Analiz

81 8 4
                                    

" Bridgit , Shidgit'in bitmesi üzerine biraz Kilo aldı. Hep sözler şarkılar paylaşıyor. Büyük ihtimal Shane ondan ayrıldı "

Aslında ben ikisini yakıştırıyordum. Ama gerçekten böyle bişe varsa Shane nın Bridgit den ayrılma nedenini çok merak ediyorum.

Bridgit ; İnsanlar bazen zorla yaptığı bi işi zamanla sevebilir. Sonra o yükselince seni çıkarır.

Analizler ;
1 : Hollywood Records dan ayrılma
2 : Shane Harper
3 : Genel

1. Hollywood Records
İlk öncelikle Hollywood Records. Bridgit'in ilk yanında olup sonra o 2 3 yıl çalışma yapmayınca ve daha iyilerini bulunca onu çıkarıp hainlik yapıp üzebilir.

2. Shane Harper
Bazı analizler bu işte İlluminati nin bir eli var diyor adeta. İlk Bridgit'i ünlendirip sonra Shane Harper la çıkması istenerek yapılmış olabilir. Shane da Bridgit de bu süre içinde denemek isteyip uzun süre çıkarak reklam ve sevgiyi bir arada tutabilmişler belki.
Hatırlayalım!
İlk Bridgit İlluminati ye itaat etmediği için ona " hamile " dedikodusu atmışlardı. Ama fakat Bridgit Twitter dan bu dedikodu yu yalanlamıştı.
Geri dönelim. Belki Shane da ona artık bişeler hissetmediği için ayrılmış olabilir.

3. Genel
Bunda sadece yaşantısından dolayı söylemiş olabilir.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Ve bu arada daha çok bilgi için ;

Twitter : @bridgismendlers (gt yapıyorum)
Wattpad : @bridgitmenlder (gt yapıyorum)
Facebook : BM'Rümeysa Alison Biebs
Instagram : @bridgitmenlder (genelde gt yaparım)
Diğer
Snapchat : @bridgitmenlder

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MENDIEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin