Chýbajú mi

35 6 0
                                    

...Vošla som do izby a pozrela sa na nástenku a potom zapla notebook a išla na FB.Zaskočilo ma to že som tam mala niekolko správ od kamošov.
Domča:Ahoj.Zobudila som sa po kóme.Kde si??Chalani tu včera boli a povedali mi že si sa odsťahovala so Francúzska.
Kedˇ som si to prečítala začala som plakať.Ja som teraz mala byť s ňou!
Ja:Chýbaš mi velmi! :( Mám tu nové kamošky ale teba mi nenahradia! 
..
Martin:Dominika sa prebrala!
Ja:Už to viem :D

..

Lukas:Dominika žije!Keby si videla ako plakala kedˇ sa dozvedela že si odišla.A plakali sme aj my. :(
Ja:Chýbate mi.Keby sa dal vrátiť čas tak by som tam bola. :'(

Lukas:Chýbaš aj ty nám.Lúbime ťa :*

Ja:Aj ja vás lúbim.(:D)

Lukas:No čo?Ako v škole?
Ja:Zle
Lukas:Prečo?Vedˇ máš nové kamošky či už nie?
Ja:Mám,lenže sa stalo niečo s jedným chalanom.

Lukas:Niečo čo sa stať nemalo?

Ja:No nejako tak.

Lukas:Neboj,vyriešim to :)

Ja:Ako?

Lukas:Uvidíš :) :* .Ahoj už musím ísť :* 
Ja:Ahoj :)
Znova som sa rozplakala..Zaspala som...Zobudila ma mama že je čas ísť večerať.
Ja:Fajn,idem.
Zišla som dole schodmi a potom sa najedla..
22:13
Mama:Mala by si ísť už spať.Je vela hodín.
Ja:Fajn.Dobrú noc.
Vyšla som hore a zamierila som si to do postele.O niekolko minút strávených v posteli som sa pohltila do ríše snov...

*********************
Viem.Asi ma zabijete že je táto časť taká krátka.No radšej som vám ju pridala teraz ako o týždeň,pretože v Pondelok(25.1) ideme na lyžiarsky takže by som nemala čas vám ju pridať cez týždeň tak som ju pridala teraz ako keby ste mali čakať týždeň na dalšiu časť.Viem že tento príbeh už vela ludí nečíta takže neviem či vymazať celý príbeh alebo pokračovať v písaní :/.Ale asi ho vymažem kedže vás to už nebaví čítať :( .Ak vás to baví stále čítať zanechajte aspoň hviezdičku alebo koment.Aspoň zistím kolkí to ešte čítate.A ak máte čas môžete si prečítať aj môj další príbeh pod názvom I loved You (je to o youtuberoch ale hlavne o Exploitedovi)Zatial sa majte. :)



 

Všetko sa raz skončíWhere stories live. Discover now