Eu cu Levi ne simteam bine impreuna.Stateam de vorba.Glumeam impreuna.Intr-o zi ne plimbam pe hol impreuna.Eu vorbeam pana imi dau seama ca Levi nu prea îi pasa ce zic.
Eu:Levi!*tipand la el.
Levi: Da.
Eu:Tie nu îti pasa de ce vorbesc.Deci vrei sa ne despartim,nu-i asa?Ei bine daca asta vrei ma despart de tine.*plec furioasa in curte.
Ma gandeam sa imi fac un iubit nou si sa trec peste faza cu Levi.Bun!Sa vad cu cine.Ma gandesc la Eren.Nu.Armin,e cu Rachel.Reiner,deloc.Berthold,e un stalp.Jean,bine,cred ca am exagerat.Mai intai sa aflu daca ma place cineva.
Vroiam sa îi intreb prima data,dar poate ma mint deci ma uit la jurnalul fiecaria.Nimin.Observ ca sunt neinsemnata.Ma durea la inima chestia asta.Fug in camera si ma pun la geam iar ochii mei pisa.Da,intr-un fel plang.Ma simteam neglijata.Pe usa intra Rachel.Se pune langa mine.
Rachel:De ce plangi?
Eu:Pentru ca nici un baiat nu ma iubeste!
Rachel:Dar Levi?
Eu:Ne-am despartit pentru ca el nu asculta ce zic eu.
Rachel:Dar nu conteaza daca cineva te place sau nu.Treci peste asta si fi fericita.
Ma ridic splec de acolo in cantina cu privirea in jos.Cand mancam ma uitam la mancare trista.
Sasha:Mai mananci aia?
Eu:Nu.*spunand eu trista.
Sasha:Atunci o mananc eu.
Plecam trista spre curte.Ma puneam pe o scara si ma uitam la toti.Ma ridic in picioare si devin iar barbat,sau femeie.Ma pun la antrenament serios.Nu imi pasa daca niste fete radeau de mine ca nu am iubit.
Ma pun in pat si ascultam muzica in timp ce ma relaxam pe pat.Erwin imi zice ca mergem la o expeditie.Eram pregatita si hai la drum.Eram serioasa.Incercam sa omor cati titani pot eu.Eram slabita dupa un timp si un titan ma ia in mana si se apropie cat mai incet aproape de gura.Se pare ca mor fara nici un iubit.Deodata,Heichou a taiat degetele si ma ia si ma pune in copac.Se duce si reusise sa il taie la ceafa.Ma urc pe cal si stau aproape cu echipa mea
Trebuie sa mergem inapoi la Legiune si ma intorc.Ma pun pe o banca.Levi se pune pune pe banca si ma ia de barbie si ma saruta.Eram prima oara confuza dar dupa 5 secunde il imbratisez si cand ne intoarceam tinandune de mane.
Hello!Am facut doua capitole cu Levi consecutive.Promit ca o sa incerc sa postez cand am timp liber.Bye!
CITEȘTI
Aripile de cristal(Attack on titan)
De TodoAceasta carte este vorba despre iubire,amuzament si nu am prea multa idee.Sper sa va placa.