Aparitia

116 5 1
                                    

M-am trezit si in patul lui Rachel nu e Rachel.Ma imbrac si incep cautarea.Mai intai in cantina apoi in curte.Nici o vorba de Rachel.Pe acolo trecea Armin.Armin este persoana care sta destul cu Rachel.Il intreb foarte speriata.Ei bine nici el nu stia.

Am cautat prin tot satul si pana la urma o gasesc lesinata sub pod.Nu intelegeam.Am incercat sa o duc pana la regiune.Am reusit.Toti se uitau ciudat la Rachel.Mikasa a venit in fata mea.

Mikasa:Rania,ce a patit Rachel?

Rania:Nu stiu,exact.Dar o sa citesc foarte mult pentru a afla.

Merg la noi in camera si o pun pe patul ei.Incep sa citesc din cartea Xerisului.Se pare ca printesele Xerisului cand incep sa controleze puterile mai bine le apar niste aripi minunate si gratioase de cristal.Acestea te faceau sa ai niste puteri incredibile.Se pare ca se va trezi imediat.

Dupa ce am fost sa iau o cana cu apa ea statea si se uita la mainile ei.Era foarte confuza.Am fugit catre ea si am luat-o in brate.Ea nu intelese nimic.

Rania:Esti in regula?

Rachel:Cine esti tu?

Rania:Rachel,e cumva o gluma?

Rachel:Nu!Si te rog nu te apropia de mine daca ti la viata ta!

Rania:Ok,asta e ciudat.

Am luat-o de incheietura si iam spus ca ea e printesa mostenitoare a Xerisului.Ca pe ea o cheama Rachel si eu sunt sora ei mai mare,Rania.Ea tot nu isi aminti nimic.Mai intai,nu stiam de ce nu mai are memorie.Am citit mai mult si vad ca cei care nu se chinuie macar isi pierd memoria.Are sens pentru ca ei nu îi pasa de puteri.Incepem cu un tur.

Ok,am inceput sa il arat pe Armin.Eram sigura ca o sa-si aminteasca darrr,nu prea a mers.Am aratat-o pe Mikasa.Nu,tot nu isi aminteste nimic.Annie,nimic. Eren,nu.Jean,hai frate ca ăsta nu prea cred ca e important in viata ei.Ei bine,am stat langa Rachel si nu stiam ce sa mai fac.M-am dat batuta si m-am dus in sat.Ea s-a dus in camera si vedea poza cu mama noastra pe patul ei.Atunci ea parca sia amintit toate momentele.Rele,bune si toate astea.Simtea ca eu sunt in pericol erau niste hoti si mau atacat.Eram foarte slabita,de semtimentul pe care il aveam.Rachel a simtit,au aparut aripile de cristal.A venit cu o viteza enorma.Hotii s-au speriat si au incercat sa fuga.Rachel,a spus crystal-horedum si corpul hotilor era acoperit intr-un cristal albastru.Am fugit la ea.

Rania:Ma cunosti?

Rachel:Da,esti sora mea mai mare care uneor ma inerveaza.

Rania:Ea este!

Rachel:M-am chinuit.Acuma vreau sa trag un pui de somn.

Am mers amandoua inapoi si totul e bine.Rachel a sarit in pat si intr-o secunda,ochii ei s-au inchis.Ok,Rachel este in regula,ma duc sa stau cu Levi.Il gasesc si merg catre el.

Rania:Salut,Levi

Levi:Salut.

Rania: Vrei sa ne plimbam impreuna?

Levi:Cum vrei.

L-am luat de mana si am plecat.Ne-am pus pe o banca si am inceput sa vorbim.Am ras impreuna si era super.Levi ma intreaba daca vreau un suc.Am dat afirmativ din cap.El a venit cu doua sucuri in mana.Unul l-a indreptat spre mine si l-am luat.Ne-am intors.Era timpul pentru antrenamente.Levi m-a rugat sa o trezesc pe Rachel.Rachel dormea foarte dragut,din pacate am trezit-o.

