Prvá láska

151 9 3
                                    

Zo začiatku to bol obyčajný deň.Ale z obyčajného dňa sa stal nádherný deň.Zalúbila som sa do jedného chalana.Volal sa Martin.Spoznali sme sa cez kamoša Tomáša a Tomáš mi povedal že sa Martinovi páčim.Tomáš navrhol že by sme po škole mohli ísť niekam na kúpalisko kedže už o niekolko dní sú prázdniny.Dohodli sme sa že sa stretneme pred školou po vyučovaní.Keď som tam za nimi prišla už tam všetci čakali vrátane Martina.Bola tam aj moja najlepšia kamoška Domča takže som tam nebola jediné dievča.Keď sme prišli na kúpalisko hneď sme sa išli prezliecť do plávok a skočili do vody kedže vonku bolo asi 31 stupňov...Vo vode bola sranda lenže sme museli ísť domov.Keď sme sa vrátili naplánovali sme že pôjdeme ešte niekedy na kupko(kúpalisko).Išli sme sa navzájom odprevadiť.Najprv sme sa rozlúčili s Filipom,potom s Tomášom,s Dominikou a ostala som sama s Martinom...Chytil ma za ruku a pobozkal ma.Odtiahla som sa od neho..
Ja:Čo to robíš?!
Martin:Sorry ja som nevedel že to nechceš,fakt sorry.
Mal v očiach smutný výraz.Dostala som odvahu a dala mu pusu na líce.Potom ma chytil za ruku a išiel ma odprevadiť.Pred domom sme sa objali a dali si pusu.Keď som vošla dovnútra nikto nebol doma.Nevadí-pomyslela som si.
Išla som do mojej izby ktorá je na poschodí a zavrela tam dvere a otvorila balkón.Zapla som notebook a šla na facebook.Mala som tam žiadosť od Martina a správu od Domči.Žiadosť som potvrdila a pozrela sa čo mi napísala Dominika.
Dominika:Ahoj,na kupku som si všimla že Martin na teba stále pozeral.
Ja:Viem všimla som si to a inak večer keď ma odprevadil sme si dali pusu.
Dominika:Jééj gratulujem :)
Ja:Ďakujem :*
Dominika:Už musím končiť.Pa zajtra.
Ja:Pa

Zavrela som notebook a išla som spať...

****************************

Prvá časť môjho príbehu.
Každý Vote a Comment poteší.
Sorry za gramatické chyby.



Všetko sa raz skončíWhere stories live. Discover now