Prosím,Zostaň somnou.

90 6 0
                                    

Potom čo som sa rozišla s Erikom som chalana už nechcela ale o niekolko dní som sa zalúbila do chalana ktorý sa volal Filip.Nie nebol to môj bývalý.Ten vzťah trval asi jeden alebo dva dni pretože potom som zistila že to bola stávka.Mala som naňho nervy tak som išla za ním a dala mu poriadnu facku no ale najprv som mu vynadala.Potom som nemala chalana asi dva mesiace...
(Teraz preskočím na kamarátstvo s Domčou.)
S Dominikou sme boli stále naj kamošky aj keď boli aj nejaké hádky ale potom sa to ukludnilo.Na ďalší deň neprišla Dominika do školy.Potom mi jej mama volala že či nieje Dominika u mňa.Ja som povedala že nieje a potom zložila.Začala som plakať.Prišla zamnou mama a spýtala sa ma čo sa stalo.Povedala som:Dominika nebola v škole a neviem kde je.
Mama povedala:Neboj sa,určite je doma.
Ja:Ale doma nieje lebo teraz mi volala jej mama a pýtala sa či nieje Domča u mňa.-a začala som ešte viac plakať.
Mama:Aha.Neplač.
-a objala ma,potom odišla z izby.Išla som sa rýchlo učiť pretože už bol večer.
Keď som sa doučila som sa šla osprchovať,prezliecť a išla spať.
Mala som hrozný sen.Bola som v ňom ja a Domča.Utekali sme v tme a zrazu som počula náraz auta.Otočila som sa a Domča ležala na zemi a okolo nej bola krv.Zrazu som sa zobudila a mala som v očiach slzy.Išla som sa napiť do kuchyne.Keď som sa vrátila lahla som si a chcela zaspať lenže furt som premýšlala nad tým snom ale nakoniec som zaspala.
Ráno...
Zobudila som sa a obliekla sa,umyla sa a zobrala tašku a šla do školy.Znova Domča nebola v škole...
Keď som prišla domov tak mama bola v kuchyni s Domčinou mamou a Domčina mama plakala.Vošla som do kuchyne a ich pohladi zamierili na mňa.
Spýtala som sa:Čo sa stalo?
Domčina mama:Dominiku včera zrazilo auto cestou do školy.

Ja:To nieje možné!-kričala som a s plačom utekala do izby.Zabuchla som dvere a hodila sa o postel a pozerala som sa na steny a pozerala fotky s Domčou a pritom mi stekali slzy.Spomínala som na to ako sme sa spoznali a čo všetko sme spolu zažili.Bolí to,keď si spomeniem že kamoška s ktorou som sa poznala od narodenia zostane len spomienkou a už ju nebudem môcť objať a povedať že je to ten najlepší človek ktorý stál pri mne vždy.NIKTO ju nedokáže nahradiť.NIKTO mi ju nenahradí NIKDY.Ona jediná vedela všetko o mne.

                                                                    ******************************

Takže dnešná časť je taká smutnejšia.No v ďalšej časti to bude aj smutné ale aj šťastné.
Ďakujem za každý vote a comment.
:)



Všetko sa raz skončíWhere stories live. Discover now