Rachel:Nu ma trezesc acuma.

Rania:Vrei ca Levi sa te bata.

S-a trezit ca din senin si era gata.Merg in curte si Levi ne pune cate doi.Rachel face cu Jean,ce usor v-a fi pentru ea.Eu lupt cu Armin.Deci trebuie sa il invig dar cu blandete.Pentru ca Rachel il place.M-am ghemuit sa scot piciorul afara si ma invart si s-a impiedicat.M-am dus la el sa il ajut sa se ridice.Ei bine,evident ca Rachel l-a invins pe Jean.Super.Acum ma duc la cantina cu Rachel.Ma pun la masa si incep sa mananc.Dupa ce am terminat.A venit Erwin si zice ca o sa mergem la o expeditie.Am pregatit caii si am mers.Ok eram cu Rachel si cu Sasha.Ei bine tot era in regula.Pana vedem un titan.Se pare ca titanul ne fugarea.A prins-o pe Sasha si pe Rachel.Ok ma gandeam la un plan dar au aparut aripile de cristal.Am zburat pana la gatul titanului in spate si dau cu sabia.Titanul a cazut.Fetele in regula.Super.Mi-am revenit si eram cu totul normala.Ei bine in rest eram in regula.Mai departe a fost totul ok.Ne-am intors.M-am dus in camera sa vad ca aripile apar atunci cand vor ele.Bine.Am vazut-o pe Hanji venind catre mine.Am acultat-o.Super,acuma plec dar i-a ma tras inapoi.Umpic mai tarziu plec dinou iar ma trage.Dinou,la fel.Pana la urma a plecat si ma gandeam sa ma duc in camera sa dorm.Dar inainte citeam despre aripile de cristal.Aparitia lor este foarte valoroasa.Asa Rachel poate invata mai multe.Acum am pus cartea sub perna si m-am bagat in pat.

~In vis~
Rachel a ajuns regina Xerisului.Totul era in pace si armonie.Pana a venit Graymore pregatit sa pateasca ceam patit si eu.Era un cosmar pentru mine chestia asta.O vad si pe mama care nu era mandra de mine.Nuuuuuuu!M-am trezit.Ma uitam in jur.O vad pe Rachel. Incercam sa ma calmez si m-am pus dinou la dormit.Dimineata m-am trezit nu era nimeni.Este umpic cam straniu.In cantina,in curte,in camere nu era nimeni.O sun pe Rachel (exista).Nu raspunde.Ei bine nici prin sat.Poate sau dus intr-o expeditie.Eram calma.M-am dus in cantina sa mananc.Ma imbrac iau un cal si ies afara din ziduri.Peste tot pana o gasesc pe Krista lesinata in copac.Ma duc la ea sa o intreb ce se intampla si mia zis ca era mare.CE!Si puternic.CUM!Ma calmez si intreb unde sunt.Ea zice ca in mijlocul padurii.Îi vad calu si o pun pe cal.Era si Ymir pentru ca sta foarte mult cu Krista.Cand am ajuns erau toti atacati de un monstru.Nu era titan.Nu stiam dar cand vreau sa reactionez m-a prins si m-a trantit spate in spate cu Rachel. Au aparut la amandoua aripile de cristal.Aripile au taiat chestile in care erau prinsi cu totii.Amandoua zicem deodata crystal-diparum si explodeaza in mii si mii de bucatele.Aripile s-au dus si totul era la normal.Am spus ctystal-reatum si au uitat tot ce au vazut.Ne-am intors si eram cu toti fericiti.

Hei!!Am facut acest capitol lung pentru voi.Sper ca va place si vreau sa citescs parerile voastre despre capitol.Si stiti ca Rachel este aalecsia.Bye!!





Aripile de cristal(Attack on titan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum