Inelul

34 3 1
                                    

Eram gata facuta pentru inca o zi.Ciudata sau normala sau cum or fii.Ma imbrac si ma duc la cantina.Toti se uitau urat la mine,nu inteleg cu ce am gresit.Am mers la o expeditie.Plecam toti in grupele noastre iar eu faceam cu Rachel si Mikasa.Un titan in fata noastra eu iar eram gata sa actionez.Cand ma duc aproape la ceafa lui, dar cu mica mea neatentie,am ajuns in mana titanului.
"De ce mor in fata sorei mele fara nici un rost!Nu asa trebuia sa se intample!
Aripile mele tai degetele alea gigantice.Pana atunci,Mikasa a reusit sa taie la ceafa.Vad tot sangele pe jos iar ma infricosa foarte tare.Ma ratecesc si cand vreau sa dau cu pistolul dar imi cade pe jos.Ma opresc, dar calul in voia lui a plecat.Nu stiam ce puteam sa fac.Ma aplec la pistol si dupa pistol era un,inel?Il pun pe deget si ridic pistolul sus si trag.10 minute si a aparut Rachel.Ma apuca de mana si ma ajuta sa ma ridic.Urcata in carut. ma uitam la corpurilor cadetilor mei infasuratii.
Sunt socata dar imi revin in puteri.Nu mai aveam fum in echipament asa ca Rachel ma stia si ma lasa simgura.Il va pe Connie.Vine cu calul la mine.

Connie:Ce cauti aicia singura prin totii titanii astia?

Eu:Ma descurc cheliuta.

Connie:Vroiam doar sa te ajut.

Pleaca cu calul.Eram in genunchi si imi puneam intrebarea daca inelul asta e normal.Stateam in loc pana o umbra apare.Cand ma apropii,umbra fuge.Fug pana imi dau seama ca erau Sinovele.Era una dintre ele.

Scot sabia.Ele veneau pentru a lua ceva ce ele puteau sa aiba.Puterile.Puterea a fost pusa pe mine si pe Rachel.Cat fugeam sa o caut pe ea.Una din Sinovele furat-o.Ma apropii incet,pana ele au scos din mana o sabie.Nu eram sigura ce sa fac.Inelul straluceste si iese o coasa neagre cu diamante albastre.Fug la ele pana ma taie la mana.Ele dispar,dar Rachel a ramas inca in cutie.Dau cu coasa si se rup gratiile.
Vine un titan si asta inseamna sa actionez dar Rachel ma opreste.Il omoara dintr-o taietura si un tot fumul puteai sa vezi cum Rachel era pe titan.Mikasa a venit cu caii nostri plecam toti acasa.
Ma pun in pat.Ma gandeam ca e o minune ca am gasit inelul.Au dormit toti iat eu incep Flappy Bird.

Sal.!Un nou capitol si de data asta.Scurt dar soarta.Va iubesc.

Aripile de cristal(Attack on titan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum