Първа глава

615 64 16
                                    

Някога чувствали ли сте се така сякаш нещо интересно ще се случи в живота ви? Чувствали ли сте се максимално близо до целта? Аз да. Но не знаех каква е целта и не знаех причината, която ще направи живота ми интересен. До сега нищо интересно не се е случвало в живота ми. Ходя на училище, пиша си домашните, излизам с приятели, чета, ходя на многобройните уроци и.. Това е. О, и да не забравяме досадните ми родители, които са изключителни перфекционисти, които разбира се лесно можеш да намразиш (ако си като мен).

Подпрях лактите си в твърдата повърхност и се вгледах в разкошната гледка. Слънцето почти залязваше. Имах чувството, че ще падне в безкрайното море. Всички нюанси на жълто, оранжево, червено щяха да бъдат потопени в тъмносиньо. Сякаш смесваш боички с една обикновена четка. Природата бе изкуство. Жалко, че много хора не забелязваха това и убиваха това изкуство.

Но не беше само това. Края на света бяха самите хора. Те щяха да го създадат. Да съсипят всичко красиво и естествено. Това ме караше да мразя още повече хората. Ако не са расисти, ще са сексисти и ако не са сексисти, то ще са шибани хомофоби. Което ме подсеща за родителите ми..

- Пак този Обама.. – изцъка майка ми. Бе седнала на дивана и гледаше новините. Стискаше ядно дистанционното и бе видно ядосана. Червените и токове блестяха, а отражението и в пода бе още по-ядосано. Червената и рокля бе прилежно изгладена от Мойра (прислужницата ни). А гримът и бе прекалено тежък, дори и за работа.

Вгледах се в телевизора, сипвайки от любимата си зърнена закуска, която почти никой не купуваше само, защото не изглеждаше толкова добре външно. Какво му е на проклетото куче с шапка? Всъщност съдържанието на кутия е божествено. Имам чувството, че докато го ям, получавам оргазъм.

Винаги съм се чудел защо хората са толкова повърхностни? Не мисля, че външния вид е най-важното. Но разбира се винаги бих избрал правилният човек по очите. Защото те не лъжат и остават завинаги все същите. Независимо дали си на осемдесет или на десет.

- Не мога да повярвам! – Остави дистанционното на стъклената маса и продължи да гледа новинара на кръв.

- Какво има? – запитах любопитно.

- Обама. Гей браковете са легални. Що за простащина? – каза майка ми, ставайки от дивана и изключвайки телевизора.- Бог е създал мъжът да бъде с жена.

b-(r)omance > larry [completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora