Kâğıt Parçası..

7 0 0
                                    

.......
-YAZARIN AĞZINDAN-
İzmir'e döndüğünde sevgiği kızın evinin önündeki ağaçların altına oturur ve onu beklemeye başlar..

Çok mutludur, bir an önce ona sarılmak ve hiç bırakmamak ister.

İçinden ona "Ben geldim senin erkeğin." demek ister.

Bikaç dakikanın ardından sevdiği kız balkona çıkar. Poyraz büyük bir sevinçle ayağa kalkarken gördüğü şeyle yüzü asılır ve olduğu yere çivi gibi çakılıp kalır.

Sevdiği kızı hiç ummadığı bir vaziyette gören Poyraz olduğu yere ağacın dibine yığılır ve sinirden kendini kasar. Elini yumruk yapıp sıkmaya başlar.

Gördüğü şeyle adeta yok olmak ister..
........

Geri dönmek ve onu unutmak için kalkar ve uzaklaşmaya başlar.

Tam evin önünden uzaklaştığı sırada omzunda hissettiği elle arkasına döner ve onu görür, sevdiğinin yanındaki adamı. Adam Poyraz'a bakar ve şöyle der;

"Hâla onu sevgiğini biliyorum.. Bana onu hâla istediğine dair bir şey söyle ve bende aranızdan çekiliym "der.

Poyraz hiç bişey söylemeden önüne döner ve yürümeye başlar. Birkaç adım atıp arkasına döner ve adamın hâla orada olduğunu görür ve adama:
" Yarın sana bu sorunun cevabını vereceğim. Evimde bekliyorum" der.
...........

Adam ertesi sabah İpek'e hiç bişey bahsetmeden evden ayrılır ve Poyraz'ın evine gider.....

Kapının aralaşık olduğunu görür ve içeri girer. Poyraz'ı aramaya başlar, en sonunda salon olduğunu düşündüğü odaya girer ve gördüğü şeyle şok olur.
Olduğu yere duvar dibine yığılır..

-------------------------------------------------------------
Adam istem dışı ağlamaya başlar ve şoku atlatmaya çalışır.

Ama bu imkansızdır. Birkaç dakikanın ardından camdan içeri esen hafif rüzgâr bir kâğıt parçasının yere düşmesini sağlar.

Adam zorlukla yerinden kalkar ve yerden kâğıdı alır. Son bir kez adama bakar..

Ama bu öyle sıradan bir bakış değildir.

Bu bakışta hüzün ve sevgi saklıdır..

Bir zamanlar Poyraz ve adam çok iyi iki arkadaştılar, hatta daha ilerisi.. Birbirlerine 'KARDEŞİM'  diye hitap ederlerdi..

Peki ya şimdi.. Herşey bitmişti işte..

Adam gözünü Poyraz'dan ayırır ve kâğıt parçasını açar..

Kâğıtta ise şöyle yazıyordur;

          < - - - "VAZGEÇTİM" - - - >

-VAZGEÇTİM-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin