Gelozia

32 3 0
                                    

Era si frumoasa dimineata.Imbracata si ma plimb prin hol.Stai!?E o fata care sta langa Levi.Avea par roscat pana la umeri.Ochii ei erau caprui.Levi si fata aia vin la mine.

Levi:Rania,ea este...

Eu:Iubita ta!Nu-i asa!?*plec eu in pas furios in camera lui Rachel ca sa-i explic eu de fata aia.

~Rachel P.O.V~

Rania isi misca buzele.Eu nu auzeam pentru ca aveam casti.Cand nu isi misca buzele dadeam afirmativ din cap.Eram prea plictisita sa aud.

~Rania P.O.V~

Am luat-o de incheietura si iam urmarit pana la un restaurant.Vorbeau intre ei.Rachel statea pe telefon.Au plecat inapoi la Legiune.Asta inseamna ca si noi ne intoarcem.

Am ajuns.Vroiam sa aleg un baiat ca sa-i fac in gelozie.Il iau pe Eren si îi zic sa ma asculte.Cand se uita Levi la mine il iau pe Eren de mana.A venit la mine si ia tras o piedica lui Eren si s-a dus inapoi la fata aia.Credeam ca nu am facut nimic de ajuns.Mikasa observa si imi zice sa uit de ea si sa ma calmez.

Ma duc in padure si meditez.Ma gandeam numai ca Levi se va marita cu fata aia.Deodata au iesit aripile de cristal si sau facut mari si au taiat toti copacii din partile mele laterale.

Ma intorc si era timpul sa curatam.Eu curatam cu Jean.El vorbea si in spatele lui era un geam la camera urmatoare.Adica unde curata Levi si tipa aia.Vorbea Jean iar eu spuneam wow in continu.Levi si tipa au plecat lam impins pe Jean in biblioteca.

Eu:Mia facut sa fac cu tine.

Au plecat iar.Unde s-au dus de data asta?Am mers dupa ei dar ne-am oprit ca Rachel sa ia un suc.Eeau pe un munte la luna plina.

Levi: Kiana,inca ma gandesc la chestia aia care a zis Rania.Noi suntem verisori.

Eu ies din tufis si Rachel din spate inca cu sucul.

Eu:Deci ma chinuiam sa te despart de ea degeaba!?

Kiana:Da.

Eu:Kiana,imi cer scuze cum m-am comportat si ca am fost geloasa pe tine.

Kiana:Nu e nimic.

Am plecat toti fericiti la Legiune si eram usurata ca Levi este al meu.

Aripile de cristal(Attack on titan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum