Zabudnúť môžeš,ale spomienkam sa neubrániš.

72 4 0
                                    

Na wécka zamnou prišla Domča a objala ma.Ja som začala ešte viac plakať.Potom mi povedala že poďme domov lebo poslednú hodinu sme mali s chalanmi a medzi nimi bol aj Martin a Tomáš.Tak teda sme išli domov.Prišli sme ku mne a otvorili sme dvere od mojej izby.Na posteli stále bola naša teda moja a Martinova fotka.Domča dostala nápad.
Domča:Mohli by sme ti prerobiť celú izbu,čo na to povieš?
Ja:Super.
Domča:Akej farby chceš izbu?
Ja:Bielej a maslovej farby.
Domča:Fajn ja behnem do obchodu to kúpiť a ty zatial nájdi nejaké fotky ktoré chceš dať na stenu.
...
Domča:Už som tu a doniesla som aj taký zlatý sprej ktorým môže byť nejaký nápis.
Ja:Fajn.Ja som našla veľa pekných fotiek a asi tam dám aj fotky s Martinom a Lukášom.
Domča:Dobre.

Začali sme malovať...
Popis mojej izby:Jedna stena bola biela a na nej bol zlatý nápis DREAMS a okolo boli hviezdičky a motýle.Druhá stena bola maslová a boli na nej fotky.Tretia stena bola znova Biela a boli na nej všeliake nápisi ako napríklad:LOVE,SUMMER,FOREVER,FRIENDS,BFF...
A štvrtá stena bola maslová a boli na nej také svetielka a ďalšie fotky.Keď sme to dorobili bola to nádherná izba pretože predtým som mala izbu v ktorej som mala všetko čierne ale teraz keď otvorím dvere dk izby no tak je to nádhera.Konečne som mala lepšiu náladu...

20:30

Domča už musela ísť domov.Dohodli sme sa že zajtra po škole pojdeme do nejakých obchodov a nakúpime si nové oblečenie.Odprevadila som ju a potom som išla spať.Ráno keď som sa zobudila som zapla notebook a prišla mi správa od Lukáša.Bolo v nej napísané len zopár slov:Prepáč, musíme sa rozísť.
Ja:Prečo??

Keď som si to pozrela skoro som sa rozplakala ale udržala som to.Potom keď som prišla do školy som uvidela Lukáša s jeho spolužiačkou ako sa držia za ruky.Hneď som pochopila že prečo sme sa rozišli.Znova som utekala na wécka a neudržala som to už a rozplakala sa.Domča utekala zamnou a spýtala sa ma:Prečo plačeš?
Ja:Videla som Lukáša s jeho spolužiačkou.
Domča:No a?Veď ty a on spolu chodíte.
Ja:Chodili sme.
Domča:Vy ste sa rozišli?
Ja:Ano.Kvôli jeho spolužiačke...

O tri mesiace neskôr...

Celé prázdniny som preplakala.Bola som na úplnom dne.Raz som skúsila rezanie ale problém bol v tom že tie jazvy čo som potom mala som nevedela ako zakryť tak som radčej nechodila von.Nikto nevedel že sa režem ale jedného dňa prišla ku mne Domča a ja som jej to povedala.Pozrela sa na mňa jak na blázna a bála sa že si jedného dňa podrežem žili.Našťastie sa to nestalo pretože prišli ludia čo mi pomohli z toho dna a zato im patrí velké ĎAKUJEM.Tý ludia sú Filip a Domča.Ano je to ten Filip čo bol s nami na kupku.On sa stal mojim princom.S ním som prežila nádherných 8 mesiacov.Potom sa to pokazilo no vlastne ja som to pokazila pretože som sa s ním rozišla.Doteraz by som s ním bola a moc lutujem že som to skazila a budem to ešte dlho lutovať.Ale po niekolkých dňoch mi povedal že ma má stále rád a spýtal sa ma či budeme aspoň kamoši.Ja som súhlasila.Vtedy keď som sa s Filipom rozišla bol začiatok leta takže aj letné lásky.Aj ja som mala dve letné lásky.Jeden z nich bol Erik.Aj keď som mu furt hovorila že budeme iba kamoši nakoniec som sa aj ja doňho zalúbila a začali sme spolu chodiť.Presne dňa 31.7. sme si slúbili že sa budeme navždy lúbiť a budeme spolu navždy.Od toho dňa prešlo 10 dní a 10.8. sme sa rozišli pretože sme sa stále hádali a nefungovalo nám to.A to kvôli tomu že sa mu začala páčiť moja kamoška.

****************************

Takže táto časť je trochu dlhšia a v ďalšej časti to bude asi trochu kratšie alebo dlhšie.
A sorry za chyby.
:)



Všetko sa raz skončíDonde viven las historias. Descúbrelo ahora