MULTİMEDİA = EMRE
Beni hızlıca çekiştiren Gözde'ye bakıp ''Noluyo kızım ya'' diye söylendim.Gözde kaş göz işaretleriyle bi tarafı gösterince dönüp baktım.''Oha Emre'mi o'' kalp atışım bir anda hızlanmaya başlamıştı.2 haftadır okula gelmiyordu ve ben onu deliler gibi özlemiştim.''Evet ta kendisi'' diyerek gülümsedi Gözde.Emre ağır ve havalı yürüyüşüyle yanımdan geçerek okula girince derin bir nefes alıp verdim.Yine her zaman ki gibi siyah dar paçasının üstünde bordo okul forması,dağınık saçları,deniz mavisi gözleriyle nefes kesiciydi.Tam 3 senedir ona aşığım ben.Her ne kadar karşılıksızda olsa...Ben yinede pes etmedim.Onun hayalini kurararak uyumakta güzel.Hem bence uzaktan sevmek aşkların en güzeli.Tabi yinede ona bir kere sarılabilmek için nelerimi vermezdim.Gözümün önünde hareket eden parmaklarla kendime gelirken Gözde ''Daldın gittin yine kızım'' diye beni uyarınca hiçbir şey demeden sınıfıma doğru ilerledim.Emre ''11-C'' sınıfındayken ben ''11-D'' sınıfındaydım. Sınıfımdan içeri girince orta sıralarda ki Mert'in yanına oturdum.Mert'in canı sıkkın gibiydi.''Naber kanka'' diye sorduğumda ''Hiç sorma be kızım'' dedi.''Mert sordum bi kere neyin var anlat bakıyım'' diye üstüne gidince ''Sabah okula girerken ayağım taşa takıldı,herkesin gözünün önünde yere yapıştım.En kötüsü Duygu'da ordaydı lan habire güldü'' Mert anlatmasını bitirdiğinde gülme isteğimi bastırıp Mert'in omzuna dokunup teselli etmeye çalıştım.Mert'te benim gibi 'uzaktan sevenler klubü'ndeydi.O da geçen sene okula gelen Duygu'ya deli gibi aşıktı.Fakat ne yazık ki Duygunun bundan haberi yoktu.Çok geçmeden Hoca sınıfa girdiğinde hepimiz ayağa kalktık.Ve sıkıcı bir günün sıkıcı edebiyat derside başlamış oldu. Sıkıcı 2 Edebiyat dersinden sonra Gözdeyle tuvaletteydik.Gözde dudaklarına parlatıcısından sürerken bende saçlarımı at kuyruğu yaptım.İşimiz bittiğinde sınıfa doğru giden koridorda yürürken bir taraftanda sol tarafimdeki Gözde'ye bakarak laf anlatmaya çalışıyodum.Tam koridordan sağa dönüyordum ki ne olduysa o anda oldu.Koridorun zemininde takla atıp parçalara ayrılan ıphone 6.Korkudan ve şaşkınlıktan eliyle ağzını kapatan bir Gözde.Tam karşımda bana ''Önüne baksana amınakoyıyım'' diye bağıran Emre ve bir adet ben öylece duruyorduk.Emre hemen eğilip yerdeki ıphone 6' nın parçalarını toplamaya başladı.Ben ise korkudan hala aynı pozisyondaydım.Emre parçaları topladıktan sonra ayağa kalktı ve tam karşımda durup parçaları tekrar yere fırlattı.Korkudan yerimde sıçrarken ''Bu siktiğimin parçalarını tekrar birleştirip telefonu eski haline getirebilecekmisin ha ?'' Gözümden bir damla yaş inerken Emre ''Ben o telefonu ne zorluklarla aldım lan haberin var mı ?'' Ben sessiz kalınca o daha da çok sinirlendi ve ''Aaahh'' diye bağırarak bir anda tam arkamdaki duvara sertçe tekme attı.Bütün okul etrafımıza toplanmıştı.Kimseden ses çıkmıyordu.Bende konuşmak istiyordum fakat kelimeleri bir araya getiremiyordum.Emre'nin bakışları buna izin vermiyordu.Hem konuşsamda ne diyebilirdim ki?.Emre tek eliyle boğazıma yapışıp sırtımı soğuk duvarla birleştirdi.İçinden ateş çıkan gözlerini tam gözümün önünde sabitledi.Gözleri yakıcıydı.Daha fazla bakmamak için gözlerimi yerde sabitledim.''Bana bak laan'' nefesi yüzüme çarpıyordu.Gözlerine bakmaya cesaretim yoktu.''Bana bak dedim sana'' bu sefer bağırmıştı.Korkudan gözlerimi hafifçe kaldırıp gözlerine çevirdim.''O telefonun aynısından 1 hafta içinde almazsan,sana aklına bile gelemeyecek şeyler yaparım'' Bunu fısıltıyla söylerken benimde kalp atışım hızlanmaya,nefesim kesilmeye başlamıştı.''Anladın mı beni laan'' diye bağırınca gözlerimde ki yaşlar iyice artmaya başlamıştı.Gözlerimi tekrar gözlerinden kaçırdım.Elleri boğazımı daha çok sıkarken benimde nefesim git gide kesiliyordu.''Sana anladın mı dedim orospuu'' diye daha çok bağırarak boşta kalan elini tam başımın yanından duvara sert bi şekilde geçirince,kafamı hızlı hızlı sallamaya başladım.''Aferim küçük fahişe'' diyerek elini boğazımdan çekti.Oksijensizlikten ölmek üzereyken elini çekmesiyle derin bir nefes aldım ve öksürmeye başladım.Emre arkasını dönüp sinirli bir şekilde giderken,Gözde koşarak yanıma geldi o da ağlamaklı bir sesle ''Canımm iyi misin? '' diye sormaya başladı.Ağlamam daha da şiddetlenirken,onu bir kenara iterek sınıfa doğru koştum.Ağlayarak sınıfa girdiğimde tüm gözler bana dönmüştü.Mert ve Enes yanıma gelip beni soru yağmuruna tuttuklarında sorularını ve onları bir kenara itip sıradan çantamı aldım ve sınıftan çıkarak koridorda hızla ilerlemeye başladım.Arkamda hareketlilik hissedince arkamı döndüm Mert ve Enes peşimden geliyolardı.''Gelmeyin peşimden,yalnız kalmak istiyorum,eğer tekrar peşimden gelicek olursanız bidaha yüzümü göremezsiniz'' Biraz bağırarak konuşmuştum ama şu anda yalnız kalıp kendimle yüzleşmek istiyordum.Enes hala peşimden gelirken Mert onu kolundan tutup geriye doğru çekti ve kulağına bişeyler fısıldadı.Enes onu onayladı ve bana bakıp arkalarını dönüp gittiler.Bende koşarak okuldan çıktım ve adımlarımı kendimi tek huzurlu hissettiğim yere; Babamın yanına doğru çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Biraz Severmisin
Novela Juvenil''3 sene'' tam 3 senedir sevdiğini bekleyen bir kız.Hiç bir karşılık beklemeden sadece seven ; O sevdiğine sadece rüyalarında sarılan,hayallerinde elini tutup,kokusunu içine çeken bir kız. O sevdiğinin gülüşünü sadece uzaktan izlemekle yetinen,hayat...