Hotul

25 3 2
                                    

Era noapte.Am stat cu Krista sa ne plimbam.Stateam de vorba pana cand am auzit in zgomot.Krista incepea sa tremure.Ma uit si era un om.Era imbracat in negru.Intra intt-o casa si se auzea un strigat de femeie.Krista fuge dar eu vad o jacheta de la noi.Ma duc dupa Krista.

Diminiata ma gandeam cine putea sa fie.Incep cu cea mai apropiata persoana,Rachel.Incep sa o investighez toata ziua.Stateam fix in spatele ei.Mergea si deodata se intorcea.Stia ca sunt in spatele ei.

Rachel:De ce ma urmaresti?

Eu:Nu conteaza.*pokerface.

Rachel:Zici azi.

Eu:Ma plimbam cu Krista si am auzit un zgomot si era jacheta din echipa noastra si a intrat intr-o casa si femeia a tipat.A,da,era imbracat in negru.

Rachel:Si crezi ca eu am fost.E un baiat pentru ca un baiat a plecat si a zis sa nu-i spun nimanui.

Eu:Atunci,sti cum arata?

Rachel:Nu.Era intuneric.

Eu:Rahat!

Investighez in continoare.Am un indiciu.Era baiat hotul.Stai,hai sa ma gandesc cine ar putea fi.Eren!!Poate el e hotul.Ma uit la el toata ziua.Manca,se antrena si se plimba cu Armin.Se intuneca si ma bag in pat.

~In vis~

Era Nyan cat.Sasha era pe el.Sasha manca si îi dadea si lui Nyan cat.

Eu:Sasha e faptasa?

Nyam cat:Nu,ea e de treaba.Da papa la pisicuta.

Eu:Si sti cine e faptasul?

Nyan cat:Are legatura cu Sasha.

Ma trezesc.Ma gandesc de ce il visez asa de mult pe Nyan cat.E asta e.Dimineata frumoasa.Are legatura cu Sasha.Cartofii?!Connie e singurul care putea sa fie.Dusa in fata lui Connie îi trag o palma.

Connie:Pentru ce a fost asta?!

Eu:Pentru ca la ora 11:35 ai speriat o femeie.

Connie:O ajutam pe Sasha.

Eu:*îi trag o palma.

Connie:Asta pentru cea mai fost.

Eu:Din pura placere.

Stau pe banca si ma uit in jos.Eram trista.Ma plimb cu Mikasa afara.Intra iar hotul tot in acea casa.Tipat.Eu cu Mikasa am fugit in casa.Hotul avea un cutit.Am sarit amandoua pe el si era,era,era Levi. Ne uitam si era un tort in fata.Pe el scria "La multi ani bunica!!"

Eu:What?!?!?!?

Mikasa:Sigur nu vroia sa taie batrinica si sa taie tortul ei de nastere.

Eu:Nu are nici o legatura cu Sasha?

Levi: Din biroul meu fura mancarea.

Eu:Totusi de ce te ascunzi!?

Levi: Pentru ca e rusinos acest lucru.

Ne punem toti la masa si mancam tortul.

Hello!!Un nou capitol si am incercat sa il fac cat de lung posibil.Vot,comentariu si cati mai multi cititori se poate.

Aripile de cristal(Attack on titan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum