Ma trezesc si ma gandeam sa stau o zi cu Rachel.Cu pasi usori,merg in camera lui Rachel si o trezesc din somnul ei linistit.A sarit in sus ca o pisica,dar isi amintea ca nu e pisica si a cazut jos.Stateam langa ea si nu o lasam in nici un caz.
A fost mai intai sa manance.Da,eram plictisita si am inceput sa arunc cu firmituri de paine in ea.Incerca sa nu ma bage in seama prima oara ,dupa a explodat ca un vulcan si a zis sa o las in pace.Nu aveam nimic mai bun de facut,deci?Rania actioneze si incepe sa o streseze.
Am inceput sa curatam biblioteca.Deschidiam geamul si intreaga lumina a fost in intreaga incapere.Aveam pamatuful si parca o curatam pe Rachel pe par.Vedeam praful cum zbura in sus si in jos.Se intoarce cu o fata plictisita si a zis sa plec.Am mers spre usa.Cand deschid usa usor,trag o privire la Rachel si am iesit.
Ea si Armin aveau o intalnire.Stateau pe o banca si se tineau de mana,se uitau in ochii lor si era atat de emotionant.Eram fericita si ca Sasha are prea multi cartofi,asa ca am luat unul.Fiind dupa banca ma uit la ei si incep sa pleoscai.Ei erau mirati de sunt acolo si ce caut acolo.
Eu:Scuze!
Rachel:Mersi.
Incep sa pleoscai doar ca mai incet.Isi trage o palma.Incep sa ma gandesc ca îi stric ziua.Era o expeditie.Incercam sa fiu de folos si sa lupt.Eram cu Eren si Rachel in echipa.Ma uitam la Rachel cum se duce si un titan ma apuca.Era de 5m.Ma lua,cu gura deschisa indreapta incet mana spre gura.Imi iesea o lacrima.
"Nu imi vine sa cred ca sunt mancata de un titan asa mic.In fata ei!S-a terminat totul!!Inchid ochiul si eram pregatita pentru moarte.Cand era gata pentru a ma musca Eren a doborat titan.Ma trantesc cu capul de pamant iar sangele isi facea aparitia pe langa ochi.Incepeam sa vad in ceata,o vedeam pe Krista langa mine.Imi da niste apa iar eu o beau pe toata.Cu inima franta observ bandajele de la cap.Eram intr-o caruta.Rachel era cu calul.Ajungem toti inapoi si incep sa ma duc in camera mea.Ma uitam la poze cu mine si cu Rachel cand eram mici.Aripile de cristal au iesit si nu intelegeam nimic.Ma inveleau ca o patura,aveam caldura si dragoste.Incep sa ma antrenez si acolo eu cu Rachel ne intalnim.Cu ochii la picioare imi ceream scuze pentru ce am facut si incepeam o noua prietenie.
Salut!!Ca de obicei postez noaptea.De maine incerc sa scriu cu virgule si dastea.Pwp!!
CITEȘTI
Aripile de cristal(Attack on titan)
RandomAceasta carte este vorba despre iubire,amuzament si nu am prea multa idee.Sper sa va placa.