για το τι επρόκειτο να γίνει. Αφου τη βοηθησε να φορεσει σωστα τον εξοπλισμό βουτηξαν στη θαλασσα.Η Ελιζα κοιτουσσ τον βυθο οταν ο Ηλιας της ειπε να βγει λιγο εξω να της πει κατι.
"Κοιτα τι θα γινει σε λιγο" της ειπε και αυτη κολλησε τα ματια της πανω του. Ο Ηλιας βυθιστηκε και βγηκς κρατώντας ενα μικρο χταποδακι.
"Παρ'το μακρυα μου" τσιριξε
"Μην φοβασαι. Δεν θα σε βλαψει" της ειπε και της το εδωσε να το κραταει
"Μπορει να βρουμε και κανενα μεγαλυτερο" της ειπε. Και οντως. Λιγο πιο μετα ενα πιο μεγαλο χταποδι βρισκοταν στα χερια του. Του γυρισε την κουκουλα βγαζοντας του ολα τα οργανα και το χταποδι πεθανε μεσα σε λιγα δευτερόλεπτα. Ειχε μαθει απο μικρος. Μαζι με τον μπαμπα του. Ηξερε κολπα και σημερα ηθελε να εντυπωσιάσει την Ελιζα. Αυτη κοιτουσε το βυθο. Δεν επαιρνε τα μάτια της. Εβλεπε κοπαδια ψαριων και βουτουσε για να κολυμπησει αναμεσα τους. Καποια στιγμη ο Ηλιας τραβηξε την Ελιζα και την εβαλε απο πισω του για να την προστατευσει.
"Τι εγινε;" ηθελε να μαθει τι ηταν τοσο σημαντικό για να τη διακοψει απο τη διασκέδαση της και να την βγαλει εξω απο τον κοσμο της Αριελ μεσα στον οποιο ζουσε. Ναι φαντάζονταν απο μικρη να ειναι η Αριελ και να κολυμπαει μαζι με το μικρο της ψαρακι και τωρα το ζουσε κατα καποιον τρόπο.
"Σε ειδε η σμερνα να κρατας το χταποδι και εχει αρχισει να βγαινει. Πετα το και παμε να φυγουμε" της ειπε αποτομα
"Τι ειναι η σμερνα;" τον ρωτησε
"Αλλη φορα τωρα πετα το και ακολουθα με" τον ακουσε και βγηκαν απο τα βραχια
"Τωρα πες μου τι ειναι η σμερνα;" τον ρωτησε παραπονεμενα ενω περπατουσαν πανω στα βραχια.
"Θαλασσιο φιδι. Τα δοντια της ειναι κοφτερα και εχουν την ανατομια του καρχαρια. Αν σου πιασουν κρεας στο κοβουν. Οι σμερνες κυνηγαν χταποδια και μολις δε ειδε κοντεψε να σου ορμηξει." Της εξηγησε και αυτη τον αγκαλιασε.
"Ευχαριστω" του ειπε και συνεχισαν να προχωρανε. Φτασανε στην παραλια και αφου κατσανε λιγο στην αμμο αποφασισαν να γυρισουν.
"Περασα πολυ ωραια σημερα. Ευχαριστω" του ειπε η Ελιζα μαζι με ενα φιλακι στο μάγουλο και πηγε στη σκηνη. Αφου εκανε μπανιο στο γυρισμο την περιμενε ο Ηλιας εξω απο τη σκηνη της.
"Βαλε κατι και παμε βολτα στο χωριο" της ειπε και αυτη ετρεξε, εβαλε ενα τζιν με μια απλη μπλουζα, αθλητικα και βγηκε να πανε στο χωριο. Για αλλη μια φορα ηταν κολλημενη πανω του. Στο χωριο την κερασε ο,τι ηθελε, εκαναν παρα πολλες βολτες και οταν η Ελιζα θελησε να φυγει, έφυγαν. Πηγαν στο κάμπινγκ και σταματησαν μπροστα απο τη σκηνη της.
"Καληνυχτα" του ειπε αυτη
"Φιλακι για καληνυχτα δεν εχει" ρωτησε παραπονεμενα. Η Ελιζα πηγε να τον φιλήσει στο μαγουλο ομως ο Ηλίας γυρισε αμεσως το κεφαλι του με αποτελεσμα να τη φιλησει στα χειλη. Συνεχισαν και οι δυο το φιλι. Κανεις δεν τολμησε να το διακοψει. Οταν τελειωσαν οι ανασες απλως κοιταχτηκαν.
"Καληνυχτα" ψιθύρισε η Ελιζα και δαγκωσε το κατω χειλος της ενω εμπαινε στη σκηνη.

Ενα δροσερο καλοκαιρινο παιχνιδιWhere stories live. Discover now