3.Bölüm

61 7 4
                                    

Keremin söylediği son şeyi idrak edemeyerek tekrar sordum "Ne demek benimle sevgili olucaksın ? Şaka mı bu ? " Kerem yüzüne hafif bir gülümseme yerleştirdi "Hayır Beril seninle sadece küçük bir oyun oynayacağız" Hala anlamamıştım."Ne oyunu Kerem şunu bana açıklarmısın bi ? " Keremin yüzündeki gülümseme silinirken konuşmaya başladı "Aslında ilk başta her şey çok güzel gidiyordu taki onu en yakin arkadaşımla sarmaş dolaş bir cafede görene kadar..." derin bir nefes aldı."O canım pahasına sevdiğim kız varya gitti beni en yakin arkadaşım,kardeşim dedigim herifle aldattı.Onları öyle gördügüm gün babamın ölümünden sonra ilk kez o kadar yıkılmıştım." Ağzım istemsizce aralanırken şok olmuş bir vaziyette Keremin sözlerinin devamını dinliyordum."O gün onların yanına gidip ikisininde suratına sadece baktım.Tabi ikiside kendini savunmaya başladı.Tek elimle susmalarını işaret ettim.Ve kolumdaki bilekliğe baktım,o bilekliği bana o almıştı,koparırcasına kolumdan çıkartıp yere fırlattım ve onların yüzüne son bir kez igrenerek bakarak kafeden çıktım." Gözünden bir damla yaş süzülerek boynundaki atkısına damladı.Bu durumda napılırdı bilmiyordum.Bu yüzden dolu gözlerimle sadece ona bakıyordum.Kafasını kaldırıp yüzüme baktı "O günden sonra onlarla bidaha hiç görüşmedim.Sadece geçenlerde ikisini el ele sahil kenarında yürürlerken görmüştüm." "Oha ayrılmamışlar mı ?" Bir anda ağzımdan çıkan söze pişman olurken Kerem "Malesef" dedi.Buruk bir şekilde "hmm" demekle yetinirken Kerem yüzüne hafif bir gülümseme koyup devam etti."Şimdi Berilcik senden bir şey rica ediceğim.Bu hafta sonu bizim ortak arkadaşımız olan Ali nin doğum günü partisi var ve onlarda oraya gelicek.Bende onlara nispet olsun diye yanıma birini arıyodum.İşte şimdi sen çıktın karşıma.Cumartesi günü o doğum günü partisinde benimle sevgili numarası yapabilirmisin ? Hem sana o telefonu alabilecek kadar parada veririm" dediklerini bir an için düşündükten sonra "Seni ilk defa gördüğüm halde sana güveniyorum Kerem" dedim hemen ardından devam ettim "Umarım numara yapmayı becerebilirim..."

Bölüm sonu...
Kısa bir bölüm oldu ve geç yazdığım için özür dilerim.Ben bu hikayeyi öylesine yazmıştım fakat şu an devam ettirmek istiyorum,sizinde desteklerinizi bekliyorum.Lütfen iyi yada kötü görüşlerinizi bildirin.

multimedia -beril-


-

Beni Biraz SevermisinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin