Láska sa zmenila na nenávisť

95 6 1
                                    

Druhý deň

Ráno keď som sa zobudila hneď som si zobrala do rúk notebook a zapla ho.Prihlásila som sa na facebook a hneď som tam mala dve správy.Jednu od Martina a druhú od Domči.
Martin:Dobré ráno zlatko.
Ja:Dobré ráno :* .
Martin:Dnes pôjdeme spolu von?
Ja:Tak fajn.Kedy a kde sa stretneme?
Martin:O druhej prídem pre teba.
Ja:Fajn
Martin:Ahoj,už musím ísť.
Ja:Ahoj
...

Dominika:Ahoj
Ja:Čawky
Dominika:Čo robkáš?
Ja:Ležím v posteli a ty?
Dominika:Pozerám telku.Pôjdeme spolu dnes von?
Ja:Dobre ale pôjde s nami aj Martin ok?
Dominika:Ok a ja môžem zavolať Tomáša?
Ja:Kludne ho zavolaj,mne to vadiť nebude.
Dominika:Kde sa stretneme a o kolkej?
Ja:Pred mojim domom o tretej.
Dominika:Dobre tak ja už idem ahoj.
Ja:Ahoj

13:50...
O niekolko minút zazvonil zvonček a šla som otvoriť.Boli tam všetci traja...Vonku bola sranda až do chvíle keď sme museli ísť všetci domov kedže zajtra znova začína škola.Rozlúčili sme sa objatim a každý išiel svojou cestou.Keď som prišla domov znova nebol nikto doma pretože mama a otec boli v práci a starší brat sa ešte flákal vonku.Išla som si nachystať veci do školy a šla som spať.

Pondelok

Zobudila som sa,obliekla najedla a šla do školy.V škole sme mali nudné hodiny a divné bolo to že Martin nebol v škole a ani Domča ani Tomáš nevedeli kde je alebo čo mu je...Po škole som sa s Domčou dohodla že si napíšeme kedy pojdeme von.Rozlúčila som sa s ňou a išla som domov.Cestou domov som zbadala Martina ale nebol tam sám.Bola s ním aj nejaká blondína a bozkávali sa.Do očí sa mi hrnuli slzy.Rozutekala som sa aby si ma Martin nevšimol lenže sa mi to nepodarilo.Všimol si ma a rozutekal sa zamnou..
Martin:Laura počkaj,ja ti to vysvetlím!-povedal a chytil ma za ruku
Ja:Nemusíš mi nič vysvetlovať!-zakričala som na neho a vytrhla sa mu z ruky a bežala domov...

****************************

Ďakujem za každý comment a vote.Sorry za gramatické chyby.



Všetko sa raz skončíWhere stories live. Discover now