8.Bölüm

53 3 6
                                    

--Cuma--

"Hadi olum patsocuya gidek ya ben hayvan gibi acıktım." Dedi Mert karnını tutarak.Gözde ve Enes te onu onaylayınca okulun bir aşağı sokağındaki patsocuya doğru yürümeye başladık.Karnımdan gelen sesler benimde acıktığımı işaret ediyordu.Ve sanırım Cuma gününün şerefine patso iyi giderdi.

...

"Emreden bir haber var mı ?" Enes elindeki patetesi ağzına tıkıştırırken sormuştu.

"Hmm güzel soru,ama maalesef yok." Dedim bıkkınlıkla.Emreyle o gün numaramı aldıktan sonra bidaha hiç konuşmamıştık.Benden mesaj bekle dediği halde mesaj göndermeye bile tenezzül etmemişti.
"Peki ya Kerem ?" Diye sordu Gözde bu sefer.
"Onunlada en son iki gün önce konuşmuştuk." Dedim.Enes ve Mert yerlerinde kıpırdanırken Keremle konuşmamdan rahatsız olduklarını anlamıştım.O gün Emreyle konuştuktan sonra Mert ve Enese Keremi anlatmıştım.Her ne kadar kızsalarda mecbur kaldığımı bildikleri için fazla üstüme gelmemişlerdi.Şimdide Keremle konuşmaya devam etmemi istemiyorlardı.Fakat benim ona gerçekten ihiyacım var.O hem Emreyi çok yakından tanıyor hemde bana iyi geliyordu.Kimse verdiğim cevaba yorum yapmazken bende patsomu bitirmiştim.Bugün okulda derslerde baya bir yorulmuştum.Eve gidip dinlensem iyi olucak diye düşünerek ayaklandım.

"Nereye?" Hepsi meraklı gözlerle bana bakıyordu.

"Gençler bana müsade ben baya bir yoruldum bugün eve gidip dinleniyim biraz."

Gözde "Birlikte kalkardık ya." Dedi

"Kanka sizin kalkmanız geç olur şimdi ben gidiyim gerçekten yorgunum."

"Peki." Dedi suratını asarak.Eğildim ve yanağından öptüm.Enes ve Mert te bana yavru kedi bakışı atarken onlarında yanağına birer öpücük kondurdum.Yüzleri tekrar gülümserken bende eve doğru yol aldım.

...

Telefonuma gelen mesaj sesiyle elimdeki kitabı bir kenara bırakıp telefonumu elime aldım.Kimin gönderdiğine baktığımda yabancı numara olduğunu görünce bir anda kalbimin ritminin hızlandığını hissettim.Hiç beklemeden mesajı açıp okumaya başladım.

Gönderen : 05*********

Mesaj : Yarın saat iki de yazacağım adreste ol. Telefonuda yanına al.-Emre
Adres : ***************

Ağzım kocaman bir gülümseme şeklini alırken kalbim kulaklarımın bile duyabileceği şiddette atıyordu.Kafamda da bazı sorular vardı.Emrenin ne yapmaya çalıştığını hala anlamış değildim.Hemen Emrenin numarasını telefon rehberine eklemek için yazdım.İsim kısmına ise biraz düşündükten sonra 'Sevdiğim Bey' yazıp kaydettim.Telefonu bir köşeye fırlatıp yatağımdaki ayıcığıma sarılarak gözlerimi kapattım.Acaba Emre ne planlıyordu ?

...

''Hayır bu çok abartı.'' elimdeki elbiseyi yatağımın üstüne fırlattım.''Sade ve güzel olmam lazım.''

''Bu nasıl ?'' dedi Gözde elindeki çiçekli elbiseyi göstererek.

''Ya bi git be bu ne ? ''

''Sende hiçbir şey beğenmiyon ya.''

''Gerizekalı çocuk.İnsan bi nereye gitceğimizi söyler dimi.Bende ona göre giyiniyim.'' Emreye sinirliydim yani.

''O zamaann.'' dedi ve eline siyah dar pantolonumu aldı.''Bunu giy"

''Üstüme ?''

''Üstünedee...'' dedi ve dolabıma tekrar göz attı.Eline siyah üstü beyaz yazılarla kaplı bir tişört aldı ''Bunu giy.Pantolonunun içine sokarsın.Üstünede siyah deri ceket giyersin olur mu ? ''

Beni Biraz SevermisinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin