Κεφάλαιο 5

230 25 0
                                    

Ολο το Σαββατοκύριακο η Ελιζα παρακολουθουσε απο μακρυα την Ιουλιετα και τον Ηλια να διασκεδάζουν κανοντας τρελες στην παραλια. Φιλιοντουσαν ολη την ωρα και το σαρακι της ζηλιας ετρωγε την Ελιζα η οποια ουτε καν τους μιλησε. Δεν σκοπευε να τους κρατησει το φαναρι. Το βραδυ της Κυριακής εφτασε και βρηκε την Ελιζα να καθετε στην παραλια. Ειχε παρει μια ξαπλωστρα, την ειχε τοποθετησει λιγο μεσα στη θαλασσα και με μονη συντροφια το φεγγαρι, ξαπλωνε κοιτωντας τον ξαστερο ουρανο,χαμενη στις σκεψεις της. Ο Ηλιας πηγε και κάθισε διπλα της.
"Γεια" της ειπε. Δεν του απαντησε. Δεν ηξερε τι ακριβως να του πει.
"Τι εγινε και δεν μου μιλας;" την ρωτησε αλλα παλι δεν πηρε απαντηση. Τον τρομαζε η σιωπη της.
"Ελιζα γαμωτο σου απαντα μου" ειπε εκνευρισμενα και πεταχτηκε ορθιος. Πηρε μια ανασα και σηκωθηκε και αυτη.
"Τι συμβαινει; Τολμας και ρωτας τι συμβαινει; Μου λες ψεμματα! Με εχεις φλομωσει στο ψεμμα. Αυτο συμβαινει." Ειπε εκνευρισμενα και πηγε να φυγει. Την επιασε και τη γυρισε προς το μερος του
"Ασε με"παραπονεθηκε η Ελιζα ενω προσπαθουσε να ξεφυγει.
"Να σου εξηγησω" ειπε
"Και να μου εξηγησεις δεν αλλαζει πως μου ειπες ψεμματα" ειπε αλλα δεν την αφησε
"Ειπα ασε με"παραπονεθηκε
"Οχι"
"Ναι "
"Οχι"
"Ναι"
"Οχι"
"Ν-"πηγε να πει αλλα την φιλησε κοβοντας της την ανασα. Αυτη πηγε να τον απωθησει αλλα ο Ηλιας την πιεσε πανω του και το φιλι τους συνεχίστηκε. Πηγαν σιγα σιγα και ξαπλωσαν σε μια ξαπλωστρα. Ο Ηλιας εβγαλε την μπλουζα του εμφανιζοντας τους μυς του. Η Ελιζα περασε το χερι της απο πανω ψιλαφιζοντας τους. Εβγαλε και αυτη τη μπλουζα της.
"Ελιζα! Ηλια! Τι κανετε εκει;" τους διεκοψε η φωνη της μαμας της Ελιζας που ειχε κατεβει για βολτα στην παραλια μαζι με τη μαμα του Ηλια.
"Δεν θα πω πως δεν ειναι αυτο που νομιζεις γιατι ακριβως αυτο ειναι αλλα παρασυρθηκαμε" δικαιολογηθηκε.
"Στις σκηνες σας γρηγορα και μην τολμησετε να ξαναμεινετε μονοι σας" συμπληρωσε η μαμα του Ηλια και ετσι πηραν τον δρομο για τις σκηνες.
"Ας το σκασουμε" του ειπε
"Ελιζα τι λες;" την ρωτησε ξαφνιασμενος. Ηταν το τελευταιο πραγμα που περιμενε να ακουσει
"Αυτο που ακουσες. Παμε οπου μας βγαλει. Οχι πολυ καιρο. Δυο μερες"τον ξαφνιασε η αποφαση της. Δεν την ειχε για τετοιο κοριτσι με τιποτα αλλα το κοριτσακι του αποδειχτηκε πιο γενναιο.
"Παμε να παρουμε λεφτα" ειπε ο Ηλιας. Πηγαν στις σκηνες οπου καθονταν οι μπαμπαδες τους. Χωρις να μιλησουν πηραν λεφτα και ξεκινησαν. Ουτε κινητα,ουτε φακους, ουτε νερο. Μονο λιγα χρηματα και αυτοι οι δυο. Μπορει να φαινονταν διαφορετικοι απο μακρυα αλλα καταβαθος ηταν ιδιοι. Δεν μπορουσες να τους καταπιεσεις και με την πρωτη ευκαιρια θα εφευγαν. Και ετσι εκαναν με προορισμό το άγνωστο

Ενα δροσερο καλοκαιρινο παιχνιδιWhere stories live. Discover now