Κεφάλαιο 4

252 27 1
                                    

"Ηλιααα!! Ξυπνα" ακουσε μια γνωστη φωνη να τον φωναζει. Ανοιξε τα ματια του και ειδε την Ελιζα πανω απο το κεφαλι του.
"Τι ωρα εχουμε, τι μηνα και ποια χρονια;" ειπε και ετριψε τα ματια του.
"11:30 ωρα 3 Αυγουστου 2015! Καλα παιδι μου αμνησια επαθες;" τον ρωτησε ειρωνικα η Ελιζα. Αυτος ειδε τη σακουλα που κρατουσε στα χερια της και της την άρπαξε
"Για να δουμε τι εφερες! " με γρηγορες κινησεις ανοιξε τη σακουλα και πηρε ενα ντονατ με σοκολατα και το εχωσε στο στομα του λερωνοντας την περιοχη γυρω απο τα χειλη του. Η Ελιζα μολις τον ειδε πηρε μια χαρτοπετσέτα και τον σκουπισε. Του αρεσε του Ηλια. Του αρεσε και μαλιστα πολυ. Αλλα ναι καλα μην το'λεγε!
"Τι εχει το προγραμμα μετα;" τον ρωτησε ενω εφαγε ολα τα ντονατ και ηπιε και το σοκολατυουχο γαλα.
"Ο,τι θες" απαντησε
"Ο,τι ο,τι θελωωω;;" ξαναρωτησε αυτη με ναζι.
"Πρεπει να φοβαμαι οταν το κανεις αυτο;" ρητορική ερωτηση και η Ελιζα κουνησε απλα το κεφαλι της.
"Τι εχεις βαλει μεσα στο ομορφο κεφαλακι σου;"τη ρωτησε και την εκλεισε στην αγκαλια του. Η καρδια της Ελιζας φτερουγισε. Αισθανοταν περιεργα. Αλλα ωραια περιεργα. Πηγαν στην παραλια και νοικιασαν ενα θαλασσιο ποδηλατο. Ξεκινησαν φευγοντας απο το κολπακι της παραλιας και πηγαινοντας στο διπλανο και απο εκει στο επομενο. Εβγαλαν δεκαδες φωτογραφιες και καθε λιγο και λιγακι βουτουσαν απο το ποδηλατο στη θαλασσα για να δροσιστουν. Οταν γυρισαν ηταν πλεον 3 το μεσημέρι.
"Εχω μια ιδεα" ειπε ο Ηλιας
"Ωχ παναγια μου" ψιθυρισε η Ελιζα
"Τι λες να γνωρισουμε τους γονεις μας;" της προτεινε και αυτη γυρισε και ειδε τους γονεις τους να καθονται μαζι.
"Νομιζω πως ηδη γνωριστηκαν" του ειπε και πλησιασαν
"Βλεπω γνωριστηκατε" ειπε η Ελιζα με ενα λιγο ψευτικο χαμογελο στα χειλη της.
"Ελιζα να σε συστησω. Απο εδω η κυρια Μαιρη και ο κυριος Γιώργος, οι γονεις του Ηλια" ειπε η μαμα της
"Ειμαι η Ελιζα. Χαρηκα"ειπε αυτη και ετεινε το χερι της.
"Ηλια παιδι μου απο δω η κυρια Καλλιοπη καξ ο κυριος Γιαννης, οι γονεις της Ελιζας." ειπε η μαμα τους με τη σειρα της
"Ειμαι ο Ηλιας. Χάρηκα για τη γνωριμία " ειπε και ετεινε και αυτος μετη σειρα του το χερι του για χειραψεια.
"Εχω μια ιδεα. Αφου γνωριστηκαμε ας παμε να φαμε στο εστιατοριο" ειπε ο κυριος Γιώργος και ολοι συμφωνησαν. Αφου εφαγαν περασαν ολη την επομενη μερα μαζι καθως και την επομενη. Ηρθε Παρασκευή. Πολλοι ερχοντουσαν και πολυ εφευγαν. Ο Ηλιας βρισκόταν με την Ελιζα στη δικη τους ιδιωτικη παραλια.
"Ξες εισαι η πρωτη που φερνω εδω" της ειπε και την πλησιασε.
"Τι γλυκο" ειπε αυτη και τοτε βρηκε ευκαιρια και την φιλησε. Αυτη εριξε στην πλατη της στην αμμο καθως αυτος βρεθηκε απο πανω της. Ειχε αποφασισει. Αυτο θα τελειωνε εδω. Ουτος ή αλλος ειχε ηδη βρρι τον επομενο στοχο. Πηγε να της βγαλει την μπλουζα οταν τον σταματησε.
"Οχι ακομα. Οχι εδω. Οχι ετσι" σχεδον ψιθύρισε και σηκωθηκε ορθια.
"Παμε πισω" του ειπε και πηραν τον δρομο του γυρισμού. Οταν εφτασαν στις σκηνες τους τον περιμενε μια εκπληξη.
"Ηλια! Μωρο μου" σχεδον τσιριξε και επεσε στην αγκαλια του φιλωντας τον. Η Ελιζα ζηλευε τοσο πολυ που ηθελε να της βγαλει το μαλλι τριχα τριχα.
"Ιουλιετα! Τι εκπληξη" ειπε αυτος. Η Ιουλιετα ηταν η γκομενα του. Ή καλυτερα ενας ακομα επιτυχημένος στοχος. Απλα αυτη ηταν φαντασμενη και δεν εβλεπε την αληθεια κατω απο τη μυτη της. Ο Ηλιας τη χρησιμοποιούσε απλα και μονο για να καλύψει τις ανάγκες του. Ή βασικα για να δειχτεί ποιο πολυ. 16 χρόνων και το να κανεις σεξ με την θεογκομενα του σχολειου ειναι μεγαλο κατόρθωμα.
"Ποσο καιρο θα μεινεις;" τη ρωτησε
"Την Κυριακη πρεπει να φυγω" απαντησε αυτη
"Τωρα ας μην χανουμε αλλο χρονο. Παμε στην μικρη μας παραλια. Εκεινη αναμεσα στα βραχια που εγινε το κατι παραπανω μεταξυ μας για πρωτη φορα" ειπε και του εκλεισε το ματι ενω η Ελιζα καθοταν και κοιτουσε σαν ενας απλος θεατής. Ειχε μπερδευτει. Τελικα ολα αυτα που της ελεγε ηταν παραμυθια. Καταλαβε πως ακομα ηταν ενα μικρο κοριτσακι γιατι μονο αυτα πιστευουν στα παραμυθια και αυτη οντως τα πιστεψε!

Ενα δροσερο καλοκαιρινο παιχνιδιWhere stories live. Discover now