Všetko sa zmenilo

66 3 0
                                    

O niekoľko mesiacov neskôr...Zlatko,pobal sa,odchádzame!-zakričala namňa mama z kuchyne.

Ja:Kam?!
Mama:Do Francúzska.-povedala šťastne.

Ja:Fajn.Ale ja nechcem odísť!-povedala som smutne.
Mama:Prečo?Ved to bol tvôj,sen bývať vo Francúzsku.
Ja:Bol to môj sen,aj je ale ja odísť nechcem pretože toto je môj domov a mám tu kamarátov a naj kamošku ktorá je teraz v nemocnici a nemôžem ju v takejto situácii nechať samú.
Mama:Aha,chápem ťa ale problém je v tom že už máme kúpené letenky.
Ja:Aha.-povedala som smutne a vstala z kresla v obývačke a išla do mojej izby,vybrala kufre z pod postele a začala sa baliť...Ked som sa pobalila išla som sa obliecť..
Mama:Kam ideš?
Ja:Za Dominikou do nemocnice.Idem sa s ňou rozlúčiť.
Mama:Dobre.Ahoj.
Ja:čau.Ked som vyšla z domu zavolala som Tomášovi,Filipovi,Martinovi,Lukasovi,Erikovi...
Ja:Stretneme sa v nemocnici.

Chalani:Okay hned sme tam....
Prišla som tam a objala ich.
Chalani:čo sa stalo?
Ja:Odchádzam.-povedala som smutne.

Chalani:Kam?!!
Ja:Do Francúzska.
Chalani:Prečo?-povedali naraz.
Ja:Pretože mama sa tak rozhodla a ja by som tu rada ostala lenže už sú kúpené letenky.

Martin:A tvoj otec ide tiež?

Ja:Nie on nejde asi.

Tomáš:Tak ak nejde tak pôjde a ty tu budeš môcť ostať.

Ja:Lenže to nepôjde lebo on chodí do práce.

Filip:Tak povedz mame že prídeš neskôr za ňou do Francúzska.
Ja:Skúsim to.Najprv sa rozlúčim s Dominikou ak budem musieť ísť.

Chalani:Fajn.Tak Ahoj my už pôjdeme.Objala som ich a dala každému pusu na líce.Odišli...Sedela som na stoličke pri Dominike a držala jej ruku.Do izby vošla sestrička a povedala že návštevné hodiny sa skončili.Ja:Dobre.Len sa s ňou rozlúčim...Dominika,budeš mi chýbať ale neboj,vrátim sa a potom ostanem s tebou.Navždy.-spustili sa mi slzy ked som si spomenula čo všetko sme spolu prežili a mohli sme prežiť keby mama nevymyslela to Francúzsko a keby Domču nezrazilo auto...Nakoniec som odišla...Prišla som domov a povedala mame či nemôžem zaňou prísť do Francúzska neskôr.

Mama:Nie Laura!!Máš iba pätnásť!Nemôžeš ostať sama doma!
Ja:Mami ale ja tu nebudem sama.Budem tu s otcom.

Mama:Lenže otec je na služobnej ceste.
Ja:Aha.

Mama:A inak chod do izby a chod spať pretože ráno o 3 odchádzame.
Ja:Fajn.-utekala som do izby,zabuchla dvere a išla do kúpelne sa osprchovať,prezliecť a spať.

Ráno...

Vstala som z postele,vybrala si oblečenie,obliekla sa a išla sa umyť.Zišla som dole po schodoch a všetci sedeli v kuchyni a raňajkovali.Sadla som si k nim a začala jesť cereálie.
Mama:Pobalená?
Ja:Ano.

Mama:Fajn no podme už lebo zmeškáme lietadlo.Zoberte si kufre a ideme!Nasadli sme do auta a smerovali na letisko...Ked sme prišli na letisko tak práve povedali náš let.Zobrali sme si kufre a išli smerom k nášmu lietadlu.Kufre sme odložili v batožinovom priestore a vošli do lietadla.Našli sme si svoje miesta a sadli si.Vybrala som si mobil a slúchatká .Pustila som si hudbu a pomaly zaspala.

Ked som sa zobudila tak sme už pristávali.Pristáli sme hladko a ked sme vystúpili som sa skoro rozplakala.Splnil sa mi sen!
Zobrali sme si kufre a išli čakať taxík.Ked prišiel tak sme nastúpili a mama podala taxikárovi nejaký papierik na ktorom bola adresa...
Prišli sme pred velký biely dom,boli tam krásne velké okná.Vystúpili sme,zobrali kufre a vošli do domu.Ked sme vošli,vyzeralo to tam tak krásne.Kuchyňa bola na lavej strane a oproti bola obývačka,medzi nimi boli schody.Vyšla som na poschodie kde bola dalšia obývačka a z jednej aj druhej strany schodov boli dvoje dvere.Otvorila som jedny z dverí.V izbe bola velká postel a okno.Kufre som si položila a išla do dverí v izbe.Určite kúpelňa.-pomyslela som si.Otvorila som dvere.Tak ako som si myslela.Bola to kúpelňa.Bola tam vaňa,sprchový kút,umývadlo,a dalšie dvere.Tie dvere boli od WC.Vošla som naspäť do izby a pozrela sa do okna.Mala som nádherný výhladna eiffelovku(neviem ako sa to presne píše :D)a západ slnka.Zrazu do izby vošla mama a podala mi nejakú krabicu.V krabici boli nádherné obrazy a vankúše.Krabicu som položila na stôl ktorý mi doniesli zatial čo som ja bola v kúpelni.Začala som sa vybalovať...Fotky ktoré mi pripomínali Slovensko a kamošov som dala na nástenku v mojej izbe...Ked som už bola skoro vybalená,priniesli mi môj šatník do ktorého som si dala oblečenie a išla dole za mamouMama už chystala večeru...Najedla som sa a išla do izby sa umyť a spať...V noci som sa zobudila na to že mi niekto klope na okno.Otvorila som oči a v okne bola nejaká postava a kývala mi .Bála som sa ale potom sa tá postava stratila ako dym ale ja som potom už nevedela zaspať a zajtra je môj prvý deň v novej škole.Ale nakoniec ma únava premohla a ja som zaspala..Zobudiloa som sa ráno o 6:30.Postavila som sa a išla sa obliecť.Obliekla som si čierno-biele legíny a ružové tričko na ktorom bol nápis LOVE.Potom som sa išla umyť.Ked som sa umyla išla som dole do kuchyne.V kuchyni bola mama a brat.Sadla som si oproti nim.Najedla som sa a čakala na mamu a brata...Nasadli sme do auta...Vystúpili sme pred velkou budovou...

******************************

Ahojte!Konečne som dopísala dalšiu časť...Myslíte si že budú mať Lauru na tej škole radi?Nájde si Laura nových kamarátov?Bude mať Laura s niekym problémy?Napíšte do komentov čo si myslíte.Díky za votes a sorry za chyby :/ :)
















Všetko sa raz skončíWhere stories live. Discover now