SENİ KURTARMAYA GELDIM SELIN!!!

658 29 0
                                    

ALİ'NİN AĞZINDAN;

Bi ses duymuştum 2 koridor öteden Selin'in sesine benzettim ama pek te alakası yoktu belkide uzaktan geldiği içindir. Neyse en sonunda dışardaki masaya gittim. Herkes büyük ekrana bakıyordu bende baktım Selin ve Emre'yi aynı odada beraber konuşurken gördüm. Emre Selin'in kolundan tutup " Ali ile konuşmanızı duydum Selin sana seni seviyorum sana aşığım dedi sana Selin sende onaylıyıp bende dedin ve o seni öptü" diye konuşmalarını gördüm tabi bunların hepsini izliyordum. Sonra Selin'in kollarını tutup havaya kaldırdı ve onu zorla öptü. Sonra Selin'ı yatağa fırlattı hala öpüyordu. Ondan sonra Selin y orgunlaşmaya başladı ve kurtulmaya çalışıyordu ama olmuyordu en sonunda "ALİİ" diye bağırmış demekki duyduğum ses Selininmiş ve Emre'ye bağırmış BANA DOKUNMA!!! Diye devamını izlemeden ve izlettirmeden hemen kapattırdım ve eve doğru girdim içeri girdiğimde o sesi duyduğum kapıya doğru kostum kapıyı açmaya çalıştım ama kitliydi bende kapıyı kırdım Emre Selin'e ne yapıyordu onu söylemek istemiyorum bilirsiniz ' T ' ile başlıyor neyse hemen Emre'yi Selin'in üstünden çektim ve ona bir yumruk attım "Ne yapıyorsun lan sen kıza salak misin oğlum sen delirdin mi ?" Diye konuşmaya başladım onu dovuyordum. Selin baygın bi haldeydi sonra Savaş geldi duyunca hemen gelmiş Emre'yi elimden aldı "Emreyle sonra hesaplasirsin kuzen sen Selin'e bak" dedi.
Bende " bunu Nazlı'ya söyleme" dedim o da "tamam" diyip Emre yi götürdü hemen Selin'in yanına gidip yanına oturdum "Selin Selin uyan Selin lütfen hadi Seli lütfen uyan kendine gel" dedim ama uyanmadi. Çok fena haldeydi hemen yeni bir elbise aldım dolaptan ve bakmadan giydirdim çünkü önceki elbisesi hep yirtikti. Elbiseyi giydirirken hala konuşmaya devam ediyordum "Selin seni kurtarmaya geldim Selin ve kurtulsun lütfen uyan Selin" dedim ve hemen onu arabaya bindirip hastaneye goturdum. Bundan sadece Savaş'ın haberi var başka kimsenin haberi yok zaten babam ve Selin'in annesi 2 ay için tatilde halamda yurt dışında ise gitti . Yani evde kimse yok sadece dordumuz . Hastanede onu hemen bir odaya aldılar sonra kim geldi tahmin edin. Emre bey hemen yanına hizlica yürüdüm "sen hangi yüzle buraya geliyorsun ya" dedim ve yumruk attım. O da kalkıp "abi ben çok pişmanım gerçekten"
"Lan bunun pişman olacak bi yanımı var manayı misin sen lan"
"Biliyorum abi ama bi anlık bilseydi ışte kullandım onu"
Hiçbirşey demeden onu yere yatırıp dövmeye başladım. Heryeri kanliydi. Görevliler aldı elimden. Neyse biraz zaman geçti doktoru bekliyordum en sonunda geldi "doktor bey Selin'in durumu nasıl"
"Maalesef onu yoğun bakıma almamız gerekiyor her ne yasadiysa etkisinden çok büyük hasar almış ve kurtulmasinin mümkün olduğunu düşünmüyorum"
"Teşekkürler doktor bey peki onu ne zaman görebilirim."
"Kendi odasına aldığımızda size haber veririz uyanincada yanına gidebilirsiniz"
"Tamam doktor bey tesekkurler"

ACIMI PAYLAŞIRMISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin