Capitolul 4

376 15 3
                                    

   Dupa ce a plecat Mike, eram foarte suparata pe Kevin... Mi-a aplicat un zambet de smecheras, iar in secunda a 2-a eu i-am aplicat o palma. A observat ca eram serioasa si nu glumeam, asa ca a intrat in casa fara sa mai scoata un cuvant. A urcat scarile catre camera lui si acolo a ramas. M-am dus si mi-am luat telefonul si l-am sunat pe Mike. Dar in zadar... Nu raspundea. Asa ca am hotarat sa vorbesc cu el maine, la liceu. 

De dimineata nu era nici urma de Kevin. ''Nenorocitul iar a plecat fara mine'' , imi spun singura, in gand. Am sunat-o pe Silver sa vina sa mai ia, si asa a si facut. A venit si am plecat amandoua la scoala, cu masina. Pe drum i-am povestit despre tot ce s-a intamplat ieri.

Cand am ajuns la scoala, toata lumea se inghesuia sa vada ce era in cercul de langa copacul usii liceului. M-am ingramadit ca sa pot sa vad si nu am crezut ce mi-au vazut ochii. Defapt era de asteptat dupa ceea ce s-a intamplat aseara. Da, asa este. Kevin si Mike se bateau, si se bateau cu toata ura.

'' Inceteaza! '' am tipat in gura mare la Kevin, iar toate privirile s-au atintit spre mine. '' Ce?! Ce va uitati asa? '' , am strigat la toti cei care se uitau la mine, dupa care au inceput sa susoteasca si au plecat in scoala. Mike l-a batut destul de bine pe frati-miu, ceea ce m-a deranjat cam tare.

- Ce i-ai facut? am tipat la Mike.

- Poate ca fratele tau ar trebuii sa isi controleze gesturile si chestiile care le scoate pe gura! s-a rastit Mike la mine

Mike a plecat iar eu ma uitam dezamagita la el in timp ce se indeparta de mine. L-am ridicat pe Kevin de pe jos, iar intentia mea a fost sa ii aplic alta palma. Dar am vazut in ce stare era, asa ca am zis ca este mai bine sa nu fac asta. '' Ce a fost in capul tau?! '' , il intreb socata si enervata pe Kevin. Mi-a aruncat o privire ciudata, dupa care a mimat un ras.

- Ti se pare asa de amuzant faptul ca ti-ai luat bataie ca un fraier? Nu stii sa te controlezi?

- Tipu' e un nemernic! Eu as avea grija in locul tau. m-a atentionat Kevin

- Nu spune asta! Amandoi stim ca nu este, si tu faci asa pentru ca asa faci mereu! Faci cum faci, si eu imi pierd toti prietenii! am tipat destul de rau la el

- Faci cum vrei! O sa vezi. O sa imi dai dreptate!

Dupa care, si-a smucit bratul, si a plecat de langa mine. Eram asa nervoasa! M-am dus la baia din scoala iar el era acolo. Mike... Parea foarte ciudat. Era cu o fata. Sincer, ma deranja putin chestia asta, nu stiu din ce motiv. M-am ascuns dar stateam bine in asa fel incat sa ii vad. Au vorbit, iar el filtra cu ea.

Dintr-o data, ochii lui erau rosii. A tras-o pe acea fata in baie, iar eu i-am urmat. Am deschis usor usa, iar fata era trantita pe jos, plina de sange. M-am panicat atat de tare incat nici nu am avut putere sa tip. El era acolo, in picioare, langa ea. Nu facea nimic. Se uita la ea si atat. Nu parea ca ar vrea sa o ajute. Cum am spus, m-am panicat foarte tare si am luat-o la fuga pana in clasa. Nu imi venea a crede.

Am intrat in clasa si m-am asezat langa Silver. Nici macar nu o priveam. Eram socata. Ea parea ca vorbeste cu mine, dar eu nu eram in starea necesara pentru a o asculta. Atunci a intrat Mike in clasa. S-a uitat la mine si nu a zis nimic. Dar m-am hotarat sa imi i-au inima in dinti si sa ma duc sa vorbesc cu el.

'' Mike, trebuiesa vorbim. '' i-am spus usor speriata. Chiar nu vroiam sa vada ca sunt speriata. '' Nu poate astepta pana la pauza? '' , m-a intrebat el incercand sa scape de mine. '' Acum, Mike! '' i-am spus eu pe un ton superior. Ne-am indreptat spre hol si acolo m-a intrebat grabit: 

- Ce este, Emma?

- Oh, nu ma lua cu Emma! Te-am vazut!

- Hei, imi pare rau pentru fratele tau, dar...

- Nu este vorba despre el, si stii asta! am spus fara sa il las sa continue fraza ce o avea de spus. Am vazut ce i-ai facut fetei acelea in baie! Ce fel de om mai esti si tu?

- Emma... spune el atingandu-mi bratul

- Ia mana de pe mine! Nu vreau sa aud nimic! si am luat-o la fuga 

Fugeam speriata spre parc, iar cand am ajuns, m-am asezat pe banca. Atunci l-am vazut. Era in fata mea. A incercat sa ma calmeze ca sa il ascult. Nu ma mai simteam in siguranta cu el. Dar parca o parte din mine stia ca nu o sa imi faca rau, asa ca mi-am asumat riscul si i-am aplicat o palma.

- O meritam. Stiu asta. Acum ma poti asculta?

Inainte sa ii dau raspunsul analizam toate lucrurile banale ce s-a intamplat. Prima oara cand a fugit la baie cand vorbeam, acum asta. Totul avea sens acum.

- Stiu ce esti. am spus speriata

- Uite...

- Doar spune-o! Haide, spune-o! am inceput sa ii spun printre lacrimi

- Sunt un vampir. 

Atunci am izbucnit in plans si am luat-o la fuga spre casa. Am intrat in casa si am incuiat amandoua usile. Cea din fata si cea din spate. Am inchis toate geamurile si am tras toate draperiile. Mike ma suna incontinuu si imi trimitea mesaje. Imi era prea frica ca sa ii raspund. Dar, dintr-o data ma suna Kevin.

- Alo?! Kevin?! i-am spus printre lacrimi, abtinandu-ma sa nu plang.

- Emma?! Ce ai patit?

- Doar ramai la scoala si nu te misca de acolo. O sa vin sa te i-au. Nu pune intrebari!

                                                              Cam asta este prima parte a capitolului 4. Sper ca va place. In urmatoarea parte va fi un moment [nu spun ce moment] intre Mike si Emma. Iar Mike o sa se schimbe putin... Putin mai mult. Sper ca va place.

Prietenul meu este vampir [ In curs de editare ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum