NAZLININ AGZINDAN;
Selinin intikamını almam lazımdı.
Bunun için en başta Emre nin yanına gittim tabi Selin evde kaldı inşallah Savaşa soylemezde beni engellemeye gelmez evet hala yuruyo olabilirim ama planim hala geçerli. Neyse biz konumuza gelelim Emre nin evine geldim.
Bahçede oturuyordu onu görünce
"EMREE" diye bağırdım bana baktı hemen ona doğru hızlı adımlarla yürürken bana kesin olanları duydu gibi bir bakışla baktı.
Yürürken "senin ağzını burnunu kiricam sen bekle nasıl dayak yiyorsun benden"
Dedim en sonunda yanına vardım ayağa kalktı.
Bana "sandığın gibi degil" dedi.
"Ne sandığım gibi degil ya" deyip yüzüne bir yumruk attım.
"Sen bunu nasıl yaparsın Seline ya manyak misin oğlum sen ya " derken arkamdan gelip biri beni tuttu. Yüzümü çevirip baktimki Savaş. Selin söylemese olmaz sanki. neyse Emre nin yuzu kan icinde kaldiya o bana yeter.
Ama yinede biraz daha dövmek istiyorum bu yüzden bağırmaya ve cirpinmaya başladım.
"Ya Savaş biraksana beni ya, ya bırak dedim Savaş bırak,ya biraksana,biraaak" dedim en son güzel bir yere geldik beni indirdi
"Ne yapıyorsun sen ya daha isim bitmedi o Emre denen kisiyle"
Dedim. Tam yuriycektimki beni koluyla durdurdu.
"Ya b iraksana gidicem birak" dememle dudagimda baskı hissetmem bir oldu. Sevgilim değilmi bende karşılık verdim aslında o anda onu ittirmek istedim ama unuttunuzmu planim var bozulmaması lazım.
Bıraktığında ona baktım ve arkamı döndüm yavaşça yürümeye başladım ondan sonra kostum tekrar Emre nin yanına gidip onu pataklamam lazımdı Savaş bağırdı "Nazli nereye"
"Emre yi pataklamaya" dedim o da peşinden koştu nasıl olduysa yakaladı beni tam da varmak üzereydim neyse tekrar bağırdım
"YA BIRAKSANA" dedim
Bıraktı. "Ne yapicaksin Nazli onu öyle dövmek ise yaramaz zaten yuzu kan doldu yeter"
"Yetmez Savaş Seline ne yaptığını biliyomusun sen"dedim ve yüzüne baktım bana biliyorum bakışı attı.
"Biliyordun sen. niye bana soylemedin Savaş"
"Öğrenince bundan kötü olacağını bildiğim için ona böyle ceza veremezsin Nazli"
"Tamam sen haklısın galiba eve gidelim o zaman" dedim çünkü planim bugün ortaya koyulacakti